Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фелицията на Макса


lent

Recommended Posts

Саше , 2008 -ма с една дупотопна програмка съм си правил какви ли не експерименти , но на атмосферен мотор просто няма смисъл.

Тормози Мартин да измъкне от мазето частите от Фаворита (там има и чипосан комп) ... ще ти дам и програмката и файловете , па ти си търси програматор и се мъчи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 562
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    258

  • The Best Forman

    62

  • PIIIcoppermine

    34

  • Logrus

    29

Най-много писали в темата

Твоята атмосферна сила , още ми седи в хола и чака , засега ми е по - важно да я обезглавя и да я монтирам. Прати ми файла по вайбъра, да си го имам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, след 2рия ден мога да го кажа - колата върви добре, но... на 2 ра на прекъсвач! :) Опитва се нещо да направи мимолетно около 1500 оборота , но определено смятам че ако бях изчакал Pepino да ми пише cmos -a щеше да е много по - добре. :) Другия вариант е тоя софт толкова много да разчита на ламбда сондата , че като я няма , да няма ефект...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе май има нещо сбъркано , ще говоря с гената да ми прати оная програмка и да видя аз какво мога да пипна. С TunerPro нещо не се разбирам, иска ми някакъв XDF файл, който го нямам ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има сбъркано, я! Вместо +7 си само със 7 коня  :tongue_1: 
Нищо де, като реша да махам Клио-то ще ти подаря мотора да усетиш истинска мощ  :moto:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз френски коли не карам, Клио 1 съм карал 2 пъти в живота, от зор, когато бях млад, сега вече съм възрастен човек и не ми отива на 58те години трудов стаж. Шкодата е мощен , спортен автомобил, въпрос е само на настройка ;) Ако ти изпадне мотор от Меган II 1,6 фаза 2 , може и да се замисля, ама капака на клапаните трябва да е шкодов.

 

П.с смени си единия стоп не ти свети , май десния!

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се очакваше, разплитането на гумите на Макса, се отлага за неопределен периот !!!

 

Сега можеш да се заемаш спокойно със смисления ти проект в хола!!!

 

Междувременно, духай здраво попарката, дет ми я беше приготвил, да не ти пари  :fiu:

 

Да не забравиш да минеш, да напазариш, няколко бройки...

post-587-0-14152900-1517768174_thumb.jpg

 

... колкото и да не ти се иска, ще продължавам да ти ги обръщам  :tongue_1:    

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз френски коли не карам, Клио 1 съм карал 2 пъти в живота, от зор, когато бях млад, сега вече съм възрастен човек и не ми отива на 58те години трудов стаж. Шкодата е мощен , спортен автомобил, въпрос е само на настройка ;) Ако ти изпадне мотор от Меган II 1,6 фаза 2 , може и да се замисля, ама капака на клапаните трябва да е шкодов.

 

П.с смени си единия стоп не ти свети , май десния!

Моето е 2-ка - комфорт и модернизъм, баце  :crazy: 

1.6 95,107 или 112к.с. ? Кажи и ще ти намеря, ама не те виждам да го насадиш в Шкодата - не е достатъчно спортен за нея  :moto:  Ама ако искаш 3.0 24V.......

Стопът си е така - това е Рено, ако всичко му свети, значи нещо не е наред.

 

П.П. Моя грешка - на фаза 2 слагат само 1.6 112к.с.

Лично ти препоръчвам RS 2.0 Turbo 16V - там имаш фабрични 230к.с. и мегдан за още доста

 

Редактирано от Logrus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чаво , знам. Този мотор го кара приятел и е най - здравия за Меган II , за това те питах , че гледам малкия нещо ми обръща огледалата, пък днес ти казах и Криси нещо плюе по Шкодите че били бавни, гадни коли били... Пускам си 2 седмици отпуска и ще го тикнем в фелицията, мам** му и прасе , колко му е... нека ми кажат после че Шкодите са бавни и гадни коли... Само ми е жал за малкия , че толкова труд хвърли, а ще се наложи да го изпреваря отдясно...  :) После ще ми се разтрака дефазатора, трябва и нов дефазатор да купувам , пък той е около 160лв...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, сега вече спокойно можеш да сипеш 100 Октана и газ към Кондофрей!

Ако има Шкода среща в пернишко , ще дойда , само да не ме бият с винкело , че шкодата е само 1/3 голф 3ка... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чаво, недей ме храни с бебешката лъжичка. И баба знае как се сменят сегменти  Може би ще стане лятото, като се ядосам и го разхвърлям, засега мотора е на 232 500  и си е пушка .

 

п.с. след още 50км , ще чукна 14 000 км по километраж ,като добавим още 2000км , всичко заедно с макса сме го изминали, взех го на 215 500 и го превъртях на 217 500  ;)

 

Колата крещи за лагери на макферсони от 1 година, но оня ден маи ме снима някаква патрулка с 11км/ч , как да не я обичам .. ? Както казва Малкия - чипосаните коли трябва да се пазят от патрулки :)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте. Имам задачка с повишена трудност. Една от всички свещи не работи на много студено сутрин. Коя ще да е тя ? Аз мисля да ги измия с кореселин и да ги върна ...

P_20180310_193637_006.jpg

P_20180310_193641.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Малкия ми влияе мноооого зле на финансите. Бях си намерил лагери за макферсоните за 30лв с тампона, той ми каза че са боклуци и трябва да се пазарува само LEMFÖRDER  и сега съм 60лв назад, за 2 лагера... А в магазина има едни толкова хубави китайчета по 5лв .... :)

 

Някой може ли да услужи с скоба за кормилни накрайници и скоба за пружини за 1 ден ? Явно докато хората са на море, аз ще правя окачване, what a charm :)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха,скобата за накрайници верно ли не знаеш каква е?

Не му казвай , че ще счупи някоя ръка с тая скоба :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених 2 те главини , от чукане с чука по тях, чугуна е много мек и се мачка от чука, догодина ще изляза на писта на врати и ще спука баш кога не трябва, все пак това е спортна кола. Не ми се дават 60лв за нови главини 110 за лагери и 40лв някой да ги набие на преса. В най - лошия случай ще чукам по чугуна , но с скоба става много по - добре .

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, тез накрайници се вадят най-лесно с винтов/хидравличен крик тип стойка и два чука. Подпираш на почти отвита гайка и на втприя удар е излязал ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става супер лесно , не се сваля кормилен накрайник, карето със счупената зегерка не успя да се разглоби, развива се само долния болт откъм главината, трябват 2 ма човека, единия да бачка, другия за морална подкрепа. Ба, за 1 ви път ми се случва 2 ма човека да бачкаме едновременно по 1 и същи детайл, става бързо като смяната на гумите в Ф1

Ето това са основите на бързия и сполучлив ремонт, евала на Влади , че ми показа къде има вкусна скаричка.. :)

j6jfJpl.jpg

След това с крик и една стойка , макферсона пада за миг

7CXdLSQ.jpg

другия и той видя ,и той слезе , после наредихме всичките купички чашки и цялата нова посуда, необходима за целта. която седи еи така.

7Jk7Bku.jpg

h8666nw.jpg

Всичко старо отиде в кофата, под прахоуловителя имаше една черна пластмаса , дето я нямаше в магазина , но кара и без нея, тя и без това беше на дроб сърма.. :)

UIIhM8z.jpg

И после се оказа че са ми криви новите дискове на спирачките :D :D :D

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Днес се видяхме с Влади , да пробваме дали фелиция преди фейслифта и с часовник, ще тръгне Plug and Play с оборотомер, оказа се че е всичко точно, има си кабели , сложихме реле , вече има и халогени, но ми стана много странно, при него, с таблото от моята кола, свети airbag- a , а при мен не. (на ABS - a нямам крушка иначе сигурно щеше да светне и той :) ) Възможно ли е фелициите преди фейса да имат заготовка на цялата инсталация ? Както е при Фаво.

post-396-0-35752400-1540488371_thumb.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.