Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фелицията на Макса


lent

Recommended Posts

maxrpm написа:

 

Най - накрая се намерих с кака си фела. Още не съм решил как се казва, объркал съм се при огледа, много е бърза, поправям се На 3та на 4000 оборота е уникално яко. Естествено прегрява както всички фелиции, ама това да и е. Имах големи дертове с нотариуса, но днес всичко завърши благополучно. Алармата ме побърка, но като видях че не е оригинал, аз и го върнах Не знам още какво друго да кажа, много ми е кеф, че си я имам и следобяд с korween мислим да я полеем

 

От тук нататък мога само да се надявам всичко да е ок със заемченцето дето дръпнах

 

П.С.Tърси се форумен стикер

Датчика под колектора не го барай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 562
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    258

  • The Best Forman

    62

  • PIIIcoppermine

    34

  • Logrus

    29

Най-много писали в темата

Има някакъв датчик отзад на мотора под колектора, дето въобще не знам за какво е, трябва да го откача и да видя какво ще стане, докато все още знам че работи. Отделно от датчика на термостата, има и някакъв дето е сложен на макруча който отива към термостата, с него мисля да постъпя аналогично.

Изчакай поне да се вдигне цената на желязото преди да почнеш да убиваш колата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоз задния на блока сензор му викат детонационен (микрофон , с който компа следи за детонации и коригира аванса) , а другия до колкото знам се слага на Фелиции с климатик .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоз задния на блока сензор му викат детонационен (микрофон , с който компа следи за детонации и коригира аванса) , а другия до колкото знам се слага на Фелиции с климатик .

Преди време,когато и аз попитах моят майстор за този датчик и той същото ,като теб ми отговори и ми каза изрично ДА НЕСИГО ПИПНАЛ Убивам та иначе  :P  и аз какво да правя него барнах   :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да де, ама аз съм човек, който недей, не му стига и ако не разбера до вторник, като я закарам на село да зимува, целия Шкода клуб ще е наясно с "недей, защото ... " :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щях, човек, найстина, газовата ще ми е 500лв надолу, но компресора на климатика е точно над дупката за делкото, а без климатик е смърт. Трябва само радиатор да му купя и не мога да го прежаля.

 

Втората причина МПИ то ми харесва, палиш студена кола на 1000 оборота, настъпваш и си ти, няма придърпване на студено, помпане на педала.

 

3 тата причина е няма как карба да разбере че климатика е включен, трябва да му направя отделно жило, което ръчно да отварям дроселовата клапа, а това би качило разхода и все пак най - основната причина е че стойката на компресора е точно над дупката за делкото.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашко , честито и от мен! :)

И поразпитай Ясен ( lent) за пинизи и подробности на MPI с обикновена газова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човек, това не искам да стане, аз знам как става, но ходих да гледам едно зелено комби МПИ, много хубаво, без ръжда, но обикновената газова му беше разказала играта на инжекцията, аз му давам газ, то гасне, придърпва, малките обороти са нестабилни.

 

Моето Мпи пили гуми и на 1 ва и на 2 ра, макар и с катализатор на 215000км, ако ще го има, не си заслужава да го прееба.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То газовия инжекцион не е бог знае колко , а с всички емулатори ще стъпи обикновенна газ на цената на инжекцион , пък и е голяма благина както казваш - палиш , даваш газ и за нищо не се грижиш (аз поне съм така и въобще не се оплаквам) ... инак мазнотиите в газта разкават играта на клапата , а не самата газ , но при ГИ тоз проблем го няма , защото газта се впръсква точно на входа на глвата и на практика през колектора минава само въздух.

Ай на следващата среща ще ти вдигна капака на Фобията да как е и ще ти сваля пластмасите да видиш след повече от 3000 км. на газ дали има нещо по колектора и дросела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес говорих с колеги, обясниха ми, аз разбрах че е нещо като авансовата плочка, те ми казаха, че не е, но по техни думи няма нищо такова като махаш го палиш и краи. Казаха да не го откачам, но колата ще запали, щяло да има детонации, който можели да строшат буталото, но доколкото разбрах това няма да стане за 1 палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макс, ще се опитам да ти го обясня простичко. ECU-то ти е компютър. Аванса е зададен в него. Колата може да се кара с 95 и нагоре. За да получиш най-добра работа на двигателя ECU-то опитва да измести аванса така, че да пали колкото е възможно по-рано, т.е. променя ъгъла спрямо ГМТ. За съжаление при ползването на по-ниско октанов бензин възникват детонации, които рано или късно съсипват двигателя (бутала, лагери и т.н.). За да се избегне това инженерите са монтирали "слушалка", т.е. въпросния датчик. Когато ECU-то "чуе" детонация намаля ъгъла на предварение на запалването и така предпазва двигателя. 

 

Накратко - ако го махнеш няма да спечелиш нищо, но за сметка на това можеш много да загубиш. 

 

Накрая и един съвет - преди да разбереш кое как работи по съвременните двигатели (т.е. инжекционите) не го пипай! Тия колици са доста по-капризни от задномоторните и няма да търпят издевателствата които си свикнал да прилагаш досега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изучи за обща и техническа култура работата на Simos системата за управление , едно ще загатна -тази система е като Мotronic - а на Bosch,

тоест впръскването на гориво и подаването на искра са синхронизирани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи от къде да намеря някаква литература , ако имаш линкове. Съмнявам се на книжния пазар да има книга "Multipoint Injection for dummies " :D

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много на Пепи PRR, че отдели време да раздели темата, тъй като започналото в събота, найстина пое в посока въпроси и неясноти и мястото му е тук.

 

Заглавието е готино, като един вид продължение на "епопеята макса" :D Като я изплатя ще взема да я кръстя "Макса" :D Иронията е че тая фелиция тръгна от една фелиция, която се казва Ахинора, а maxrpm тръгна от първата ми 120ка.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи поне каква е колата и lx ли е, glx ли е, lxi, glxi...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GLXi с червено i, обаче аз се чудих каква е разликата с GLXi Comfort и с кое идва airbag - a, пръскалките на фаровете и капандурата.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Синята шкода в гаража ми, GLXi с червено i, комфорт, (същата като твоята) беше купена с радиоподготовка, запалка, хидрорегулиране на фаровете, предни ел. стъкла, плюшен салон, шофьорска седалка с регулиране по височина (по скоро наклон на седалката) предни фарове за мъгла, въздушна възглавница за шофьора, едно нещо като куфарче/втора жабка пред скоростния лост и май това е. Честито и да си я караш разумно и с кеф! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега стоплих къде е изчезнал airbag-a. В купчината отпадаци, заедно с радиатора на климатика, след като са я ударили...  ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е па щом е бракуван климатика , значи си готов за моно (за разлика от Фобията при Фелиция всичко се сваля и се подменя с нужните чаркове) ... освен ако не си решил да го възстановяваш ... между другото знам къде можеш да намериш бек с модул за управление и още един за жабка (пак ако искаш да я възстановяш заводски)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес успешно с макса се приземихме на работа и се паркирахме пред магазина за кафе.  :)  Викам си и без това ми е едно от последните карания за 2014... поне да е със стил. Шииииб*н алтернатор, таман го оправих на 120 ката, сега трябва и на тая да го мисля. Тръгвам аз 6:02, в 6:07 спирам реотана на задното стъкло и ооо чудо, парното всъщност духа бая по - силно , хахахаха :) Малоумни чешки инженери, да ги хванеш, пък един в друг да ги удариш!

 9a12d8e3543f6c1a.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.