Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Съвет за турбина на RS TDI PD


Kalin_Gubata

Recommended Posts

Здравейте,

Налага ми се да си сменям турбината и ми е интересно малко мнения от съфорумците. Колата е Octavia II RS TDI PD 2008 год. Интересно ми е дали мога да сложа по-голяма, какъв би бил резултата, кои са хубавите марки, къде да се осъществи и най вече въпроса с гаранцията. Карам много и ми е важно. В ЕТ цената е 2100 лв, но не знаят модела, моят е Garret. Колата е около 200 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тя сега щото е спряла.... vRS PD си има доста приличен вървеж. Има си доста тяга и мощност...може само един лек ремап - за да се отпуши на ниските обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тя сега щото е спряла.... vRS PD си има доста приличен вървеж. Има си доста тяга и мощност...може само един лек ремап - за да се отпуши на ниските обороти.

 

Ти пък нещо много го взе на вътре, извинявай ако съм те обидил с думите си!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха,то така не става бе.Искам по голяма и готово.Няма да намериш по-голяма.Трябва да се преправят доста неща.

Кой ще ги прави?

Като инфо мога да ти кажа,че за около 1000 лв може да ти се реши проблема с чисто нова средна част с гаранция.

Най-евтино ще е,да си сложиш оригинална и да се ремапне колата.Иначе влизаш във финансови взаимоотношения сериозни :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,как ще е умряла след 130-беше написал?

Няма нужда да дразниш хората. :unsure:

Върви си колата и след 130.

И не съм ти трил мнение,просто махнах последното изречение.Но щом искате да започвате пак спорове.....МОЛЯ:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bega4kata, може да ти помогне с някаква хибридна турбина+ремап и ще ти тръгне колата :)

 

Не искам да споря с никой! Ако това, което съм написал е грешно, ИЗВИНЯВАМ се на собствениците на дизелови РС-ки. 

 

п.п.

Ако 35 сек. за 0-200 е бързо......ОК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спорa е излишен, понятието зa "бързо" нa всеки е рaзлично ;) Мaджо, по същaтa логикa, имa хорa зa които и 20сек до 200 сa спрялa рaботa, тa идеятa ми е, че нямa смисъл дa се слaгaт етикети, в крaйнa сметкa всеки тук си се кефи нa колaтa незaвисимо от товa, зa колко вдигa 200км/ч :)

По въпросa и според мен един ремaп е нaй-опрaвдaн, кaто съотношение ценa/крaен резултaт.

 

Поздрaви!

Редактирано от sharpshooter_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 ....... и според мен един ремaп е нaй-опрaвдaн, кaто съотношение ценa/крaен резултaт.

 

 

Понеже на колегата му се налага да сменя или ремонтира турбината, та момента е най-удачен да спожи нещо по-голямо или хибрид. Друг е въпроса още, колко неща, ще трябва да се преправят за да използва оптимално такова турбо и дали крайният резултат, ще оправдае инвестицията.

 

п.п.

Като написах, че колата може да "тръгне", нямах предвид че е спряла, а че ще тръгне по-добре! Съгласете се, че и коли по 500кс, могат да тръгнат доста повече....

Редактирано от masterOne
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък нещо много го взе на вътре, извинявай ако съм те обидил с думите си!

 

Аз няма за какво да се обиждам....ако някой се е обидил - на него се извинявай.

 

Мисълта ми беше, че 170 PD - си върви доста прилично. С един ремап само - си става едни 190-200 коня - и може всичко да си остане така както е. От там нагоре - знаеш че трябва да се плаща много за разни подобрения, които ще са належащи.

 

п.п. Изтървах какво е написано и какво е изтрито....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше написано.

Че колата върви,ама до 130,а след това е умряла.Нищо повече не съм трил.

 

А по темата,само ще кажа,че пд-то 170 най много пукат глави.И ако я напънеш с някоя голяма турбина 100% ще сцепи главата.Само ремап препоръчвам с новичка стокова турбина Гарет внт1749вц

 

п.п.Аз съм мод на раздела и мога да трия което сметна за добре,без да давам обяснения на всеки потребител.Хората ,които са ме избрали,са преценили,че мога да се справя с това.Надявам се да няма обидени :cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах какво ме съветвате, но аз обичам като има проблем да се оправи качествено и с гаранция. Препоръчайте къде да отида за нова турбина, понеже моделите не са малко има garret, preschision turbo..... И тн. В краен случай ще взема оригинална от ЕТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата bega4kata дори ти е направил оферта няколко поста по-горе.За съжаление е във Варна.Колегите от София са доволни от Трансексперт,също има и един сервиз в Герман на niksi и misho от Vw форума.Потърси темите в "бял списък".Като ще се слага ново турбо естествено че ще е с гаранция,но най-добре се ориентирай за сервиз и отиди да говориш на място.ЕТ 100 процента ще е най-скъпия вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.