Jump to content
Ако имате проблем с вход във форума, моля кликнете и прочетете. Прочетете повече... ×
skoda-auto.bg     autozone.bg

lent

Фелицията на Макса

Recommended Posts

lent
maxrpm написа:

 

Най - накрая се намерих с кака си фела. Още не съм решил как се казва, объркал съм се при огледа, много е бърза, поправям се На 3та на 4000 оборота е уникално яко. Естествено прегрява както всички фелиции, ама това да и е. Имах големи дертове с нотариуса, но днес всичко завърши благополучно. Алармата ме побърка, но като видях че не е оригинал, аз и го върнах Не знам още какво друго да кажа, много ми е кеф, че си я имам и следобяд с korween мислим да я полеем

 

От тук нататък мога само да се надявам всичко да е ок със заемченцето дето дръпнах

 

П.С.Tърси се форумен стикер

Датчика под колектора не го барай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The Best Forman

Има някакъв датчик отзад на мотора под колектора, дето въобще не знам за какво е, трябва да го откача и да видя какво ще стане, докато все още знам че работи. Отделно от датчика на термостата, има и някакъв дето е сложен на макруча който отива към термостата, с него мисля да постъпя аналогично.

Изчакай поне да се вдигне цената на желязото преди да почнеш да убиваш колата .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
maxrpm

За какво са тея работи, какво значи не го барай ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
fbi_83

Ами ако го махнеш ще си вкараш автогол  ;) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
maxrpm

За какво е? Там в мотора няма нищо отвътре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The Best Forman

Тоз задния на блока сензор му викат детонационен (микрофон , с който компа следи за детонации и коригира аванса) , а другия до колкото знам се слага на Фелиции с климатик .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
fbi_83

Тоз задния на блока сензор му викат детонационен (микрофон , с който компа следи за детонации и коригира аванса) , а другия до колкото знам се слага на Фелиции с климатик .

Преди време,когато и аз попитах моят майстор за този датчик и той същото ,като теб ми отговори и ми каза изрично ДА НЕСИГО ПИПНАЛ Убивам та иначе  :P  и аз какво да правя него барнах   :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
maxrpm

Е да де, ама аз съм човек, който недей, не му стига и ако не разбера до вторник, като я закарам на село да зимува, целия Шкода клуб ще е наясно с "недей, защото ... " :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The Best Forman

Ръчкай Саше , изкорми гадната електроника и бодни един карбуратор от Жигула :sorry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
maxrpm

Щях, човек, найстина, газовата ще ми е 500лв надолу, но компресора на климатика е точно над дупката за делкото, а без климатик е смърт. Трябва само радиатор да му купя и не мога да го прежаля.

 

Втората причина МПИ то ми харесва, палиш студена кола на 1000 оборота, настъпваш и си ти, няма придърпване на студено, помпане на педала.

 

3 тата причина е няма как карба да разбере че климатика е включен, трябва да му направя отделно жило, което ръчно да отварям дроселовата клапа, а това би качило разхода и все пак най - основната причина е че стойката на компресора е точно над дупката за делкото.

Редактирано от maxrpm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
fulcrum

Сашко , честито и от мен! :)

И поразпитай Ясен ( lent) за пинизи и подробности на MPI с обикновена газова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
maxrpm

човек, това не искам да стане, аз знам как става, но ходих да гледам едно зелено комби МПИ, много хубаво, без ръжда, но обикновената газова му беше разказала играта на инжекцията, аз му давам газ, то гасне, придърпва, малките обороти са нестабилни.

 

Моето Мпи пили гуми и на 1 ва и на 2 ра, макар и с катализатор на 215000км, ако ще го има, не си заслужава да го прееба.

Редактирано от maxrpm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The Best Forman

То газовия инжекцион не е бог знае колко , а с всички емулатори ще стъпи обикновенна газ на цената на инжекцион , пък и е голяма благина както казваш - палиш , даваш газ и за нищо не се грижиш (аз поне съм така и въобще не се оплаквам) ... инак мазнотиите в газта разкават играта на клапата , а не самата газ , но при ГИ тоз проблем го няма , защото газта се впръсква точно на входа на глвата и на практика през колектора минава само въздух.

Ай на следващата среща ще ти вдигна капака на Фобията да как е и ще ти сваля пластмасите да видиш след повече от 3000 км. на газ дали има нещо по колектора и дросела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
maxrpm

Днес говорих с колеги, обясниха ми, аз разбрах че е нещо като авансовата плочка, те ми казаха, че не е, но по техни думи няма нищо такова като махаш го палиш и краи. Казаха да не го откачам, но колата ще запали, щяло да има детонации, който можели да строшат буталото, но доколкото разбрах това няма да стане за 1 палене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
PRR

Макс, ще се опитам да ти го обясня простичко. ECU-то ти е компютър. Аванса е зададен в него. Колата може да се кара с 95 и нагоре. За да получиш най-добра работа на двигателя ECU-то опитва да измести аванса така, че да пали колкото е възможно по-рано, т.е. променя ъгъла спрямо ГМТ. За съжаление при ползването на по-ниско октанов бензин възникват детонации, които рано или късно съсипват двигателя (бутала, лагери и т.н.). За да се избегне това инженерите са монтирали "слушалка", т.е. въпросния датчик. Когато ECU-то "чуе" детонация намаля ъгъла на предварение на запалването и така предпазва двигателя. 

 

Накратко - ако го махнеш няма да спечелиш нищо, но за сметка на това можеш много да загубиш. 

 

Накрая и един съвет - преди да разбереш кое как работи по съвременните двигатели (т.е. инжекционите) не го пипай! Тия колици са доста по-капризни от задномоторните и няма да търпят издевателствата които си свикнал да прилагаш досега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
fulcrum

Изучи за обща и техническа култура работата на Simos системата за управление , едно ще загатна -тази система е като Мotronic - а на Bosch,

тоест впръскването на гориво и подаването на искра са синхронизирани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
maxrpm

Кажи от къде да намеря някаква литература , ако имаш линкове. Съмнявам се на книжния пазар да има книга "Multipoint Injection for dummies " :D

Редактирано от maxrpm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
maxrpm

Благодаря много на Пепи PRR, че отдели време да раздели темата, тъй като започналото в събота, найстина пое в посока въпроси и неясноти и мястото му е тук.

 

Заглавието е готино, като един вид продължение на "епопеята макса" :D Като я изплатя ще взема да я кръстя "Макса" :D Иронията е че тая фелиция тръгна от една фелиция, която се казва Ахинора, а maxrpm тръгна от първата ми 120ка.

Редактирано от maxrpm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
maxrpm

Някой може ли да намери информация какво включват нивата на оборудване на тази кола?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
lent

Кажи поне каква е колата и lx ли е, glx ли е, lxi, glxi...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
maxrpm

GLXi с червено i, обаче аз се чудих каква е разликата с GLXi Comfort и с кое идва airbag - a, пръскалките на фаровете и капандурата.

Редактирано от maxrpm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Toshiro

Синята шкода в гаража ми, GLXi с червено i, комфорт, (същата като твоята) беше купена с радиоподготовка, запалка, хидрорегулиране на фаровете, предни ел. стъкла, плюшен салон, шофьорска седалка с регулиране по височина (по скоро наклон на седалката) предни фарове за мъгла, въздушна възглавница за шофьора, едно нещо като куфарче/втора жабка пред скоростния лост и май това е. Честито и да си я караш разумно и с кеф! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
maxrpm

Сега стоплих къде е изчезнал airbag-a. В купчината отпадаци, заедно с радиатора на климатика, след като са я ударили...  ;)

Редактирано от maxrpm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The Best Forman

Е па щом е бракуван климатика , значи си готов за моно (за разлика от Фобията при Фелиция всичко се сваля и се подменя с нужните чаркове) ... освен ако не си решил да го възстановяваш ... между другото знам къде можеш да намериш бек с модул за управление и още един за жабка (пак ако искаш да я възстановяш заводски)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
maxrpm

Днес успешно с макса се приземихме на работа и се паркирахме пред магазина за кафе.  :)  Викам си и без това ми е едно от последните карания за 2014... поне да е със стил. Шииииб*н алтернатор, таман го оправих на 120 ката, сега трябва и на тая да го мисля. Тръгвам аз 6:02, в 6:07 спирам реотана на задното стъкло и ооо чудо, парното всъщност духа бая по - силно , хахахаха :) Малоумни чешки инженери, да ги хванеш, пък един в друг да ги удариш!

 9a12d8e3543f6c1a.jpg

Редактирано от maxrpm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×