Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Има ли Octavia 1 vRS комби ?


Octavius

Recommended Posts

Дано въпросът ми не  е прекалено глупав но за първи път срещам : http://www.cars.bg/c686467

има ли наистина такава комбинация ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% да. Както и Октавия 2 и фейслифта има комби vRS, и Октавия 3.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има!

Но тя не се води vRS, а си е чист RS.

Това обозначение - vRS - е от 2009 ли, та от 2010 ли......

Доколкото не ме лъже паметта. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Octavius,

 

Влизаш в раздел vRS.....ПЪРВАТА ТЕМА е важна и е: http://skodaclub-bg.org/forum/index.php?/topic/47314-%D0%B2%D1%81%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%BE-%D0%B7%D0%B0-vrs-%D0%BD%D0%B0-%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%BE-%D0%BC%D1%8F%D1%81%D1%82%D0%BE/

 

От там се информираш за моделите . (не съм направил единствено МК3)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има!

Но тя не се води vRS, а си е чист RS.

Това обозначение - vRS - е от 2009 ли, та от 2010 ли......

Доколкото не ме лъже паметта. :)

 

Тц, не е амо RS при шкодите. Ето ти историята защо е така:

Има няколко дефиниции какво точно "v" във vRS означава. "Version" или "Victory", а RS е "Rally(e) Sport".

В началото Шкода са използвали само RS като обозначение, обаче се счита, че Форд са направили патент на това RS и Шкода, за да не нарушават патента пишат v отпред, като v-то стояло зад "victory". Така уж били победили над патента на Форд и пак си използвали RS-a. Обаче, се счита, че първо Порше са започнали да използват RS като обозначение на колите си. След това Шкода, а Форд са го патентовали пък и от тогава се използва нещо по-различно, като допълнение - за справка Ауди - RS2, RS4, RS6 и т.н. Не използват само RS, ами има и цифра - това няма как да се вкара в съда за нарушение на патент. И така нататък :)

 

Та, vRS е още от време оно :) от първия модерен vRS.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже на колегата sharpshooter е такава,но черна...

Предвид отговорилите до моментa колеги, смятaм е излишно дa пишa, но зa протоколa дa потвърдя - дa семейнaтa бегунa е коНби :P С други думи, имa тaковa животно :D

 

Поздрaви!

Редактирано от sharpshooter_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

stivi- защо приказваш глупости и объркваш човека?

 

Къде видя чист РС, като навсякъде табелките за спортната версия започват с V???

 

shaft ти е дал почти изчерпателен отговор! Придържайте се към темата!

 

П.С: stivi, да си беше направил труда и прочел темата : Всичко за vRS на едно място!

 

А и самият раздел vRS..............трябва да ти говори нещо все пак!!! Нали все разглеждаш? Виж на снимките на Сами емблемата .........преди да пускаш друг път ТАКИВА ГЛУПОСТИ!

 

Да поясня малко за vRS логото.

 

Не ми се влиза във фермани. Факт е, че има спор между Форд и Шкода, Форд отива и си търси правата в съда, Шкода слага едно В и Форд губи и т.н.

Факт е също, че има 130РС има и Фокус РС, СТ и т.н.

 

Първото лого на RS е използвано от Порше още през 1950г. в 356 и 550 моделите, от немски "Renn Sport", а на английски се тълкувало "Race Sport".
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да не говорим пък, че емблемата е изписана така : VIRS или V/RS. Сума народ са ме питали - ама тя шест цилиндъра ли е - и като кажа - не 4 си е и те : Ама що тогава има римско VI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венко, това е просто ограничител между V и RS, няма никакво отношение или символика. Който не разбира, може да си го тълкува както иска.

Шкода въведе за ОК2 преди фейса различна vRS емблема спрямо МК1, но не се харесваше много и за фейса/Фабия 2 я смениха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел бях една статия по въпроса, та затова. И дори не една - а няколко. Че всъщност първите Октавии се водели просто RS, или нещо такова беше.

Но допускам, че журналистите не са особено сведущи в тая материя.....

Впрочем, и Шафт е написал достатъчно по въпроса - та сигурно нещата стоят точно така.

Иначе не съм искал съзнателно да го заблудя човека. :eusa_naughty:

Но то толкова неща има написани за това название - vRS - че човек може да се обърка.

Защото съм чел поне пет материала - дето всичките си противоречат!  :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В повечето списания и видеа на спортната версия на Шкода се казва РС. По-лесно е.

И ние казваме РСка, но това не означава, че ИМА РС-ка, а НЯМА вРС-ка.

 

Хубаво четеш статии, да беше изчел първата тема на раздела, която съм направил. Ще ти се изясни поне малко информация!

Приключваме с материята която е извън темата.

 

Всеки друг пост , който не е насочен към питането на колегата ще се трие!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за вниманието от всички :) радвам се че има такъв интерес и желание да се помогне и обясни

 

Извинявам се, че не съм прочел информацията в началото на раздела

 

Конкретната обавя как ви се вижда на пръв поглед ? Мислех днес да ходя да я гледам, но с този дъжд...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимките като че ли изглежда добре,ама хубаво си решил да отидеш на място,да я покараш,може и някой познат който разбира да вземеш за придружител...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото могa дa видя снимките през телефонa, сaлонa ми изглеждa зaхaбен, освен товa й липсвaт готини екстри, кaто подгрев нa седaлките и aвтопилот. От другa стрaнa ценaтa е достa примaмливa, което пък си е нож с две остриетa, тaкa че очите дa сa нa 4 при огледa ;)

 

Поздрaви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за вниманието от всички :) радвам се че има такъв интерес и желание да се помогне и обясни

 

Извинявам се, че не съм прочел информацията в началото на раздела

 

Конкретната обавя как ви се вижда на пръв поглед ? Мислех днес да ходя да я гледам, но с този дъжд...

 

Ще кажа какво виждам на снимките:

На снимките - левия фар на колата, не на снимката - е сменян с нов. Прекалено лъскав е - може да е ударена, може да е бил строшен само фара. Огледай там за удари откъм шофьора. Виж дали си има подкалници и всичко, което има на една кола. Виж дали няма кривини по купето - дали не е заварявано нещо - други такива.

 

Гледай как е мотора - там няма снимки да се види, дали е лъснат.

 

Всичко друго ти е казал sharpshooter_ по-горе :)

 

Като цяло изглежда лъскарка на външен вид. Дано мотора й е читав само :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И нещо друго да те посъветвам - щом върви и на газ, и на бензин - когато я пробваш, виж я как върви и със двата вида гориво.

Да не би на бензин да върви добре, а на газ да прави проблеми, или пък обратното - защото и в двата случая после доста ще трябва да си поиграеш, докато я направиш да върви добре.

Ами накратко - това е.

Редактирано от stivi797
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я гледах на живо 1 ден след като я разтовариха. Дори нямаше още цена. Вътре цялото купе беше или в прах от търкан кит или боя. За 3 к да я дават не бих я взел ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много захабена кола,на доста километри.И сега да не ми се сърди колегата sharpshooter_ ,ама рс с газово,не мога да го възприема.

1.8 т айде,както и да е може да се преглътне да е с газово,но рс е малко прекалено.Не знам ,много ми е странно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газовото за мен не е проблем, за мен е грях да карам на  бензин при положение че мога да получа същото на половин цена. Дизела като  е по икономичен да не е срамно да се кара дизел щото някой друг ще си помисли че си сиромах и пестиш от гориво :)  Лична гледна точка, всеки си избира вида гориво, за мен газта е най-доброто и разбира се спора е вечен :)

 

Ако е захабена и на доста километри както някои колеги отбелязаха, това вече е проблем. Автопилот не го смятам за екстра, такъв ми е стила на шофиране явно, подгряване на седалките не е лошо, но не е нещо което би ме отказало. Честно казано и 1.8Т не ме радва като вървеж(карал съм Голф ГТИ 150к.с, Октавия 150к.с, ТТ 180 к.с), просто за посочената цена бива, но за съжаление сигурно има причина да е нисичка, Дано спре дъжда да и хвърля едно око

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Всеки друг пост , който не е насочен към питането на колегата ще се трие!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел е ходил да я гледа преди малко, с пари в ръцете и намерение направо да я отнася, ако е читава. Колата е пълен дроб, състоянието на интериора е лошо, ожулвания по предната броня и една от предните врати. Предните дискове са заминали, както и задните амортесьори. Няма да споменавам, че даже и на бензин не е вървяла като хората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

Днес ходих на оглед на дадения автомобил и специално пиша за да не се разкарва колегата от В.Търново по колата има забележки и то не малко дори не са си направили труда да ги оправят,отделно ходовата част е под всякаква критика задните амортисьори са тотална щета,предните дискове се водят така,но за жалост и тях ги няма,кората под мотора липсва,пасажерската седалка е закъсана счупен е капака на пепелника и е лепнат със силикон и в края на краищата цената.Цената е 5500лв без регистрацията.

Това е което видях надявам се да съм полезен с това което написах :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.