Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Съвет за покупка на Fabia 2 Facelift


Lachezar

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

решил съм да се обзаведа с втора Шкода след О3 и имам нужда от малко съвети.

Искам да  взема бензинова Ф2 фейс, но, понеже ще я карам само градско, искам да е бензинова и да й сложа една газова/метанова уредба. 

 

Ходих в ЕТ и питах какво имат, ама за момента нямат нищо интересно. Поразпитах момчето на колите втора употреба и той ми каза, че за газ най-изпитан бил 1.4 МПИ двигателят. Вие на това мнение ли сте, или има и по-добра алтернатива?

 

Освен това намерих вече една бензинова във мобиле.бг, която ми харесва на пръв поглед, но там има твърде малко инфо/снимки и ще трябва да поискам повече информация по телефон или на място. Все пак молбата ми е да я погледнете и да кажете дали някой  от вас я знае тази кола, а и дали цената си струва:

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11407069827819830

 

 

Имам още един въпрос - ще кажете ли за какво да внимавам при фабийте, като ходя на огледи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не държиш на марката има много алтернативи за тия пари подходящи двигатели за Газ. Понеже съм карал много и на газ и на метан ще ти препоръчам LPG - разликата с метана не е толкова голяма. Никога не бих сложил пак метан - даже по едно време мислех да го махна и да мина на LPG, но бащата все още му се кефи. Всичко що НЕ е с директно впръскване е подходящо за газ, но е добре и да не е някой малък 1,0 или 1,2 двигател които и на бензин да му тежи купето.

Лично за мен тая Фабия не си заслужава!

За тия пари бих си докарал кола карана в Холандия на около 150000 км и малко по-стара година отколкото карана 20-30000 по софийските павета и гола като пушка с бели стъкла като жугулка. За твоя информация да спомена, че за подобни пари продадох Киа Сийд на 55000км с всички екстри и още 3-4г гаранция, която според мен е пъти повече кола от въпросната Фабия.

Успех с търсенето на хубава кола - ще излезе, но си иска търсене и време. Най-важно е да не се вземе някоя тотална събирана от 3-4 други :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите, t5onko.

Колеги, моля ви за малко повече активност - не познавам Fabia добре, а пък ако от клуба не получа помощ - от кого ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тази на обявата е три цилиндъра и е 1.2 мотор, тази която ти търсиш е 1.4,86 к.с. Моите впечатления за ф2 феис са добри, но мойта е дизел, стегната возия, маневрена.Този двигател, който ти искаш, е ефтин за подръжка и е по-надежден от три цилиндровите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,4 е подходящ за газ, но фейслифтова незнам дали ще намериш-повечето са тси или 3 цилиндрови. Ако не е задължително да е толкова нова може да погледнеш и преди фейслифта-там имаш избор и за 1.6 освен 1.4. Аз съм с такава и с газова и съм доволен-не съм имал проблеми за година и малко. Иначе с същите мотори са поло и ибиза. Метана според мен за кола която не е такси няма смисъл-разликата е малка в разходи на 100 км, но пък имаш голям спад на мощноста и никакъв багажник заради бутилките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера докато пътувах с 120-130 ме изпревари едно Поло кросс 2007г на газ - беше служебно + доста луд шофьор - беше заварил педала на газта и караше по равното 160-180 - ползвах го извесно време за бушон, но не съм толкова луд - не знам какъв двигател беше, но не вярвах, че такава малка кола може да върви така на газ! Карал съм доста км ново Поло 1,4 -75кс само на бензин и извънградско беше много зле - разход над 7л и вървеж никакъв - яко се мъчеше при скорости над120. В града обаче е супер - къси скорости и сравнително пъргава и икономична кола. Погледни и Поло, като вариант - има доста по-добри оферти от Фабия. Ако не те бърка по-големият данък и ако няма да караш само в града, търси 1,6 - за газиране е по-добре повече к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера пътувайки по Хемус се бях заварил зад едно новичко БМВ с мойта Фабия 1 и нямах никакви проблеми да му седя на бронята (1.4 8V на газ) , спъваше ни едно по-старичко БМВ , заради което се бяхме събрали 6-7 коли на опашка :sorry:

Вече обема на двигателя и наличието на газова уредба не е критерий за динамиката на колата ... аз от моите 68 коня съм повече от доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми казвай, че можеш с Фабия 68кс да поддържаш 160 и да се чувстваш комфортно вътре. Аз не говоря за магистрала, а за пътя Разград -Русе - аз нямах никакви проблеми да го следвам - доста по бързо ги вдигам, но возя и деца - добре, че жената беше зад мен и не вижда скорстомера :). 1,4 Плото беше с адски къса кутия - на 100 беше с над 3000оборота, а на 160-170 вътре не се стой да не говорим за пътуване дълго време така?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той човека търси градски автомобил , не извънградски :) иначе, стария ми двг беше 1.4мпи . Евтин за поддръжка, здрав, и доста пъргав. Доставя доста гплямо удоволствие в града. Разход: според зависи как караш, но при спокойно и нормално каране е около 8 градско. И все пак, лично съм я настъпвал до 190, а стм поддържал по магистрала скорост от 160,170 без проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав e roodnb - аз не искам Фабия за да гоня БМВ-тата на извънградско(да не ви не казвам, че аз с О3 още не съм вдигал 170...) Фабийката ми трябва изключително за градско каране и гоня да е със здрав и икономичен двигател, ниски разходи за консумативи и сервизи и възможно най-къса база, за да съм маневрен и лесен за паркиране в центъра, а не да се пренасям с нея. Та затова от казаното дотук мисля, че правилно съм се ориентирал към 1.4 MPI?

Редактирано от Lachezar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно си се ориентирал! И аз мисля, че е прекрасен мотор за градско-много икономичен, здрав и евтин за обслужване и добър за газ. Просто не обичам всичката (или 90%) мощност да отива за поддържане на 120-130км/ч, затова на мен не ми е харесал.

.....

Вече обема на двигателя и наличието на газова уредба не е критерий за динамиката на колата ... аз от моите 68 коня съм повече от доволен.

Абе баш си е критерий, но много зависи и от задкормилното - вярно има случай даже 68кс даже да изпреварват 150кс - зависи кой колко не го слуша главата :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, правилно си се ориентирал. В момента карам Fabia Combi 2 Facelift 1.4 MPI 16V, оборудване Edition. Купих я чисто нова лятото на 2012 г. и я поръчах  с газова уредба на BRC. В момента е на 35000 км., 90% карани само в София. Автомобила е страхотен за градско, изключително икономичен. Пътувам ежедневно не по-малко от 40 км градско, като вечер е в задръстванията. Много рядко разхода ми се е качвал над 7/100 газ, и то най-вече като падне малко дъжд или сняг и почнат катастрофите. Двигателя не е последно поколение, но се газифицира отлично, не се усеща никаква разлика в движението на газ и бензин. Лятото пътувах до Германия и се кефих много на това как колата се движи по техните магистрали. Единствения проблем беше зареждане с LPG в Австрия, където така и не намерих къде да заредя. И завършвам с равносметката - за 5000 км изразходвах по-малко от 400 лв за гориво.

Редактирано от vdimval
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.