Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 3: Сервизни Акции, други регистрирани проблеми


PUF-PAF

Recommended Posts

Здравейте, И аз имам проблем с тракане откъм кутията вероятно. С двигател 1.4 бензин съм. Лятото като е топло не се чува, захлади ли се и започва, точно като дизел. Чува се само на място докато е студена, натисна ли съединителя спира да трака. Прояви се след 12-15 000 км. Явно си е заводски проблем...

Да не е маховик?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се лющи лака на предния капак точно около емблемата. В ЕТ се направиха на луди, да съм го завел като щета. Не смятам, че трябва дя е щета а да си е за тяхна сметка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

При мен се лющи лака на предния капак точно около емблемата. В ЕТ се направиха на луди, да съм го завел като щета. Не смятам, че трябва дя е щета а да си е за тяхна сметка.

 

И според мен не е редно да е за твоя сметка (по КАСКО-то ти):

...

 

2. Гаранционни срокове

 

2.1. На всички фабрично нови автомобилиŠKODAПроизводителят предоставя гаранция, както следва:

 

2.1.1.ДВЕ години гаранциябез ограничение на пробега за всички производствени дефекти.

 

2.1.2. ТРИ години гаранция без ограничение на пробега за лаковобояджийното покритие на автомобилите ŠKODA... 

 

Това е от миналата година, но не вярвам да има някакви кардинални промени в сроковете.

Имай предвид, че ако някой детайл/панел претърпи намеса (бъде пребоядисван или изправян, в който и да е сервиз) - задължително се прощаваш с гаранцията по последния ред от цитата (поне за въпросния панел).

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен не е редно да е за твоя сметка (по КАСКО-то ти):

 

Това е от миналата година, но не вярвам да има някакви кардинални промени в сроковете.

Имай предвид, че ако някой детайл/панел претърпи намеса (бъде пребоядисван или изправян, в който и да е сервиз) - задължително се прощаваш с гаранцията по последния ред от цитата (поне за въпросния панел).

 

Поздрави

Проблема днес намери решение. След оглед и запитване за гаранционно отстраняване на проблема, колата е оставих за пребоядисване на преден капак. Нещо да се случи по нормален начин в нашата татковина. Въпреки всичко ме боли, че ще има интервинция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

 

И аз потвърждавам за описания в последните страници проблем:

На място се чува румолене, като от лагер. При натискане на съединителя изчезва.

Имам записан час в Еуратек за преглед.

Казаха ми също, че за моята кола ще има сервизна акция за смяна на софтуер.

Някой да знае повече по въпроса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели каква е колата.Бензин,дизел година на производство,проблеми освен горе описания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога се появи проблема?На колко хиляди беше колата,когато го чу за първи път? Извинявай за подробностите,но съм от скоро собственик и да знам какво да очаквам и кога.Моята е 1.4 TSI 150 к.с. 2015

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18 000км го чух вече много отчетливо, а преди беше толкова слабо, че се чудих дали не е от нормалната работа на двигателя.

Като гледам mravkakaratist,  е писал, че и при него е между 12 и 15 000км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам,че това е критичният праг на проблема.Моля те сподели след прегледа в ЕТ какви са констатациите и какво е решението .Дано не е нещо сериозно.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eто малко видео от един руснак, който вече има едни 70к км навъртяни. 

 

https://www.youtube.com/channel/UCPeeK_4s-pid5KxUzgUvOiA/videos

 

Накратко - във видеото ТО-3 или ТО-4, той говори за същия проблем. 

Тамошните дилъри го водят "конструктивна особеност". 

Няма експлоатационни проблеми, само потракване, което лази оп нервите. Определено е нещо, скоето може да се живее. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях един друг клип - шума на двигателя е като от дизел ... на мен лично ми е бедна фантастиката, как може съединителя да трака така и да няма проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ето и клип от моя съединител в начална фаза - тракането на празен ход е слабо и при натискане на съединителя мъничко се усилва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам ще го игнорират като проблема с обтегача на веригата на първите 1.8тси(сервизна акция нямаше) и копчетата на цялата VW група в периода 2003 до 2008ма! Ще се оправдават, че шума е в допуск и няма механичен проблем! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих и други случаи, но звука е тотално различен :)

https://www.youtube.com/watch?v=5ad3MyP1Pqo

Редактирано от lyubobg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам записан час за следващата седмица, а проблема го снимах едва днес. Просто Еуратек не могат да реагират както всички знаем бързо и чак следващата седмица, ще приемат колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, дайте да се срещнем някой ден и да сравним шумовете. Виждам, че повечето сте в София. Дори да са различни шумове още по-добре. Нелепо е да ни говорят, че е нормално, конструктивна особеност и т.н. Да ги натиснем заедно. Колкото сме повече, толкова по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото ви писах лични съобщения, но може би не сте ги видели или не излизат във форума?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата днес беше в Еуратек. Отговорът - да, съединителя има проблем, Шкода знаят за проблема и работят по произвеждането на модифициран съединител,

който да издържа на натоварването и да не се чупи и да не чука. Очаквало се е да стане готов до 30та седмица на тази година. Вече е 35 седмица, но пак не е готово, така че

"съвсем скоро" трябва да стане. 

Ще си карам така и ще ми се обадят, като пристигне съединителя.

Относно приплъзването - казаха, че няма да ме остави на пътя както е в момента съединителя и няма смисъл нито да го тестват повече, нито да ми го сменят с нов,

който нов, ще го сменят после с модифицирания.

Някъде четох по евро форумите, че един човек със същия проблем е получил същия отговор, така че съм им склонен да им вярвам.

Когато някой ден сменя съединителя и всичко е ок, ще пиша пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам да отворим тема само за съединителя,защото се очертава като повсеместен проблем.Там всеки да може да споделя мнение,проблем,време и начин за разрешаване.Доста хора споделят за проблем с този агрегат,така че защо не? Ще бъде от полза за всички с подобни оплаквания и притеснения.Успех на всички с разрешаването на проблема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Вече съм на 24500 км и досега съм забелязал няколко неща които ми направиха впечатление:
1. Все още не мога да схвана логиката на механизма за пълно и частично отваряне и затваряне на предните прозорци.
2. Оригинално е със затъмнени задни стъкла, но това не е достатъчно за пътуващите отзад. Замислям допълнително тониране...
3. При превключване на 2-3 и 3-4, предавките влизат с прещракване. При вас така ли е? От ЕТ ми казаха че е нормално...
4. Отпред отляво се появи скърцащ / пропукващ звук ( кррррррр), който не мога да разбера от какво е породен. На пргледа казаха че всичко е ОК по окачването... Лошото е, е че се появява само сутрин (засега), и се чува по малки и плавни неравности. Усилва се като завъртам кормилото... Чудя се дали не е биалета или тампон на стабилизиращата щанга...
Дали някой е имал подобно оплакване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Вече съм на 24500 км и досега съм забелязал няколко неща които ми направиха впечатление:

1. Все още не мога да схвана логиката на механизма за пълно и частично отваряне и затваряне на предните прозорци.

2. Оригинално е със затъмнени задни стъкла, но това не е достатъчно за пътуващите отзад. Замислям допълнително тониране...

3. При превключване на 2-3 и 3-4, предавките влизат с прещракване. При вас така ли е? От ЕТ ми казаха че е нормално...

4. Отпред отляво се появи скърцащ / пропукващ звук ( кррррррр), който не мога да разбера от какво е породен. На пргледа казаха че всичко е ОК по окачването... Лошото е, е че се появява само сутрин (засега), и се чува по малки и плавни неравности. Усилва се като завъртам кормилото... Чудя се дали не е биалета или тампон на стабилизиращата щанга...

Дали някой е имал подобно оплакване?

1. За пълно отваряне/затваряне, аз натискам бързо до упор, демек да прещракне два пъти бързо. За частично, натискам на половина копчето до желаното отваряне/затваряне.

2. Аз също съм с фабрично затъмнени, но добавих щори за по добро затъмнение.

3. При мен също прещракват най осезаемо 1-2 и 2-3. пробвах и на 1.6 същата работа. От ЕТ казаха, че е нормално. Ако превключва на по ниски обороти, почти и по някой път не прехрупва. (предполагам, че тогава се изравняват оборотите на двигателя със скоростната кутия и тогава влизат мазно)

4. Преди време и аз чувах пукащ тъп звук от пред. Появяваше се при пълен ляв и ако мина по неравност с потегляща скорост. Интересното е, че сега не го чувам вече.

Надявам се да съм помогнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.