Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Избор на газов инжекцион Фобос 1 или Фобос 4


Ton4o_84

Recommended Posts

Здравейте,
Ще газифицирам колата и съм изправен пред дилема за високия клас Фобос 1 или бюджетния фобос 4.
Искам да поставя инжекцион на АЕЕ.
Причината за дилемата са двете главни открояващи се мнения за двата инжекциона и кой е удачния за точно този двигател.

-От една страна ми препоръчват Фобос 1 като по-прецизен и бърз заради повечето му компоненти и постоянно усъвършенстване.
-От друга ми препоръчват Фобос 4, защото АЕЕ-то е по-стара генерация без OBD и е неадаптивно и се губел смисъла от по-скъп инжекцион, защото и с двата разходът, който ще даде моя двигател щял да е еднакъв.

Какво ще кажете вие.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте,

Ще газифицирам колата и съм изправен пред дилема за високия клас Фобос 1 или бюджетния фобос 4.

Искам да поставя инжекцион на АЕЕ.

Причината за дилемата са двете главни открояващи се мнения за двата инжекциона и кой е удачния за точно този двигател.

 

-От една страна ми препоръчват Фобос 1 като по-прецизен и бърз заради повечето му компоненти и постоянно усъвършенстване.

-От друга ми препоръчват Фобос 4, защото АЕЕ-то е по-стара генерация без OBD и е неадаптивно и се губел смисъла от по-скъп инжекцион, защото и с двата разходът, който ще даде моя двигател щял да е еднакъв.

 

Какво ще кажете вие.

 

Ще ти кажа да си сложиш BRC или нещо друго италянско и да не се занимаваш повече. Аз съм с Фобос и още търся добър майстор който да я дооправи. И друго гледай всички компонетнти да са качествени, не компа фобос и всичко друго компромис. По добре дай отначало малко повече парички и всичко да е ОК. Относно Фобоса може и да е добър но няма почти майстори които да работят с него. Поне във Варна и Добрич е така!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С кой Фобос си.

 

-За БРЦ-то цяло си прав, ама...
До преди да разбера трагичната вест, че нямам ОБД, си бях решил, че BRC plug and drive е моят инжекцион,

защото с бързите си рейки даде 3.6% увеличение на литрите спрямо бензин, на колега от форума на Митсубиши.
Е, Фобос 1 с не толкова бързи рейки даде увеличение на разхода с 5,1%...
-Сам си направи сметката има ли смисъл да се дадат 1000лв отгоре за БРЦ.
А и плюс това вземи та обслужи това БРЦ и рейките му като му дойде времето,

та да видиш какво ще ти кажат в собствения им сервиз - "Това са старо поколение не работим вече с тях, купете от новото...."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с  Ланди от 8-9 месеца и съм много доволен от към вървене и разход. Разликата с борд компютъра е по-малко от литър . Незнам за какви пари ти предлагат фобос-а , но аз като я взимах ландито беше ок. 200 лв. някъде по-скъпо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си Фобос1,няма да съжаляваш.Колата ще ти върви като на бензин и ще ти гори газ колкото бензин.Имал съм кола с такъв и ти го казвам от опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Сложи си Фобос1,няма да съжаляваш.Колата ще ти върви като на бензин и ще ти гори газ колкото бензин.Имал съм кола с такъв и ти го казвам от опит.

На какъв двигател е бил инжекциона.

 

От руски форуми случайно попаднах на коментари на хора които са я отваряли и казват същото като колегата горе, че архитектурата е точно изкопирана от БРЦ, но с малко по-съвременни компоненти и единствения и недостатък бил плашещо ниската й цена :) и изглежда, че цена-качество фобос 1 най е на сметка.

 

Редактирано от Ton4o_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Ще ти кажа да си сложиш BRC или нещо друго италянско и да не се занимаваш повече. Аз съм с Фобос и още търся добър майстор който да я дооправи. И друго гледай всички компонетнти да са качествени, не компа фобос и всичко друго компромис. По добре дай отначало малко повече парички и всичко да е ОК. Относно Фобоса може и да е добър но няма почти майстори които да работят с него. Поне във Варна и Добрич е така!

В София не е така! С Фобос съм, вече 2 г с около 40 х. км, поне 2-ма знам които са перфектни на Фобос! Ако имаш път насам- ще ти дам координатите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В София не е така! С Фобос съм, вече 2 г с около 40 х. км, поне 2-ма знам които са перфектни на Фобос! Ако имаш път насам- ще ти дам координатите.

Колата я няма вече , но пак може да напишеш тук за други колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...
  • 1 година по-късно...

Извинявам се, не съм влизал много време, междувременно- вече са над 80 х.км за 4 г. ,само с 4 (мисля са толкова) смени само на филтри!

Нищо друго-газ, и каране му е майката!

Сервизът за моята Октавия 1-ца с 2-ка двигател MPI с Фобос е Пан Сервиз на Околовръстното до Царско село- Наско е Човека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много добре каква е рейката при теб доколкото знам стандартно са с rail мой познати с такава уредба около 20-25 хил км започваха проблемите с дюзите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналния Valtek подминава 100 хил.км, ама на 90% попадаш на менте. С Rail нещата не са кой знае колко по различни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.