Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Soundaktor монтаж при Октавия II RS TDI


Kalin_Gubata

Recommended Posts

Здравейте,

Вчера карах новият RS TDI и ми хареса изкуственият звук от мотора, искам да разбера някой дали си е играл да монтира sondaktor от Golf 6 GTD на Октавия? Моля за съвет, открих в ebay има втора употреба работен блок и самият говорител, но не съм сигурен дали са съвместими.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия въпрос за звуковия модул - дали мога да сложа такъв от О3 RS TSI на моята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е направете си го. Записваш на телефона звука и си го пускаш през радиото :) :) :)

 

Майтапа настрана, ама все си мисля, че e по-добре колата да върви като RS, отколкото да звучи като RS. Иначе става малко пернишки тунинг, туряйте един ремус и готово.

 

Това е лично мнение де.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, майтапа настрана, но тази екстра може да намери приложение и в нащи помпа-дюзи . :D Само трябва да се настрои волюмето на макс за да заглушава тракането. Хем ще караш с нафта икономично , хем ще бучи като бензинка в обороти с гладък привкус...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, той RS- a звучи като RS именно заради звуковия модул :) Това е проблемът, просто 4 цил.са си 4цил.като звук макар колата да върви добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимате си Октавия с оборудване Актив, слагате след това емблеми на L&K над калниците, и сте спестили няколко десетки хиляди лева :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом колегите ги кефи не виждам нищо лошо. Този звуков генератор нали се чува само в купето, а не навън. В крайна сметка и БМВ прибягват до такива машинки за да изкарат по готин звук от четирицилиндровите турбо двигатели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимате си Октавия с оборудване Актив, слагате след това емблеми на L&K над калниците, и сте спестили няколко десетки хиляди лева :)

Не те разбрах. Какво ще спестя, ако има начин да сложа звуков модул?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E аз RS карам вече почети 200к км, но звукът на PD ме дразни и искам да пробвам с тази джаджа. Все пак ако някои е по-напред технически нека даде съвет, аз за мнение не питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не виждам нищо "пернишко" в звуковия генератор, може би не случайно се вгражда в почти всички съвременни "бегачки". Понеже и за мен темата е интересТна, ето какво успях да открия като алтернативи:

 

Vroom Box - http://www.vroombox.com/

Ето и едно видео - http://www.youtube.com/watch?v=A4Njf83pADY

Лошото е, че не успях да намеря друг клип в тубата с някой юзър, който да даде обективна оценка на продукта

 

Sound Racer - http://www.soundracer.se/?p=98

По скоро не бих заложил на този трансмитер, предвид ревюто на пича от 5та предавка -

 

Engine Sound Processor - http://sonory.org/engine-sound-processor.html

Като изключим рекламното видео, не успях да стигна до друга информация за продукта, но и не търсих много, че ми омръзна :D  -

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тия клипчета само засили пернишкия привкус. Особенно първото с тия пубери...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм си записал на касета звук от БМВ 323 и като карам си го пускам.

Не съм привърженик на звуковия генератор. Какво ше ме залъгва мен. По-важно околните да чуват. Може би с някаква външна тонколона ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе Жоро :) С един SRT8 под капака, нещата заспиват!
Лично аз мисля, че ако ще се търси звук от колата - по-добре да е оригинален. Има чудни генерации за целта...

Не са лоши тея "музикални изпълнения", но сравнение с истинския звук и поклащането на автомобила, когато го настъпиш на място, просто бледнеят.

Успех на желаещите да монтират тези джажди :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, то е ясно, че оригиналния звук си е най-добре, но колко от нас ще се похвалят с осем цилиндровата си шкода  :derisive:   За хубавата генерация също съм съгласен, но смятам че е пределно ясно на всеки, колко жълтици струва една истинска генерация и как въобще не са съпоставими нещата, които ги говорим ;)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е тъпо да ти бръмчи колата.Дайте да си махаме гърнетата.

Хората са го направили културно.Може да си се кефиш вътре,без да притесняваш хората от вън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Хората са го направили културно.Може да си се кефиш вътре,без да притесняваш хората от вън.

 

Можеш ли да обясниш как точно функционира звуко генератора в О3, как е изпълнена инсталацията и примерно намирайки модула, е ли възможен монтажа на бабичка, като моята :)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добър ще бъде ако Сами обясни, но съм сигурен, че за да е културно не е проста работа (не съм го чувал още това чудо на техниката :(). Само си мисля и аз като Цецо, че горните клипове са си баш с Пернишки привкус. На нормален двигател звукът на едни и същи обороти при различно натиснат педал на газта е коренно различен и тия джаджи това не го хващат. С тях може единствено при форсиране на място да докарат някакъв реален и синхронизиран с реалния звук - стил бързи и яростни на светофара :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,както е казал Цонко,звуковия генератор е точно "обвързан" и синхронизиран с натоварването на двигатела.Освен оборотите ,следи и положението на педала на газта,КАКТО И ЛИМИТЕРИТЕ ПО НЮТОН МЕТРИ. Защото примерно при движение,когато дойде баир,и без да подаваш газ с педала,генератора увеличава звука си. Точно както би станало ако колата е без ауспух или с много "отворена" генерация.Двигатела се натоварва в баира и променя звука си,дори и да не променяш подаването на газ ни най малко.

Освен това е съобразен с оборотите звука,и е супер приятно и реално.

Старите гти-та и рс-ки имат една тръба акустична от филтъра към таблото в купето ,която увеличава звука вътре,на новите рс-ки просто е по-културно направено,че можеш да си го спираш просто като не искаш.

Мога да кажа ,че уникално добре е измислено всичко.

 

Не вярвам да може да се монтира на друга рс-ка 2-ка или на каквато и да е друга кола това. Иначе съм разглобявал под чистачките на моята да го видя и представлява една кръгла джаджа от пластмаса ,голяма колкото шайба за хокей,дори и по-малко.Влизат 2 кабелчета в него.Много е малко и лекичко,как вдига такава аларма това чудо не зная.Аз си го карам на нормал.Тогава е най-реално процентно и най-приятно звучащо и настроено.На максимална настройка ,звучи леееко пресилено и не съвсем реално отгоговарящо на натоварването на мотора.Много рязко увеличава звука-малко нереално като усет за мен.Но аз съм много чувствителен в това отношение.Така ,че за други може и да е ок.

На минимум го няма. НО НА НОРМАЛ Е ПЕРФЕКТНО НАСТРОЕНО.КОЛАТА Е ТИХА ПРИ НИСКО НАТОВАРВАНЕ,А ПРИ УВЕЛИЧАВАНЕ НА НАТОВАРВАНЕТО ПРОПОРЦИОНАЛНО СЕ УВЕЛИЧАВА И ЗВУКА. Допълването е много деликатно точно и СТРАХОТНО звучащо. Не съжалявам за 300-тата лв дето струваше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за спама ама се сетих още нещо!

Сами, собствениците на истински v8ци притесняват хората, които живеят до главни булеварди и нямат хубава дограма :) Аз мисля, че не само вътре се направени да се чува бруталния саунд (всички AMGта например). Даже се сещам за Тесла роудстър, че има такъв саунд специално за външно "респектиране" :)

Редактирано от t5onko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, тези параметри до колкото знам и моя комп ги следи, означава ли това, че взимайки това устройство примерно от О3 РС, то ще може да се върже по някакъв начин. Съответно ако отговора е положителен, как би трябвало да се изпълни упражнението :)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвам ти че в устройството влизат 2 кабела.Двигатела ти ги следи,ама кой ще казва на това как да бръмчи.Предполагам е заложено в модула на колата да подава определен сигнал като сила и честота/обороти на двигатела/.Нямаш такъв модул който да управлява генератора! Няма как да снане просто според мен.Това трябва да е заложено в самия софтуер на колата,защото които имат генератор ,на ВАГ-кома излиза прозорче за генератора от което могат да се правят адаптации ,а като закача примерно ОК3 1.4 ТСИ това прозорче в началния екран на вага не съществува изобщо.

На ок3 по има шанс да се сложи такова нещо и да се кодира че има,ако изобщо има такава възможност,но на ок 1 и 2 забравете просто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно, че цялата система е от няколко модула и контолера, но ако се набавят всички и им се подаде сигнал нужен за правилното им функциониране може и да стане - Пепино да каже изкаже мнение също? Ето аз какво намерих като цена - сумата от 300лв, която е платил Сами е смешна, щом това е толкова добре направено и синхронизирано с натоварването на двигатела!

http://www.kufatec.com/shop/en/sound-booster-pro/vw/complete-set-active-sound-incl-sound-booster-vw-golf-7-tdi-gtd

 

П.с - тая екстра има ли я на 1,4тси например или е само за вРС?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питам щото това по горе го дават, че може да се сложи на бензинова Октавия 5Е. Като се сетя колко прекодиране е да се подкара един мулти волан на кола която няма, все си мисля и аз, че начинанието клони към невъзможно или ако е възможно средствата и трудът, които ще се хвърлят не оправдават ползата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.