Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Вероятен проблем с турбо


Metodiew

Recommended Posts

Ето го от официалният им сайт на снимка, уж е това:

http://www.kolos-ms.net/product/6711014/turbo-chra-for-volkswagen-golf-v-2-0tdi-136hp-724930-0008-1-a-3949.html

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение ,че ново е 1100-1200лв хич не ми се вижда добра.

 

Ако ми намериш чисто нов турбо компресор за 2.0 TDI BKD за 1100лв ще ти го купя за спомен от мен.

Реалната цена (според моите "безвръзкарски" запитвания) на такъв компресор се върти около 1800 - 2000лв. Поздрави.

Редактирано от Metodiew
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го от официалният им сайт на снимка, уж е това:

http://www.kolos-ms.net/product/6711014/turbo-chra-for-volkswagen-golf-v-2-0tdi-136hp-724930-0008-1-a-3949.html

 

Поздрави

Този производител Turbo International се води американска фирма - http://www.turbointernational.com/

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този производител Turbo International се води американска фирма - http://www.turbointernational.com/

Мдам, разгледах им сайта веднага, но не ми се търси да видя къде си ги произвеждат.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислих...щях да се въздържа от коментар,като видях каква турбина са сложили,защото Методив е готин ,редовен и стар потребител във форума и......де не го тревожа,щото е свършило вече.

Тези турбини точно са супер китайски.Турбинната перка няма никел в метала.Разпада се с времето от темп.Бронза във втулките не е този който трябва.Пламъко-температурната отражателна бленда,която е под турбинното колело и която е пружинна и затваря геометрията е от най-обикновена ламарина изработена.С времето губи свойства и има загуба на газове-не минават всички през геометрията.Няма ефективност геом. Абе не я гони много дълго лятото на магистралата е моя съвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за подробното обяснение, най-малкото ще си имам едно на ум...

Малко ме е яд, че не посетих новия турбо-сервиз на Богомил в Годеч (няма да пускам линк за да не се счете като реклама).

Това е положението - свирено е вече, дано не създава проблеми в близкото бъдеще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че той Богомил прави ли точно такива услуги?

Преди се занимаваше само със софтуера......

Сервиз - http://www.adler-auto.bg/service.html

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си му пуснал сайта за чип - а... Ще пусна и аз другият му сайт за турбо сервиза. Предварително се извинявам, ако това не е позволено. 

http://www.adler-turbo.bg/home.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато има гаранция си я карай както си знаеш, ако нещо стане да си ползваш гаранцията!! Така си мисля. Пък си пази средната част, ако може да се поправи нещо. Бегачката може да се изкаже по въпроса, дали може да се ползва тая средна част за в бъдеще!! Ако минаваш през Варна може да му я покажеш, да я огледа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си му пуснал сайта за чип - а... Ще пусна и аз другият му сайт за турбо сервиза. Предварително се извинявам, ако това не е позволено. 

http://www.adler-turbo.bg/home.html

Колега, това съм го проспал.  :fool:

Странна тактика - през два отделни сайта ......?

Вече няма съмнение по въпроса за сервиза.

:hello:

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...

Не знам кой е Методи, но предполагам въпроса е към мен...

Колата си върви нормално (предполагам). Това лято нямах почти никаква възможност за пътувания извънградско и съм навъртял нищожен километраж, та и впечатленията ми не са пълноценни. Пък и вече нямам особено желание да пътувам с тая кола... Масло продължавам да си доливам, горе-долу същото количество. Маслояд почти като стара Лада...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Да използвам същата тема за същия проблем.При мен ситуацията беше идентична с тази на колегата.Свалихме турбинката за да поичистим геометрията и прочие, но видяхме че лопатките бяха ударени и движещите се части на самата геометрия (съжалявам за некомпетентността) също са наштърбени.Сглобихме и решихме да пробваме какъв ще е резултата.Преди да я почистим почти нищо не се движеше в турбината.За жалост при ускорение и над 2500 оборота пак заби муцунка.Ta някакви съвети?Ново ли да слагам?Колко пара ще да е тази убавиня?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Здравейте! Да разбутам старата тема! Купих си 1.9 тди и след диагностика на турбото в този сервиз Колос в Люлин ми казаха блокирала геометрия. Искат да я свалят и да правят каквото излезе. Според тях актуатора работи добре. Прекалено несигурно ми се стори ще я оправим - като отворим и ще видим. Бихте ли ми препоръчали доверен сервиз или майстор да ми оправи турбото на нормална цена! Забравих да кажа, че отидох при тях защото след доагностика излезе, че пренадува турбината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Здравейте, установих че Шкодата няма мощност и минах на диагностриика. Оказа се че турбото не се включва. По диагностиката не дава грешки, дюзите са в близо до фабричните норми. Единствено се констатира проблем в vw av , по-точно че има масло  във втори и трети маркуч.  Как мога да ги почистя и отстраня проблема? Благодаря.

87999983_192941291967089_3445876545325891584_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.