Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Твърд педал на спирачката


Mahorec

Recommended Posts

Браво, колега! Иначе, ако някой има представа как се откача сервото от педала на спирачката - добре дошъл е да сподели! Аз за това отлагам смяната на сервото и така си отлежава в гаража. Доста здраво е захванато, а не ми се реже, както показват руснаците в един форум...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Да ви питам при вас как е. Забелязвам, че при оърво студнено палене педала е винаги твърд. Говоря преди да я запаля, натискам спирачка и после давам контакт (като навик). Щом запаля и омеква и си е ок докато работи. При вас така ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е няма как да е друго - нали има серво на спирачкте. То и волана се върти трудно преди да запалиш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любчо, ти нещо май ни занасяш, брат ?

Те, Велко примерно е здраво момче, но вярвам, че и той дори се запъва да завърти волана на изгасен мотор.

Провери колко бара е налягането на хидравликата и сметни необходимото усилие да я пребориш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се изразих добре предния път. Става дума за следното: Когато работи колата, сервото върши своята работа и педала е мек. Когато загасим и двигареля не работи, първите 1-2 натискания, педала е мек, след което се втвърдява по малко, след всяко следващо натискане. Така е при всички коли със серво на спирачката.

Ако просто загасим и не натискаме спирачката, след няколко часа, педала пак е мек при първите натискания. Остане ли обаче повече време, примерно през нощта или след 5-6-7часа, още първото натискане педала е твърд. Затова се чудя проблем ли е тая ситуация? Имал съм много други коли, но винаги сутрин или след многочасов престой, първите натискания на педала при загазен двигател, педала е мек и след това се одървя.

При вас как е? 

Редактирано от lyubcho88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми първо натискане е мек, после се удръвя, когато не е палена от вчера вечер. Сутрин обикновенно паля на съединител и спирачка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е твърд на сутрешно палене, значи някъде не е съвсем наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, нещо има нередно. За една вечер няма как да се втвърдява. Не е болка за умиране, но е по-добре да са изправни спирачките на 100%. Успех с намирането и отстраняването на проблема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.