Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda 120S Rallye


dinkoh

Recommended Posts

Аз ще задам един тъп въпрос ... гледам , че има хомолгация с 1289 кубика , та какъв е проблема ако е с фаворитов мотор (с алуминиева глава) ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е, че в хомологационния фиш са изброени и други параметри, които са различни - материал на главата, диаметър на основните лагери, в зависимост от изискванията по времето, когато е издадена хомологацията може да има например чертеж и размери на сеченията на каналите на главата и колекторите, размери на клапаните. Освен това има и снимки на двигател, глава, горивна камера. Все неща, които са различни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно за отбелязване е, че в първата хомологация от 1971-ва, в основната хомологация е посочена стандартната 5-канална глава. 8-каналната е в първото допълнение на хомологацията. Т.е. вероятно и с 5-каналната, автомобилът ще отговаря на тази хомологация, но все пак трябва да се прочетат подробно регулациите от тези години и сегашните относно историческите автомобили - приложения J и K от Международния Спортен Кодекс на ФИА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 txl,голям си :) респект

изтеглих си всички фишове,така че довечера почвам да чета

мерси и на другите колеги,които помагат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще задам един тъп въпрос ... гледам , че има хомолгация с 1289 кубика , та какъв е проблема ако е с фаворитов мотор (с алуминиева глава) ?

По-долу колегата ти е отговорил :) - "Няма да е оригинал".Иначе могат да се правят всякакви проекти.

А и при състезанията автомобилът трябва точно да отговаря на хомологационен фиш от ФИА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно за отбелязване е, че в първата хомологация от 1971-ва, в основната хомологация е посочена стандартната 5-канална глава. 8-каналната е в първото допълнение на хомологацията. Т.е. вероятно и с 5-каналната, автомобилът ще отговаря на тази хомологация, но все пак трябва да се прочетат подробно регулациите от тези години и сегашните относно историческите автомобили - приложения J и K от Международния Спортен Кодекс на ФИА.

И с 5-каналната глава става,даже може с нея да се започне.Няма проблем да бъде такава,но трябва да се спазят размерите по портването и клапаните.А вече следващите промени да са с 8-каналната.

Сега чета приложение К за историческите автомобили,ама много бавно се справям :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Вече е решено!Ще се прави Skoda s100 rallye или 110 rallye.
По-лесен ще бъде варианта за правене на мотора.За начало ще се използва 5-каналната оригинална глава и един двоен карбуратор.След като гледах клип на един чех с такава s100 (Michal Nedbal) се убедих,че с това трябва да се започне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече е решено!Ще се прави Skoda s100 rallye или 110 rallye.

По-лесен ще бъде варианта за правене на мотора.За начало ще се използва 5-каналната оригинална глава и един двоен карбуратор.След като гледах клип на един чех с такава s100 (Michal Nedbal) се убедих,че с това трябва да се започне.

Tака се изваждат 75 - 80 магарета , напълно достатъчни да развяват като знаме това купе. Ще ти е нужен спортен вал 260 - 280 градуса

и по стегнати пружинки.Аз поръчах от Чехия. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Пловдив има една страхотна 100с за 2000лв гледал съм я и става за проекта няма гнило и ръжди може да смъкне малко от цената но едва ли има по читава в бг на 30000км. мисля е пълен сток .... Ако почнеш с дроп ще ти излезне много повече ще стане цялата в кит и кръпки и ще си мислиш че си спестил някой лев !!! Може да звучи нескромно но няма човек който е рязал правил и пипал във всеки смисъл на думата шкода 100с от мен , телефона ми е 0885906100 може да ми звъниш за всичко тъй като нямам много време да влизам тук 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Да,видях някои от твоите проекти.Мерси за помощта,ако има нещо ще ти звъня :)

Работата по проекта ще започне юли месец,така че има време за предложения :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Стигат за начало :)

И ти ли прави такава реплика?

Вал и пружини ли взе от Чехия?

Динко , първо да довърша това:http://www.classiccar-bg.com/index.php/topic,5381.0.html

Има и тема тука в раздел проекти.

А после живот и здраве защо не, имам доста направено. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Виждал съм я темата за130LR-а във форума ,но не бях я разглеждал подробно.Много нов модел е за мене 130-ката :)

Сега да не вземеш да се обидиш нещо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Колега, има ли развитие по проекта ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.