Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фелицията на Макса


lent

Recommended Posts

Саше , фелициевите табла се интересуват само дали се слага на карбуратор или инжекцион и тръгват .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 562
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    258

  • The Best Forman

    62

  • PIIIcoppermine

    34

  • Logrus

    29

Най-много писали в темата

При него е светнала лампата за бега, защото той няма. Най-вероятно инсталацията се замоства и няма да свети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ало жичкаджията, модула за упрвлението на бега непрекъснато мери съпротивлението към беговете и ако е по-голмо пали лампата. Иначе няма да ти сработи бега. И тъй като и модул няма при Влади, лампата ще свети постоянно. Вижте на кой пин се подава и какво плюс или минус.

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

До онзи ден си мислех, че е почти невъзможно да се сложат диоди на бутоните на фелицията. Реално се оказа че отнема по 3-4 мин на бутон. Разбрах че има 3mm 12v диоди , но от центъра взех последните 4. Има ги на 2 места, на 1вото в центъра под колоните на пиротска, казаха че зареждане ще има след нова година , на 2рото в Дианабад (бул."Г.М.Димитров" бл.60, или ул. "проф. Георги Брадистилов" 2)се твърди в сайта че са налични , но нямам време да отида

http://mpel.eu/%D0%A1%D0%92%D0%95%D0%A2%D0%9E%D0%94%D0%98%D0%9E%D0%94%D0%98_%D0%98_%D0%9A%D0%A0%D0%A3%D0%A8%D0%9A%D0%98/%D0%A1%D0%92%D0%95%D0%A2%D0%9E%D0%94%D0%98%D0%9E%D0%94_12V

 

https://www.electronics.bg/index.php?cPath=30019_20178

 

Реално погледнато се вади бутончето само отгоре , маха се цветната шапка с шмиргела и ако е на 12v диода се заменя директно. Бутона за задните светлини за мъгла е единствения с минус на месинговите пластинки отстрани, заради сигнализацията с зумер, защото зумера иска два минуса, при другите бутони там е плюс

 

ето как става, аз вместо такива ножове, ползвах малко ножче и малка права отвертка.

 

Не правете всички бутони наведнъж, защото са с иди дойди различен pinout и ако ги разпилеете по бюрото , иди ги събирай...

Тези под парното са с 3mm 12v диоди + заводското съпротивление от 30ома, тези от ляво са 3волтови 3mm с 560ома 0.25w +30ома, затова са и леко по - слабички , но не исках да махам заводските 30ома

 

Ето и как изглежда -

post-396-0-89074800-1541524982_thumb.jpg

post-396-0-23685100-1541524996_thumb.jpg

post-396-0-94513800-1541525021_thumb.jpg

 

Адски се очудих от идеята на Шкода , бутона за габарити да свети постоянно, много е логично, просто никога не е светил и не съм свикнал

post-396-0-00596700-1541525093_thumb.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнението си, ти го казах лично. Червеното е в нищото и не отива на нищо. 

 

Кат си почнал трябва да продължиш...

post-587-0-29891500-1541532598_thumb.jpg

 

Успех с врътките на парното!!!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За врътките на парното имам идея с плоски диоди, като ги залепя с топъл силикон, директно за зелената пластмаса би трябвало да си промени цвета , но още мисля как да ги захраня от заводската фасунга , а това с часовниците , което си направил и на сън не се сещам как може да стане!

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Привет , банда. Трябва ми някой приятел с кабел и комп, за да пробваме да адаптираме дроселовата клапа. Това не се търпи, като жена е - без нея не може, с нея е още по - досадно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Огромни благодарности на Pepino racing за съдействието. Вече си имам адаптирана клапа и колата е супер!

Оказа се че трябва да вземам датчик на хол. Препоръчайте ми марка до към 50тина лв...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След адаптацията, клапата на Влади, пак започна да си играе, най- вече на топъл мотор , но днес го направи и на студен, явно както каза Влади , найстина е преебана. Какво представлява това нещо отвътре? Някой правил ли я е? Може ли да се поправи? Мисля другата седмица да я отворя и да я разгледам, дайте малко насоки ?!?
Другия вариант е да я адаптираме пак с друг кабел?

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...
  • 2 седмици по-късно...

Тествах я 80- 130 няма проблем (закарах я на репатрак до nurburgring и я карах там. ) , колата е чук, като чисто нова , но при спиране има много леко тресене между 60-80 и после изчезва не знам от какво е или са джанти или накрайници или шарнири, който са сменяни , или незнам , но при 130 волана е ок, малко дърпа наляво , ама това е защото колата пак е за реглаж , предполагам.

Може и да е износена рейка , все пак е хидравлична от 2 години я използам като механична (със скъсан маншон на рейката) , та е*а ли го но положението е много по - добре от преди и един шум , като от кафемелачка изчезна , оказа се че е бил от вътрешното каре със скъсания маншон.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Новата боя на макса .. лайсната  и без това дойде строшена , ама си е моя, та едно приятелче я боядиса с каквото има... :)  Като изпадне - друга, дето се вика не съм се оженил за нея, пък и ми я подариха! Важното е че визията кърти! Понякога си мисля - как може 1998ма год кола, да те кефи толкова много ?!? И си отговарям - Брато тя е черна перла, мега яка е!!! :)
IMG-b8209310fca22d20302ddc1ea5a528c2-V.j

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиша чисто информативно. В Събота ще ходя да гледам едно Пежо 206СС на колега, имало климатик, ако ми хареса Пежо-то, макса се продава. В момента още се кара. Ако някой го иска, да започва да мисли... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Макса ,официално, ще посрещне новата 2020та с джанти от 4 различни фелиций. Малкия , е малко фанатичен на тема гуми и джанти, но ме убеди че имам крива джанта и естествено се оказа прав, а джантата, видимо, изглеждаше права на струна! Трябва да слушаме малкия , когато говори. Гумаджията от своя страна успя да хване джанта която е осево крива (яйцевидна) и се хваща трудно . (За протокола - един приятел я изкриви, не аз! :) )

IMG-20191009-165813.jpg

 

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте, имам бърз въпрос . Колата е на около 232 000 км , казвам около защото от половин година километража брой километрите на половина. Въпроса е ако приемем че веригата никога не е сменяна , защото колата е от Италия и съм сменил доста оригинални части с щампа от 1998ма , колко още може да изкара според вас , преди да скъса? Искам пролетта да правя главата и ще ми е по - удобно , а и сега не е точно времето от към финансова гледна точка за подобен ремонт.

 

Колата в студено време , работи на 3 цилиндъра първите 1-2 минути и знам че е от клапан който не затваря , въпроса е да не скъса , защото всички знаем че глава 136 ще намеря на кукуво лято ... Та според вас , колко още може да изкара верига за 36лв? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, ако тая верига струва колкото 7 кутии цигари не виждам защо трябва да чакаш. Даде пари за заден капак, че бил изгнил, даде пари за джанти. Обаче за двигателя ще чакаш да се предаде. Не ти разбирам логиката, ако изобщо има логика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно питане ! Според мене и на моята веригата не е пипана - незнам на колко хиляди е - към 150 000 хил. мисля - кола на 25 г.Единствено като е студена леко дрънчи .

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато не оставя следи по капака , няма проблем .. по-добрве да е оригинална , защото следващите се сменят с маслото :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Izolini написа:

Саше, ако тая верига струва колкото 7 кутии цигари не виждам защо трябва да чакаш. Даде пари за заден капак, че бил изгнил, даде пари за джанти. Обаче за двигателя ще чакаш да се предаде. Не ти разбирам логиката, ако изобщо има логика.

Веднага отговарям - 36лв верига , 15гарнитура картер , 60 картер (защото е диво смачкан) 7 гарнитура капак + източване и събиране на маслото в студа = 118лв - no no, noooo преди началото на март.

 

Преди 5 часа, krasipask написа:

Интересно питане ! Според мене и на моята веригата не е пипана - незнам на колко хиляди е - към 150 000 хил. мисля - кола на 25 г.Единствено като е студена леко дрънчи .

 

Моята дрънчи доста, не и се притеснявай, (не казвам че не е за смяна!) по скоро на 150 000 си за 3то регулиране на клапани, бялата фелиция като се запознах с нея беше на 58 000 и я познавах от 3 преки.. в книгата за S120 зелената е описано как става. Aко я нямаш , пиши да ти я кача някъде. Регулират се 0,20/0,20 при Фавото.

 

Преди 4 часа, The Best Forman написа:

Докато не оставя следи по капака , няма проблем .. по-добрве да е оригинална , защото следващите се сменят с маслото :)

Ти имаш повече вяра в оригиналните части от мен , но леко се успокойх. Колко може да изкара според теб?

 

Днес малкия ме подсети да погледна коя зодия ми е колата , оказа се Везни. Явно затова е весела, добричка и ми връзва на тъпотиите ! :) Само гледам първо Октомври 1998ма и си викам - копеле това няма как да е Скорпион в никой случай!

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...

Макса си има нов собственик/собственичка. Да си я кара с здраве и кеф.

 

Що се отнася до мойте чувства - He will always be a part of my heart, damn!!! :(

 

0-02-04-c0e02a5d3b717f6c143bb4e53b4a2c5bce78bb79a021c530983bca6ccbad6126_2e92d063.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.