Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 3: Сервизни Акции, други регистрирани проблеми


PUF-PAF

Recommended Posts

Дали има съфорумци коита са полуачавали теч в/у пасажерската настилка при пороен дъжд, някъде от към предната врата?

 

Вчера ме свари порой, като колата беше паркирана и пороя удари от към предната дясна страна на колата.

След 15-20 минути като се качихме в колата забелязахме че пасажерксата настилка е мокра и понеже шoфирах не можах да проследя от къде е дошла водата.

Някакви мнения, какви мерки да взема или да прегледам определни места?

На снимката съм очертал мокрите места които съм забелязал и теча беше около половин чаша вода в/у настилката.

Благодаря

 

Rra5PZ.jpg

Редактирано от Levcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Хайде пак да бутна нещо в тази тема. :)

Нужна ми е снимка или видео в което да се вижда как (и кои части) се смазват-обслужват с течен грес скърцащите части в задната част на Октавия 3. Или може и в предната част ако подобни скърцания има при други потребители.

Чувам подобни дразнещи шумове още от когато колата беше почти нова, особенно през зимата, когато слизам от колата или се качвам, нещо ужасно скърца в задната част на автомобила.

Редактирано от Levcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5.11.2019 г. at 8:59, Levcho написа:

Хайде пак да бутна нещо в тази тема. :)

Нужна ми е снимка или видео в което да се вижда как (и кои части) се смазват-обслужват с течен грес скърцащите части в задната част на Октавия 3. Или може и в предната част ако подобни скърцания има при други потребители.

Чувам подобни дразнещи шумове още от когато колата беше почти нова, особенно през зимата, когато слизам от колата или се качвам, нещо ужасно скърца в задната част на автомобила.

Същото е при мен. Още като нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Здравейте, Желая да съобщя практиката и установките свързани с вибрациите и късното палене на дизел двигателя.

Установих че ако акумулатора е в порядък, и напрежението на акумулатора в покой е 12.6 или е над 12.6 Волта, вибрации в двигателя почти няма и дори в студено време двигателя пали на един път.

Как го установих.

След като смених оригиналния акумулатор на моя автомобил с нов Варта и започнах да следя периодично напрежението и да зареждам в случай че падне под 12.4 волта, не ми се случи нито един път да усетя вибрации или тресене в двигателя.

Понеже карам колата малко и с понякога се случва да не я паля дори и 2-3 седмици, тогава напрежението в покой пада под 12.4 волта. След което евентуално след старт на двигателя алтернатора се включва и зарежда, поради това тегли механична сила от двигателя и се получават неприятни вибрации които се усещат доста и също двигателя не пали на един път а се протаква към секунда две.

За инфо.

Ако някой друг съфорумец е изкарал някаква друга изводи или подобна практика по случая, очаквам да пише че да знаем. :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Де*ба и на мен ми излиза “error: workshop! leave vehicle only when lever in position p” грешката от време на време. Ще ходя при тези примати в Еуратек тези дни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, fr1nklyn написа:

Де*ба и на мен ми излиза “error: workshop! leave vehicle only when lever in position p” грешката от време на време. Ще ходя при тези примати в Еуратек тези дни.

 

Това си е стар проблем със сензора на лоста за паркинг позиция. Ако си в гаранция ще ти го сменят, ако не си ще се почувстваш леко зле. 800 лв е.

Редактирано от JORDITO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, JORDITO написа:

 

Това си е стар проблем със сензора на лоста за паркинг позиция. Ако си в гаранция ще ти го сменят, ако не си ще се почувстваш леко зле. 800 лв е.


Да, четох по-назад в темата, а и в briakoda, че доста хора го наблюдават и в Еуратек сменяли някаква платка.

Уж е в гаранция още... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, оправиха проблема гаранционно. Смениха някаква платка или нещо такова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, fr1nklyn написа:

Ок, оправиха проблема гаранционно. Смениха някаква платка или нещо такова.

Бах тия примати, как пък са се справили? ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 55 минути, JORDITO написа:

Бах тия примати, как пък са се справили? ;)


Добре, не бях прав. Просто тези във Варна много лошо впечатление ми оставиха.. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте!

Време ми е да сменя оригиналните свещи на Октавия III 1,2 TSI, които ги дават за смяна на 60000 км. Звънях в Еуратек, свещите са по 38 лв бройката. Някой може ли да ми каже марката на оригиналните и вашето мнение  или препоръка относно смяната им в Еуратек или нещо алтернативно, защото най-близкия сервиз на Шкода ми е на 100 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първия път (на 60 000 км) ги смених в Еуратек. Бяха оригинални на VAG, произведени от BOSCH. Втория път си ги смених сам, пак оригинални на VAG, и са NGK.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Ако си я проверил визуално я смени с нова, нищо че изглежда здрава. Понякога прекъсват пък изглеждат здрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20.05.2019 г. at 17:58, Levcho написа:

Дали има съфорумци коита са полуачавали теч в/у пасажерската настилка при пороен дъжд, някъде от към предната врата?

 

Вчера ме свари порой, като колата беше паркирана и пороя удари от към предната дясна страна на колата.

След 15-20 минути като се качихме в колата забелязахме че пасажерксата настилка е мокра и понеже шoфирах не можах да проследя от къде е дошла водата.

Някакви мнения, какви мерки да взема или да прегледам определни места?

На снимката съм очертал мокрите места които съм забелязал и теча беше около половин чаша вода в/у настилката.

Благодаря

 

Rra5PZ.jpg

 

Абсолютно същото ми се случи - пороен дъжд, и след него, около 200мл вода се изля върху пасажерските крака, от задната страна на жабката.

Бях днес в ЕТ, за гаранционен преглед през 1 година, и там ми съобщиха, че това било напълно нормално - при силен дъжд водата не успявала да се отича от към предното стъкло и входа за вентилацията!

А при мен отворите за отичане бяха напълно чисти, без грам боклук...

Сега карам повече с отворени стъкла, да може да изсъхне :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят опит с 2 О3ФЛ, купени съответно февруари и май 2018:

 

1та - Дизел 2.0 ТДИ 150к.с. 6М. Хечбек - 50х км Стайл + ЛЕД - лична

Проблеми:

-двигателят гасне много лесно, при минимално натоварване, при обороти около  1100. При потегляне, ако отпусна по рязко съединителя и не съм подал повече газ, при движение, ако вкарам 2ра или 3та при такива обороти. Карал съм 7 дизела, такова чудо не ми се е случвало. От ЕТ, 2 отделни сервиза, твърдят че си било наред, трябвало да давам повече газ!  Хем внимавам, хем нямам случай да  я карам и да не ми е загаснала поне веднъж!  Другата ми кола е О3 150кс бензин- там я загасне веднъж месечно, и то с основание, я не...

- като нова, на първото сериозно извънградско - алтернатора му обгоряха намотките. Замириса силно на горяло. Но работи. В ЕТ твърдят че си е нормално.

- На 50 х км - забелязах изцапване като от масло покрай ролките на двигателя. В ЕТ казаха че е шайба на алтернатора и сега чакам да дойде нова и ще я сменят гаранционно..

- теч на вода при силен дъжд в краката на пътника, при спряна кола.

- капака на багажника се затваря трудно, когато няма отворена друга врата. Явно се създава свръх налягане и не ми е ясно, защо клапите за изсмукване на въздух не го пропускат навън! те са наред - проверени.

- на къси фаровете светят ниско. а нивото е автоматично регулируемо...

 

Подобрения , които съм направил по колата, по хронологичен ред:

- сменени заводските 17ки(225х45) с 16 ОZ (205х55). Всяко колело олекна с 4кг неподресорена маса (равнява се на олекване на колата с 160кг). Колата стана много по-стабилна в неравни завои и возията по-мека. + секретни болтове - по 2 на гума

- амортисьори на предния капак.  гумени стелки.

- Фолио Лумар на всички стъкла, предната полусфера със прозрачно такова. Излезна ми 390лв. 

- предпазно фолио на предната час, до средата на капака, черните колонки отстрани, прага на багажника.

- предпазна алуминиева мрежа пред радиатора, да пази от камъни и едри насекоми

- Звуко и виброизолация.  Направиха ми я в Москва. - 1000 лв

- Аларма+ заключване на преден капак + заключване на волана. Пак в Москва - 700€

- сменен волан със такъв със перфорирана кожа и скосена долна част.

- маслото  го сменям на 15х. сам, а на 30х - ЕТ

- допълнително осветление в багажника

 

От колата съм много доволен. На магистрала, 2ма човека и темпомат на 110 - разход 3.3/100. посока Бургас де. в обратната е 3.9. Масло за 7х не пипа изобщо! 

 

 

2та - Бензин, служебна 1.5 , 150к.с. 6М., комби - 100 х

 

проблеми:

-хъркане при вкарване на задна. на 45х в ЕТ разглобиха скоростната кутия и смениха зъбни колела - била им паднала циментацията.

сега влиза по-тихо, но пак в сравнение с дизела е по- зле. обясниха ми, че в едната зъбите били наклонени, а в другата прави....

- На колега, на 100х му смениха съединител гаранционно.

- яде масло. за 30х се долива поне 1 л.

 

Подобрения:

- Фолио Лумар на всички стъкла, предната полусфера със прозрачно такова.

- допълнително осветление в багажника

 

Приятна за каране кола. Двигателят почти не се чува. Разходът ми в "Продължително време" се върти около 5.6/100

Въпреки еднаквата мощност, дизеловата е по-пъргава при изпреварване и високи скорости. Въртящият момент определено играе роля....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Късите се вдигат в Еуратек без проблем. Просто иди и им кажи, какво искаш.

Т'ва, с многото дъжд дето вали и влиза в колата е некъв  смех най-абсурден! Ще да е първата кола, която се наводнява просто заради дъжд. На О1 и О2, такива дъждове са им се случвали, докато си седят пред нас, и не е имало капка вътре, а при О3 било нормално да има локва! Нещо има, защото все пак, т'ва е дъждец, а не гмуркане в басейн :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 42 минути, zloQQ написа:

...Нещо има, защото все пак, т'ва е дъждец, а не гмуркане в басейн :)

При О3 явно става и без гмуркане аквапарк :)Вчера съм изсмукал над 2 литра вода от пода, надявам се да е хладно в понеделник, че път ме чака ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

 

Какви О3 са се паднали на колегите - направо не ми се мисли.

Надявам се да намерите трайно решение на проблема

За три години и 7 месеца как пък една капка не се появи в семейната О3 по време на дъжд,

От ръмеж до порой и градушка - колата от вън е мокра, но в купето е суха, винаги, на 100%

 

А обяснението на съответния служител в ЕТ показва само едно - колкото и да се напъват там, никога няма да успеят да изкоренят плявата сред обслужващия си персонал.

По тази им логика, след едно ходене на автомивка, където водата е под зверско налягане и е с два пъти по 4 минутен интервал, плюс два интервала по 2 минути за препарат и вакса - накрая басейн с пяна ще имам в купето.

А аз нямам.

 

Поздрави.

Редактирано от РусенскоВарено
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.08.2020 г. at 0:51, valsto написа:

 

Абсолютно същото ми се случи - пороен дъжд, и след него, около 200мл вода се изля върху пасажерските крака, от задната страна на жабката.

Бях днес в ЕТ, за гаранционен преглед през 1 година, и там ми съобщиха, че това било напълно нормално - при силен дъжд водата не успявала да се отича от към предното стъкло и входа за вентилацията!

А при мен отворите за отичане бяха напълно чисти, без грам боклук...

Сега карам повече с отворени стъкла, да може да изсъхне :)

 

Благодаря за коментара.

Аз за 7 години само едън път го изживях този теч.

Автомобила го пазя като окото си. През годината най много 30 дена прекарва на открито. Изглежда съм го разглезил много.

Ха дано да не се повтори.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.08.2020 г. at 12:57, Levcho написа:

Благодаря за коментара.

Аз за 7 години само едън път го изживях този теч.

Автомобила го пазя като окото си. През годината най много 30 дена прекарва на открито. Изглежда съм го разглезил много.

Ха дано да не се повтори.

 

Абсолютно същия случай съм - колата ми е гаражна, дъжд вижда много рядко.  И само веднъж за 2.5 г се случи това с водата, след потоп в София.

Имах отначало съмнения, защото ми е сменяно челното стъкло, предна дясна врата и същия калник. Но изглежда няма  връзка.

Вчера пробвах - дъщерята сипваше  обилно вода с кофа, в десния край на стъклото. Аз бях  махнал жабката и въздушния филтър и наблюдавах с фенерче за теч. Ама ядец - нито капка от никъде...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.