Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фабия 2 - каталожни данни.


The Best Forman

Recommended Posts

Шкода Фабия втора генерация (МК2 Typ 5J от 2007 до 2014 година)

 

skoda-fabia-2007.jpg

 

 

През 2007.г излиза втората генерация на Шкода Фабия.

skoda-fabia-1,2-tsi-29.jpg

Официалното представяне на модела е на Автомобилното шоу в Женева през Март 2007г.

Продажните стартират през Април същата година. Фабия МК2 използва платформа PQ25.

 

Фабия 2 е с малко по-големи от МК1 и повечето дизайнерски идеи са "взети" от Румстър. Фабия и Румстър са проектирани със сходни черти от Томас Ингерланд и Петър Уоуда.

 

2007_skoda_fabia_combi_3.jpg2007_skoda_fabia_combi_tdi.jpg

Комби версията на Фабия 2 официално е представена на Автомобилното шоу във Франкфурт през Септември 2007. (през Август 2007 иначе се води официално за представена от Шкода). Комби версията на МК2 е по дълга със 7мм и по висока с 46мм. от МК1.

Двигателят е взет от хетчбег версията, а именно : 1.2 с 44КW.

 

През 2010година, Фабия МК2 получава фейслифт.

 

typ5j-613.jpg

 

На пръв поглед се отличава различната предна броня, с различните халогени и добавени лед светлини. Получава и леки изменения в интериора.

 

Двигатели:

Първоначално Фабия МК2 излиза с двигатели който са миксирани от старата генерация и новите разработени Ауди двигатели.

Базовият двигател си остава 1.2 с 44KW  и по "силната" версия 1.2 с 51KW (70h.p).

Следва 1.4 16V с 63KW (85h.p). Най-мощен бензинов двигател за гамата е 1.6 16V с 77KW (105h.p). При този двигател има възможност за поръчка с автоматична 6ст. скоростна типтроник кутия на Aisin.

 

Дизеловата гама включва 3 двигателя: 1.4 ТДИ съответно с (51KW- 70h.p) и (59KW- 80h.p) и 1.9ТДИ със 77KW - 105h.p.

 

През 2010г. с фейслифта на Фабия МК2 има и промяна по двигателите:

При представянето на фейслифта в Женева през 2010г. Фабия излиза с двигател 1.2TSI, който заменя предходните бензинови версии 1.4 и 1.6. Новият двигател е с по-добри динамични характеристики, подобрен разход и по-ниски емисии на CO2.

 

Гама двигатели:

Model Years Engine and code Displ. Power Torque

1.2 HTP 2008– I3 6V BBM 1198 cc 44 kW (60 PS; 59 hp) at 5200 rpm 108 N·m (80 lb·ft) at 3000 rpm

1.2 HTP 2008– I3 12V BZG 1198 cc 51 kW (69 PS; 68 hp) at 5400 rpm 112 N·m (83 lb·ft) at 3000 rpm

1.4 2008– I4 16V BXW/CGGB 1390 cc 63 kW (86 PS; 84 hp) at 5000 rpm 132 N·m (97 lb·ft) at 3800 rpm

1.6 2008–2010 I4 16V BTS 1598 cc 77 kW (105 PS; 103 hp) at 5600 rpm 153 N·m (113 lb·ft) at 3800 rpm

1.2 TSI 2010– I4 8V CBZA 1197 cc 63 kW (86 PS; 84 hp) at 4800 rpm 160 N·m (120 lb·ft) at 1500-4000 rpm

1.2 TSI 2010– I4 8V CBZB 1197 cc 77 kW (105 PS; 103 hp) at 5000 rpm 175 N·m (129 lb·ft) at 1550-4100 rpm

1.4 TSI 2010– I4 16V CAVE 1397 cc 132 kW (179 PS; 177 hp) at 6200 rpm 250 N·m (180 lb·ft) at 2000-4200 rpm

1.2 TDI CR 2010- I3 12V CFWA 1199 cc 55 kW (75 PS; 74 hp) at 4200 rpm 180 N·m (130 lb·ft) at 2000 rpm

1.4 TDI PD 2008–2010 I3 6V BNM 1422 cc 51 kW (69 PS; 68 hp) at 4000 rpm 155 N·m (114 lb·ft) at 1600–2800 rpm

1.4 TDI PD 2008–2010 I3 6V BMS 1422 cc 59 kW (80 PS; 79 hp) at 4000 rpm 195 N·m (144 lb·ft) at 2200 rpm

1.6 TDI CR 2010– I4 16V CAYA 1598 cc 55 kW (75 PS; 74 hp) at 4000 rpm 195 N·m (144 lb·ft) at 1500-2000 rpm

1.6 TDI CR 2010– I4 16V CAYB 1598 cc 66 kW (90 PS; 89 hp) at 4200 rpm 230 N·m (170 lb·ft) at 1500-2500 rpm

1.6 TDI CR 2010– I4 16V CAYC 1598 cc 77 kW (105 PS; 103 hp) at 4400 rpm 250 N·m (180 lb·ft) at 1500-2500 rpm

1.9 TDI PD 2008–2010 I4 8V BSW / BLS 1896 cc 77 kW (105 PS; 103 hp) at 4000 rpm 240 N·m (180 lb·ft) at 1800/1900(*) rpm

* with DPF filter

 

 След дълги дискусии и за всеобща изненада, след добрите отзиви от МК1 vRS , който се превърна в достъпен добър дизел хот хеч, Шкода залагат този път само на бензинова версия със 7ст. автоматична скоростна кутия.

Двигателят е взаимстван от VW Group и е 1.4 TSI с мощност 180коня.

Повече за vRS модификацията може да прочетете ТУК.

 

 Нива на оборудване

 

МК2 излиза с 5 нива на оборудване: Класик, Амбиенте, Спорт и Елеганс и по-късно vRS(за модела).

Интериорът е доста подобрен спрямо МК1. с нова централна конзола, салон, тапицерия,прибори , волан, скоростен лост и певключватели. Предлагат се няколко нива на мултимедия , както и вече климатроник за повечето нива и двигатели.

(при МК1 беше възможен в редки случай за Елеганс и vRS)

Skoda-Fabia_2011_1600x1200_wallpaper_2c.

 

В момента в България нивата на оборудване са следните:

Хетчбег: Бейсик / Актив / Комфорт / Амбишън / Бизнес / Монте Карло / Елеганс / РС

Комби:  Актив / Комфорт / Амбишън / Бизнес / Фемили / Скаут / Елеганс

 

 

Модификации:

 

През годините МК2 има няколко варианта:

Фабия Монте Карло:

Вдъхновена от Еропейският рали шампионат, Монте Карло излиза с черни елементи , като решетка, фарове, добавка на броните, таван и промени в интериора. По-късно става пакет Монте Карло към модела.

Skoda-Fabia-Monte-Carlo-01.jpg

 

skoda-1.jpg

 

Шкода фабия Скаут

 

След успешното представяне на Скаут при Шкода Октавия, Шкода решава да въведе модела и в Румстър и Фабия:

 

Skoda_Fabia_Scout_India.jpg

 

 

Skoda-Fabia-Scout-Interior-2011-3.jpg

 

 

Пакети: Комфорт, Фемили, Монте Карло,Бизнес, vRS.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.