Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем Шкода Фабия 1,2 нтр


koki

Recommended Posts

Привет ,

Отдавана не съм писал в форума :unsure:

Имам проблем с колата и се нуждая от малко помощ и насоки...

Колата е добра познатата три цилиндрова щуротия 1,2  70 коня. 2007 г.

Преди около месец на магистралата ми светна датчика за чек енджин , ходих на диагностика и ми изчистиха грешката ...

Неправилно изгаряне в цилиндрите /на 3000 оборота/ и ленива ламбада сонда .

След това усетих ,че колата в ниските обороти се тресе , след изфорсирване на двигателя работи за няколко секунди както трябва и после пак прекъсва. Отделно ми се струва ,че е вдигнала разхода и върви както трябва над 4 хил оборота.

Последователно смених свещи, бубини и почистих дроселовата клапа.

Проблема продължава ...

Последва още по-голяма веселба ,карам си по Цариградско шосе на около 3000 оборота с постоянна скорост и ми светка индикацията за буксуване / ЕСП/ и чек енджийн почва да мига . Колата губи тотално мощност и работи най-вероятно на един цилиндър  . Това се повтори няколко пъти , след рестарт се оправя.

Ходих пак на диагностика , 2- ри  и 3- ти цилиндър са отказали да работят в изброената ситуация .

Компресията на всички цилиндри е 13 , пича каза ,че влиза много обогатена смес. Колата е на 93 хил.км.

Премери налягането на подаваното гориво и каза ,че е 1,2 бара над нормалното 4,2 при нормални 3 ?

Според него трябва да се разглоби горивната помпа и да се види за някакъв клапан ....

Извинявам се ако има друга такава тема и благодаря на всички отзовали се .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновия филтър не е ли с регулатор на налягането на 3 бар-а. Богата смес - липса на въздух? Все пак е хубаво да видим точно какви са и грешките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновия филтър не е ли с регулатор на налягането на 3 бар-а. Богата смес - липса на въздух? Все пак е хубаво да видим точно какви са и грешките.

 

Имам разпечатка само от първото закачане на компютъра, ще я снимам и ще я постна.

 

Запазих си час в Шкода за другата седмица за диагностика .

 

Обясних им за загубата на мощност , светещите лампи и т.н.

 

Казаха ми да си проверя задните светлени да не би да са изгорели / стопове/ ако и двете са изгорели колата влизала в авариен режим и затова правела така.  Светлените са ми здрави и двете , както и допълнителната трета светлина . Можело да има проблем със спирачната машинка ...

 

Дали има някакви други обстоятелства при които колата влиза в така наречения "авариен " режим ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми да си проверя задните светлени да не би да са изгорели / стопове/ ако и двете са изгорели колата влизала в авариен режим и затова правела така...

 

Хахахахахахахахахаха, колега, съжалявам, че оспамвам темата, обаче по-голям виц не бях чувал през целия си живот, искрено ми разведри деня. Сега сериозно по темата - ако това са ти го казали в официалния сервиз на Шкода, задължително смени сервиза преди да сменяш каквото и да било друго. И от такива сервизи бягай като дявол от тамян. А що се отнася до въпроса къде да отидеш, зависи първо от това, в кой град се намираш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа, че на едно Ауди А4 1,9 ТДИ 110к.с. AFN, имах  същия проблем и го решиха в Порше ЮГ с... нова стоп машинка. И аз бях изненадан, но това е факт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахахахахахахахаха, колега, съжалявам, че оспамвам темата, обаче по-голям виц не бях чувал през целия си живот, искрено ми разведри деня. Сега сериозно по темата - ако това са ти го казали в официалния сервиз на Шкода, задължително смени сервиза преди да сменяш каквото и да било друго. И от такива сервизи бягай като дявол от тамян. А що се отнася до въпроса къде да отидеш, зависи първо от това, в кой град се намираш...

Казаха ми го от "Еура тек "  по телефона , те са официалния сервиз до колкото е известно и от там съм купувал колата нова ...

 

Намирам се в София. Мислех ,че ми пише в профила ... заблудил съм се :)

Това ми е разпечатката от първия път когато ми светна чека и остана да свети , било е на 24 ноември, След това колата прекъсва в ниските обороти , оборотомера не мърда ако има някакво значение ...

 

IMG_2526.JPG

 

Проблема с мигащия индикатор за боксуване и чек  енджийн го имам от 15- тина дена....  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахахахахахахахаха, колега, съжалявам, че оспамвам темата, обаче по-голям виц не бях чувал през целия си живот, искрено ми разведри деня. Сега сериозно по темата - ако това са ти го казали в официалния сервиз на Шкода, задължително смени сервиза преди да сменяш каквото и да било друго. И от такива сервизи бягай като дявол от тамян. А що се отнася до въпроса къде да отидеш, зависи първо от това, в кой град се намираш...

 

Не е толкова смешно. На колега с Нисан му се беше случило нещо подобно и след ходене при няколко човека най-накрая установиха, че в единия му стоп дава на късо. (Обяснили са му че в този случай компютъра решава, че едновременно се подава газ и се натиска спирачка и влиза в някакъв сервизен режим). След като му оправиха стопа колата си тръгна съвсем нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами напротив, смешно е, защото преди 1-2 месеца имах същия проблем , неработещи стопове (и трите), като компютъра дори не записваше грешка, камо ли колата да влиза в авариен режим. Но както и да е, оспамихме темата на човека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не се разбираме явно. Не става въпрос за неработещи светлини на стопове, а точно обратното за сработващи непрекъснато без да е натисната спирачка и загуба на мощност - няма значение - който иска да се смее, като му дойде на човек до главата - тогава започва да мисли по друг начин. :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колегата в сервиза са му казали "ако и двата не работят / изгорели са, тогава влиза в авариен режим". А не ако и двата сработват, без да има приложено спирачно усилие

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоп машинката е двусекционна - на Явката не работеше секцията за палене на стоп светлините , а при останалите другата секция е давала на късо - едната се регистрира от компютъра , другата просто затваря верига ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер, колеги.

Имах подобен проблем - колата влизаше в авариен режим и поддържаше 1500 оборота. След "диагностика" в сервиз и смяна на сервиза, се оказаха прокъсани кабелчета от компютъра до дроселовата клапа и колата си играеше на тука има, тука нема. преди това пробвахме стопове и всякви други глупости - датчици на колянов вал и др. Дано да ти помогне. Пробваш с мултицета кабелите от дроселовата клапа до компютъра. Ако не ме лъже паметта на компютъра излиза на крачета от 90 до 100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоп машинката е двусекционна - на Явката не работеше секцията за палене на стоп светлините , а при останалите другата секция е давала на късо - едната се регистрира от компютъра , другата просто затваря верига ;)

 

При мен проблемът не беше в стоп машинката изобщо, а в body control module-a - изгоряло крайно стъпало. Машинката си беше 100% изправна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих на нова диагностика , колегата ми писа на лично как мога да го намеря.

 

Според мен разбираше най-много какво прави  от всички досегашни сервизи.

 

Според него се нуждая от подмяна на дюзи. Първата работи добре , другите от време на време забиват и затова се получава това разтрисане в ниските обороти. 

 

 

В момента колата работи добре, без да тресе ... Или поне аз не усещам такова тресене и поема равномерно при подаване на газ.

 

Утре ще ида да я пробвам някъде извънградско ,  допълнително и ще ви информирам какво се е случило...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 години по-късно...
На 12.01.2015 г. at 15:54, koki написа:

Носих дюзите на проверка и почистване, едната не става и я смених....

 

В момента всичко е наред :)

 

Поздрави :)

Къде ги носи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм със същият проблем, ине мога да го отстраня.Може ли някакви данни на колегата дето ти е помогнал.?Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.