Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Къде са клубните РС-ки?


PUF-PAF

Recommended Posts

Колеги,

 

Всеки ден почти виждам по 1-2 РС-ки - особено Ф2 и О2, а напоследък и много О3. Само покрай бизнес парк-а виждам 2 редовни синя и черна О2 РС, зелена и червена Ф2 РС. А понеже в офиса гледам към Околовръстното редовно виждам и други наточени Шкоди да хвърчат :)

 

Странно ми е защо във форума има толкова малко - дали вече не са активни като потребители, или просто ги няма?

 

Питам, защото в чуждите форуми масово най-активните и разпалени потребители са с РС-ки?

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • SKODA 105 RS

    4

  • PUF-PAF

    4

  • bega4kata

    4

  • todor tchobanov

    4

Най-много писали в темата

има и една бяла октавия рс до окръжна болница и много пъти съм го питал имаш ли рег във форума а тои ооо нема кво да чета там немам време.просто хората не им се занимава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и във Варна и в София и в др. градове е пълно със стотици Шкоди,ама от Варна примерно пишем 10-15 човека само.

Мн.малко хора пишат във форума.Имат си други занимания,не като нас: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то е до усещане и разбиране на нещата. Доста потребители във форума са активни първоначално.Тук имам в предвид не само собственици на РСки,а и на всякакви други модели и модификации. В последствие спират да пишат. Аз специално имам усещането,че много повече съм получил от форума в сравнение това,което съм му допринесъл. На много от вас,дори не знам имената,но пък и на доста ги научих,което е хубаво,защото човек е добре да контактува с хората. Смисълът на цялата работа за мен е да се обогатяваме с инфо и да си помагаме. Не само по отношение на колите,но и по отношение нашите професионални умения. Аз например съм лекар лъчетерапевт-онколог и не дай си боже някой от Вас има нужда от моята консултация и помощ-на драго сърце ще откликна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за мнението и начина на мислене! Преди известно време, писах нещо подобно - реакцията беше, от положителна, до присмешлива, но все си мисля, че все пак, темата бе полезна... Ще се радвам, да се видим и запознаем. Още веднъж - адмирациии!!!

П.П. От няколко години, по необходимост, имам за приятел твой колега, но е химиотерапевт-онколог... Дано не се срещаме, по причини, свързани с професията ти...

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и във Варна и в София и в др. градове е пълно със стотици Шкоди,ама от Варна примерно пишем 10-15 човека само.

Мн.малко хора пишат във форума.Имат си други занимания,не като нас: )

Да де това е ясно, пълно е със служебни и т.н. дето не се интересуват особено от марката. Но тези с РС би следвало да са повече фенове, по-заинтересовани...най-малкото да си покажат колите:) Но явнно не им се занимава наистина да драскат тука

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Практиката ми в разговори с познати и приятели е, че всеки гледа на колата като на консуматор, консуматив и не се впрягат както хората го правят тук. Сменят консумативи, когато им каже колата на дисплея и дори не следят разхода. Просто гледат колата да запали и да стигнат, където им трябва. Много пъти съм опитвал да сложа бележка на по-гледани шкоди, но никой не отговаря. Хората са такива, карат, продават, а РСката си е поредната кола, която няма нищо по-впечатляващо /ама кръгло нищо/ от обикновената А6, например, която е масов консуматив при средните бизнес хора - големите са със А8-ци. На останалите просто не им трябват такива коли.

 

Мисълта ми е, че хората, които си купуват кола от рода на А6, било то и О3 РС, не пишат по форуми 90% от тях. Кефят се на возията, облика, но само толкова. Никой не иска да научи нищо повече в допълнение за колата, никой не робува, не вдига капака, да й сменя всичко по-рано или друго - просто е минавка. Всичко, което търсят хората е бензин или дизел и да се движи - това е.

 

Моят кумец с Октавия 1 1.9TDI 90коня 2003-та, която караше 8-9 години е писал във форума точно 0 пъти, а сега си купи чисто нов пасат 1.8 бензинче и го бОли да пише или чете по форуми... колите си ги гледа колкото краставичаря-краставиците му - тоест като станат за продажба /независимо дали след чип тунинг - нерядко след чип заминаваха и в кофата/, или някой му предположи добра цена - айййдееее... такива са нормалните хора.

 

Форумите са за маниаците и ”троловете-разбирачи”.

 

Аз, моята не бих я продал, примерно. :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде са клубните РС-ки? - тука са и се развиват със страшна сила благодарение на най-големия маняк bega4kata :) - признал съм го за фен номер 1 на марката - благодарение на безценния си опит, който споделя и тук се намират и други хора които искат РСките им да са нещо повече и с нещо по-добри.

100% съм съгласен с shaft - по-добре не може да се напише! - никой не робува, а и не трябва. Има много много РСки който се движат по улиците, но даже не са клубни - собствениците не са ги купили заради великата история на ВРС модела, а затова, че за тези пари не може да се вземе по-добра нова кола. Карат си и не ги интересува дали има по-бързи от тях, от ЛЕД крушки, че имат само един ауспух за дизела или, че нямат капачки на апаратите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и е така и не е така.аз до вчера примерно карах А6 2,5 тди 98г. и преди да я купя имах рег във форума на ауди,имам много приятели от там много пъти са ми помагали и за части и за ремонти и за какво ли не.сега купих фабията и мисля и тук да стане така,да има хора които имат възможност и излишни пари да си правят колите само в лицензирани сервизи и не ги интересува нищо но не всички сме така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новата Октавия РС предлага доста за парите си и се продава добре. По същия начин преди години се появиха доста Астри ОПЦ защото беше единствената кола с 240 коня под 45 х.лв. Нито тези които са купували астрите са били конкретно опел фенове, нито сега  големия процент купувачи на нови шкоди са шкода фенове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Не мислих да пиша спам-пост в темата, но виждам, че преобладава лафчето на тема защо собствениците на най-спортните изпълнения не са активни. Ще драсна 2 реда лично мнение. Както и други колеги отбелязаха, положението е аналогично и в останалите форуми - собствениците на топ изпълненията ги няма. Моето обяснение се свежда до това, че липсата на форумен мерак у повечто собственици на топ модификации от съответната марка е продиктуван от факта, че те притежават заводския максимум на автомобила. Особено, ако колата е нова, малцина са тези, които си казват "ей, дай сега веднага да я чипосам" или да започнат да сменят чаркове, за което да тръгнат да се съветват из форумите. Човек или има мерак да се причисли към дадено общество от собственици на една марка, или го няма. Аз съм от първите. Много хора избягват форумите по различни причини - "разбирачите", дразнещите субекти, завистливи подмятания и ненужни съвети, липса на чувството за принадлежност и т.н. Аз например, във всички предишни форуми винаги съм бил убеждаван, че трябва да сложа по-голям размер джанти на съответната кола, за да изглежда по-добре. И двата пъти съм се вслушвал, и двата пъти го отчитам като грешка. Никой не ме епринудил, но е човешко да се подведеш. В предния форум, в който членувах - този на Сеат, нямаше нито един собственик на Купра, било то Леон или Ибиза. Има и нещо друго - в пъти по-малко са хората, които си купуват чисто нова спортна Шкода или Сеат, защото по-голямата част от българята все още предпочитат да купят коли на старо от по-висок клас на 1/2 или 1/3 от нов непремиум автомобил. Именно заради това във форума на БМВ е пълно с М-каджии (с модели от 2000 година!), които само задават въпроси кой сервиз е най-евтин. И там я има, я няма 1 човек с послдната М3/М5. Когато се купува втора ръка, нещата не са много по-различни - предпочитани са отново дъртите премиумките, а и болшинството ги е страх от спортните изпълнения. Затова не е бъкано и тук с РС.

Редактирано от Stucata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако тия дилъри на Сеат бяха малко по-малко смотани, имаше вероятност и да съм от първите поръчали новия леон купра в бг и 100 на 100 щях да понаписвам нещо във форума на сеат, ама не съжалявам за шкодата в никакъв случай :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мартеничките са тук.Особено Червената почти през ден .Когато имам време не пропускам :computer:      Бялата е малко несериозна и не влиза често във форума,но той Бай Миле си е така. Вместо да драсне мнение през свободното си време стои  и съзерцава Бялото Комби сякаш не го е виждал и все повтаря.................много хубава, много хубава,страшна е,уникална е брат .......................боядисай и ти черен лак задния грил на твоята. :tell_me:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и още РС-ки, макар и от по-старите. Често влизам във форума, но рядко пиша. Доволен съм от машината и си я карам с усмивка всеки ден!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината, нашият форум може да се похвали май с доста РС-ки и то собственост на едни от активните потребители. Освен това трябва да се има впредвид и това, че О1 РС и Ф1 РС са си сравнително редки, особено в сравнение с братовчедските ГТИ-та  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, хубаво е, че ви има :)

 

И все пак в Немския и Английския форуми над 50% от пишещите са с РС-ки. И повече от половината теми са свързани с РС-ки.

 

Не съм съгласен с мнението на Stucata по-горе, че като си купиш top spec кола и не виждаш смисъл от форума - според мен точно тези с top spec-овете би следвало да имат голям интерес към автомобилите и да им се коментира.

 

А аз пуснах темата, защото всеки ден виждам РС-ки по Околовръстното, а във форума ни се броят на пръсти. Това продължава да ми е странно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен с мнението на Stucata по-горе, че като си купиш top spec кола и не виждаш смисъл от форума - според мен точно тези с top spec-овете би следвало да имат голям интерес към автомобилите и да им се коментира.

 

 

Може би аз не съм се изразил правилно. Не е въпроса дали имаш топ изпълнение, а е до вътрешно чувство. Да, считам, че възможно обяснение (но не единственото) е и липсата на интерес щом имаш най-доброто. Имал съм М3 преди повече от 10 години и съм бил член на чуждестранен форум, без да съм бил особено активен, а просто с идеята да се причисля към обществото. Колкото по на запазд отиваш, толкова по-голям е броя на собствениците със спортните изпълнения. Обяснимо е, стандартът на живот е различен и повече народ може да си ги позволи доста по-спокойно от българина. Има и нещо друго - не всеки си купува топ изпълнение защото е голям фен на автомобилите. Познавам хора, които са го направили просто защото разполагат с парите, влезли са в шоурума и са попитали кой е най-гъзрския модел, само с идеята да имат най-доброто (или ако не най-доброто, то поне най-бързото) от съответния модел. На същите тези и през ум не им минава да се регистрират във форум, най-малкото защото не са "фенове" на автомобилизма. Според мен, за да ти дойде мерак да членуваш в автомобилен форум, първо трябва да си запален (къде повече, къде не толкова) по автомобилите. Това разбира се не е задължително, но често е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм член тук в Ауди,ФВ,и Сеат форумите.Имам Ауди и ФВ.Не съм много активен с мнения във форумите,но ги чета редовно и ми помагат с доста информация за различните коли.Щкода форума е един от добрите форуми,и след като прочетох темите за РС модела на Октавия 3 доста съм заинтересован.Единственото което ми липсва в тази кола е 4х4-то,което за мен е задължително при малко по спортните коли.Аудито ми е 1.8 турбо 4х4,а Голфа е само на предно и много пъти съм се убеждавал в предимството.Ако Октавия 3 РС беше 4х4 нямаше да погледна друга марка от Ваг групата.Или поне да имаше възможност за избор при поръчката на нова кола.Един Хелдекс поне ще и дойде супер.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Ако Октавия 3 РС беше 4х4 нямаше да погледна друга марка от Ваг групата. ...

 

В това се крие причината. ВАГ групата не искат Шкода да им отнеме клиентите на "премиум" марките. Уви. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това е ясно за Ваг.Въпреки че за всеки влак си има пътници.За мен лично кола за 25к.евро чисто нова с тази визия двигатели,и ако можеше 4х4 направо ...... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ги РС- ките. Понеделник я взех и веднага да се омешам в групата :D

Честито колега, със здраве да си я караш и да те радва! Покажи някое фото, да й порадваме и ние :D

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я представя скоро. Все още нямам хубави снимки, а днес потеглям на ски в чужбина. Тамън да се сближим :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.