Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

АГУ за Шкода Сюпърб 1.8TSI 2010г.


pvatanasov1

Recommended Posts

Здравейте колеги,

имам шкода сюпърб от 2010г с номер на двигателя CDAA. Реших да слагам газова уредба и се обадих е един сервиз в Пловдив. От там ми казаха, че за този двигател по принцип може да се сложи газова, но ако имам пари по-добре да си я карам на бензин. Очаквали да има проблеми.

 

Въпроса ми е някой слагал ли е газова уредба на такъв двигател, каква, кога, къде и имал ли е проблеми с нея до сега. Ако може и някаква цена да ми даде ще е супер.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Skoda20VT

    9

  • Илко Такев

    6

  • Златанов

    6

  • pvatanasov1

    5

Най-много писали в темата

От една полска фирма в момента разработват уредба за TSI двигатели на VAG групата.Изчакай да минат тестовете и да изскочат с цена (разбира се ще е дебело) и ако те устройва тогава може да се каже че няма да си развалиш двигателя.За момента това което съм видял с очите си е следното: Използва се безниновата система за впръскване на газта (както при инжекционите на течна фаза с разликата че няма други 4 инжектора за газ).Има в момента кола с TSI двигател в България която очаква доокомплектоването на системата за да започнат тестовете с нея.Ще се разчуе понеже вече има доволно много TSI двигатели не само от VAG групата.

Като допълнение мога да кажа само че течната фаза (пр.icom jtg) не спасява положението с този двигател.Обикновен газов инжекцион не можеш да сложиш макар и това да съм виждал на Opel Insignia 2.2Direct.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към момента, а и по-нататък, няма да има читав вариант за ГИ на TSI. Не си разваляйте моторите, достатъчно са икономични. И да сложите, за да има нормален празен ход, колата ще работи на бензин. Никакъв смисъл. BRC правиха някакво извращение, което при потегляне /колата в покой работи на бензин, а при над 1100 оборота минава на газ/, се усеща притрисане, което дразни по-претенциозните шофьори, а и не само. Идеята на газта е колата да работи само на газ, а не на някакво подобие на смес от газ и бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.ecomobile.it/test-drive/vw-passat-gpl-lpg/VW-PASSAT-GPL-LPG-Eng.htm

Според сайта, системата струва 2000 евро. 

Редактирано от valezar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2000 евро и системата работи пак като тези на BRC, тоест всяко N-то впръскване е бензин. Поне това разбирам от статията, прочитайки я по диагонал. Това можеш да го постигнеш и с BRC, но по-евтино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , начина на работа на ГИ при двигателите с директно впръскване е такъв с оглед запазване на дюзите , защото за разлика от тези с предкамерно впръскване дюзите са изложени на много по-висока температура и ако ги оставиш сухи за по-дълго ще запекат и за това на празен ход и всеки четвърти такт на цилиндър бензиновата дюза работи .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две думи, нямa голям смилъл от упрaжнението...поне зa моментa ;)

 

Поздрaви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две думи, нямa голям смилъл от упрaжнението...поне зa моментa ;)

 

Поздрaви!

Зависи колко се кара колата. По мои сметки и по това какво пише в линка, излиза, че за 150 000км. се спестяват около 10 000лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Статията звучи много добре. По принцип и рекламите на продуктите звучат много добре, но действителността се оказва по-различна ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи колко се кара колата. По мои сметки и по това какво пише в линка, излиза, че за 150 000км. се спестяват около 10 000лв.

 

Но преди това даваш 4000лв. за уредбата.

Защо, обаче, при O3 с метан, колата работи само на метан и няма впръскване на бензин? Моторът също е TSI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен това ми е много интересно как е изпълнена системата при О3 CNG? Ако 100% гори само метан си мисля, че дюзите в цилиндъра са метановите, а бензиновите са в колектора като MPI?

Също съм на мнение, че ако ще гори 25-50% бензин заедно с газта - смисъла се обезмисля и ако се карат толкова много км , че ще се избиват 10000 лв от гНяз по добре да се вземе друга кола - или дизел или фабрично с CNG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно, това се опитвам да обясня и аз. Доколкото разбрах, метана при температура над 30C, изобщо не занимава бензиновата система и колата директно пали на метан. Просто TSI не виждам как ще ги направят с допълнителна газ, на която да работят изцяло.

Реално има един начин, който някои газаджии практикуват на HPi на PSA груп, но е просто такова извращение, че не искам да го споменавам :eusa_naughty:  Иначе е евтинко и колата пердаши само на газ  :sorry:

Редактирано от Златанов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но преди това даваш 4000лв. за уредбата.

Защо, обаче, при O3 с метан, колата работи само на метан и няма впръскване на бензин? Моторът също е TSI.

Аз не съм казал, че не даваш 4000 лв, (които според мен в България ще са поне 500 лв. надолу), но 6000 лв. за първите 150 000 км. не са малко. Аз лично не бих сложил газ, ако имах бензинова кола, но хора всякакви. 

 

П.П Карал съм за кратко Wrangler с газов инжекцион, поставян при уж "най-добрият" газаджия в Бургас (според форумите) и резултата беше 20л. разход и над 100км/ч само по надолнище. 

Редактирано от valezar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко хора ще дадат 4000 или 3500 за газов инжекцион, с който колата пак ще работи и на бензин. Само, за да си изплатиш инвестицията, трябва да минеш над 100000км., което никой средностатистически шофьор няма да плати. Малко са хората, които въртят по над 100000км. на лична кола годишно. Тоест, той докато мине тези километри, за да изплати инжекциона, вероятно ще си е харесал друга кола.

Както виждаме, навлизат коли с директно впръскване и заводски уредби, на не много по-високи цени от дизеловите и бензиновите варианти, но с разход наполовина на дизел в лева/100км. Ако вариантът на О3 с метан, се окаже удачен и здрав, не вярвам някой, който минава по над 50к годишно, да си купи дизел или TSI, на който тепърва да слага алтернативно гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

газов инжекцион, с който колата пак ще работи и на бензин

Както по горе споменах се разработва система за VAG двигателите.Системата ще използва една горивна състема и няма да има газова рейка и изпарител.По този начин горивото ще се вкарва през бензиновите инжектори.В момента протичат тестове и се очаква да извадят системата след като всичко е ОК.При тези условия ще се кара на 100% газ.Излезе ли официално тази система ще ви информирам веднага.Обратно ако системата се провали - пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, колкото и да са хубави TSI-ките има време докато може да почнат да се газифицират. С нетърпение ще следя за новостите, защото ако е на поносима цена до 1600-1800лв и е 100% надеждна ще има много голям интерес. Преди време ЕТ предлагаха 1,2 TSI 86к.с.с ГАЗ но явно срещнаха проблема с дюзите.

Въпреки че:

Редактирано от zizirixo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не особено професионално изпълнение, но това не е толкова важно в случая. Единственото, което ми направи впечатление и може би е новост е, че когато проверяваше за теч на газ при двигателят, автомобилът беше на празен ход и според скромното ми мнение, работеше на газ, тоест не е като при варианта на BRC - празният ход на бензин, освен, ако в купето не е имало някой, който я форсира над 1100 оборота, за да сработи на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Това е системата за която говоря.Тук става дума за впръскване на газ (течна фаза разбира се) но през бензиновите инжектори.За момента е строго специфична работата и ще се разработва за всеки мотор по отделно.Във гр.Варна има VW с такъв FSI мотор с монтирана такава уредба но още е в тестова фаза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Ако не се лъжа преди две години на едно изложение в Експото (вероятно Автосалон София, но вече не помня) имаше щанд на някоя от газаджийските компании. Видях една Октавия с TSI мотор на която беше сложена газова. Не съм ги питал как работи, но питах колко би излязло оборудването на такава кола ,а те ми казаха 2600 лева. Не съм я виждал как работи колата, но знам че човека ме гледаше странно когато го заговорих за колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Впечатляващо! Чак се замислих, да сложа газова уредба и на моята...Шегувам се, но всичко изглежда много премислено и професионално изпълнено. За първи път, виждам продукт на тази фирма, но факта, че всички операции са "plug and play", говори много. Явно, някой е мислил доста, преди да предложи този продукт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото виждам, сменят помпата високо налягане, като новата има вход и за газта, т.е. използват бензиновите дюзи.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста интелигентно изглежда. :eusa_clap:   Каква ли е цената ?

Редактирано от miro_gsx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.