Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Твърд педал на спирачката


Mahorec

Recommended Posts

От скоро започна да ми се вдървява спирачката. Когато не е на обороти на второто натискане става твърд, а по време на натискане на педала в празния ход(когато спирачката не хваща) се чува нещо като изпускане на въздух и се чува вътре в купето точно под педала. Мисля, че и абс-а не сработва..... днес я засилих и скочих на спирачката - няма никой в къщи, дори едвам спря! От както е при мен (4 години) спирачна течност не е сменяна и нивото е на половината, накладките са на няма и година.

Какво предполагате - вакуум или спирачна течност?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не лошо да смениш спирачната течност и да огледаш спирачните маркучета са теч иначе има и вероятност да е вакума като запалиш с натисната спирачка пада ли надолу или си седи твърд ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Какво предполагате - вакуум или спирачна течност?

 

Не знам от какво е, но със сигурност не е от спирачната течност и спир. маркучета.

Вероятно вакуум и сервото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

След близо 2 години си реших проблема. Бях му свикнал :) Оказа се разбит щуцер на вакуум помпата, от там изпускаше - често срещан проблем. А аз си мислех, че е от сервото. Решението е Poxipol. Вчера и днес - няма ядове, държи много здраво и се оказа, че имам много добри спирачки. :) Прикачвам и снимки. Не е много красиво, но пък кой го вижда, а и върши работа.

 

IMG_20160621_194412jcOReVW_sredna.jpgIMG_20160621_194129FIPTZpA.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер! И аз трябва да взема мерки, че от време на време ми е твърд педала и колата спира мега зле... Вероятно е същата болка...

Едно приятелче ми каза, че сваля вакуум помпата, носи я на стругар, който пък фиксва щуцера...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Актуатора е с вакуум. Аз съм с гейт и откакто залепих с поксипола(още не е мръднал) май върви по добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Може ли някой пак да качи снимки, че са се затрили, ако може да разбера къде точно е проблема и да проверя дали и при мен не е същата работа. Тая кола моята има супер слаби спирачки. Педала е твърд и като се возим 5 човека едвам спирам по магистралата!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очератаното, стърчи между купето и двигателя. Снимката е от нета че ми беше по лесно :)

Другия вариянт е да проследиш дебелия маркуч от сервоусилвателя (дано не съм сгрешил името на черколяка ?

039019636-big.jpg?r=0

утре (дано не вали) мисля да го мацам с поксипола, оказа се че е с гадните скобички и ще трябва да търся на винт ?

надявам се да мога да направя няколко снимки и клипче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо с покси? Това е смола и става твърда и при всички вибрации ще се спука бързо. Не е ли по добре силикон (victor reinz)за там?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея...ще пробвам с покси, пък ако напука ще мина на силикон

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поксито си държи, втори път съм мазал, понеже вадих маркуча и се нацепи. Изчиства се добре щуцера, мажете на махнат маркуч, че при мен маркуча го усуква, седи така една нощ да съхне, слагате маркуча и сте готови. При мен пак си е надървен педала на спирачката при второто натискане, но спуках сервото(при много рязко спиране се чу пукване) и от над една година карам така, новото серво още залежава в гаража и си чака монтажа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намазах го с покси на махват маркуч, прецених че ако не го махна ще пречи. Работата на двигателя се промени към по добро ама проблеча остана....явно е другаде

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, ако не ти губи вакуум от никъде, значи си спукал сервото. Има ги здрави втора употреба, моето го взех за 40 лв. Като важното е да е със същия номер. Той номера си е същия на всички, буквата е различна. И при мен имаше промяна откъм работата на мотора, сигурно заради егр-а. При мен само той е на вакуум, понеже съм с турбо без променлива геометрия. Вече егр-а съм го махнал напълно, и единствения вакуум ми е този към спуканото серво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваля ли се помпата за да намажеш с покси или може без сваляне?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се сваля, ако ще се лепи. Но, като се замисля.... Май е по-добре да се свали и да се занесе при някой аргончик, да я капне, сигурно ще стане вечна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, lyubcho88 написа:

Сваля ли се помпата 

Можеш и да не я сваляш, само се маха маркуча. А ако искаш да се направи "вечна" както каза Mahorec, тогава я сваляш и носиш на някой който може да я завари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих носил на заваряване защото много ще се нагрее елемента. Гледах руснаците, че навиват резби и става добре. Аз обаче не смятам да я карам вечно и намазах на място със силикон за гарнитури на victor reinz.

Преди да сваля маркуча, щуцера си се местеше леко и при мен. 

Днес изсъхна добре и нахлузих маркучето. Понеже имам вакуум помопа с манометър се вързах за разклонението на маркуча и напомпах до -20”Hg. Задържа си налягане без да спада, което значи, че leakage в това звено няма :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.