Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskodaclub.bg

lent

Фелицията на Макса

Recommended Posts

The Best Forman

Саше , фелициевите табла се интересуват само дали се слага на карбуратор или инжекцион и тръгват .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
maxrpm

е да , ама при мен не свети airbag- a ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ID A

При него е светнала лампата за бега, защото той няма. Най-вероятно инсталацията се замоства и няма да свети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
maxrpm

Да, Влади няма бег и абс , но и аз нямам а моята е GLXi но при мен явно го няма бушона за бег-а :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ID A

Ало жичкаджията, модула за упрвлението на бега непрекъснато мери съпротивлението към беговете и ако е по-голмо пали лампата. Иначе няма да ти сработи бега. И тъй като и модул няма при Влади, лампата ще свети постоянно. Вижте на кой пин се подава и какво плюс или минус.

Редактирано от ID A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
maxrpm

До онзи ден си мислех, че е почти невъзможно да се сложат диоди на бутоните на фелицията. Реално се оказа че отнема по 3-4 мин на бутон. Разбрах че има 3mm 12v диоди , но от центъра взех последните 4. Има ги на 2 места, на 1вото в центъра под колоните на пиротска, казаха че зареждане ще има след нова година , на 2рото в Дианабад (бул."Г.М.Димитров" бл.60, или ул. "проф. Георги Брадистилов" 2)се твърди в сайта че са налични , но нямам време да отида

http://mpel.eu/%D0%A1%D0%92%D0%95%D0%A2%D0%9E%D0%94%D0%98%D0%9E%D0%94%D0%98_%D0%98_%D0%9A%D0%A0%D0%A3%D0%A8%D0%9A%D0%98/%D0%A1%D0%92%D0%95%D0%A2%D0%9E%D0%94%D0%98%D0%9E%D0%94_12V

 

https://www.electronics.bg/index.php?cPath=30019_20178

 

Реално погледнато се вади бутончето само отгоре , маха се цветната шапка с шмиргела и ако е на 12v диода се заменя директно. Бутона за задните светлини за мъгла е единствения с минус на месинговите пластинки отстрани, заради сигнализацията с зумер, защото зумера иска два минуса, при другите бутони там е плюс

 

ето как става, аз вместо такива ножове, ползвах малко ножче и малка права отвертка.

 

Не правете всички бутони наведнъж, защото са с иди дойди различен pinout и ако ги разпилеете по бюрото , иди ги събирай...

Тези под парното са с 3mm 12v диоди + заводското съпротивление от 30ома, тези от ляво са 3волтови 3mm с 560ома 0.25w +30ома, затова са и леко по - слабички , но не исках да махам заводските 30ома

 

Ето и как изглежда -

post-396-0-89074800-1541524982_thumb.jpg

post-396-0-23685100-1541524996_thumb.jpg

post-396-0-94513800-1541525021_thumb.jpg

 

Адски се очудих от идеята на Шкода , бутона за габарити да свети постоянно, много е логично, просто никога не е светил и не съм свикнал

post-396-0-00596700-1541525093_thumb.jpg

Редактирано от maxrpm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
malkiq

Мнението си, ти го казах лично. Червеното е в нищото и не отива на нищо. 

 

Кат си почнал трябва да продължиш...

post-587-0-29891500-1541532598_thumb.jpg

 

Успех с врътките на парното!!!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
maxrpm

За врътките на парното имам идея с плоски диоди, като ги залепя с топъл силикон, директно за зелената пластмаса би трябвало да си промени цвета , но още мисля как да ги захраня от заводската фасунга , а това с часовниците , което си направил и на сън не се сещам как може да стане!

Редактирано от maxrpm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
maxrpm

Привет , банда. Трябва ми някой приятел с кабел и комп, за да пробваме да адаптираме дроселовата клапа. Това не се търпи, като жена е - без нея не може, с нея е още по - досадно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
maxrpm

Огромни благодарности на Pepino racing за съдействието. Вече си имам адаптирана клапа и колата е супер!

Оказа се че трябва да вземам датчик на хол. Препоръчайте ми марка до към 50тина лв...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
maxrpm
Отговорено (Редактирано)

След адаптацията, клапата на Влади, пак започна да си играе, най- вече на топъл мотор , но днес го направи и на студен, явно както каза Влади , найстина е преебана. Какво представлява това нещо отвътре? Някой правил ли я е? Може ли да се поправи? Мисля другата седмица да я отворя и да я разгледам, дайте малко насоки ?!?
Другия вариант е да я адаптираме пак с друг кабел?

Редактирано от maxrpm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
maxrpm

Дойде му времето и на това! Дето се вика със здраве да си ги върти и все да е на пилежи :)

887887.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
maxrpm
Отговорено (Редактирано)

Тествах я 80- 130 няма проблем (закарах я на репатрак до nurburgring и я карах там. ) , колата е чук, като чисто нова , но при спиране има много леко тресене между 60-80 и после изчезва не знам от какво е или са джанти или накрайници или шарнири, който са сменяни , или незнам , но при 130 волана е ок, малко дърпа наляво , ама това е защото колата пак е за реглаж , предполагам.

Може и да е износена рейка , все пак е хидравлична от 2 години я използам като механична (със скъсан маншон на рейката) , та е*а ли го но положението е много по - добре от преди и един шум , като от кафемелачка изчезна , оказа се че е бил от вътрешното каре със скъсания маншон.

Редактирано от maxrpm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
felicialx

Честито!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Съгласявам се" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.