Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Почистване/Смазване на вентилатора на парното O2 Facelift.


shaft

Recommended Posts

Сигурен ли си, че е от там, защото аз като седя на шофьорското място и чувам всички звуци отдясно-долу при жабката,

 

Иначе, релета около жабката не мисля, че има.

 

Опитай да запишеш видео, да добием представа?

 

 

Ето видео от днес сутринта, още неработещ двигател

 

http://youtu.be/fe1WLsIIzmE

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 75
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shaft

    20

  • The Best Forman

    7

  • Izolini

    7

  • paradox

    4

Най-много писали в темата

100% цъка някакво реле! 

 

По форумите за golf 5, понеже е едно и също, пишат, че е моторчето на клапата за рециркулация на въздуха. Релето му цъка точно така, но повечето пишат, че се сменя управлението на моторчето, което движи клапата за рециркулация на въздуха.

 

Общо взето всички за това говорят - вероятно е това нещо. Има само 1-2 мнения за вентилатора, но всички винаги стигат до извода, че е моторчето - след смяна спирало всичко. 

 

Това е много дразнещо :D

 

 

ПП: Повечето са с климатроници и пишат, че "автоматичното" затваряне на клапата не работи и т.н.

 

 

 

ПП2: И все пак... релетата са позиционирани зад таблото, малко по-близо до радиото. Вероятно, ако се заслушаш и в краката на водача - би трябвало да се чува силно? Понеже не съм 100% сигурен, че е зад жабката.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

Мда... обаче разглобяването е ненужно :) Става си без толкова много разглобяване на жабката и ала-бала. Доста по-бързо и лесно става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го направих ,без да махам жабката ,но после реших да си почистя всмукателния му отвор и прахосмукачката не стигна до там и се наложи и тя да се премахне.Яко мръсен си беше,здраво ръждясал ,но много сериозно го промих и изчистих и смазах с масло накрая.Гледам ,че четките са взели да се захабяват и ще си потърся подобни за да ги сменя след време.Иначе сега върти перфектно на всички скорости ,като нов.Да не говорим ,че между лопатките на вентилатора имаше наслоявания от птичи перушини до парчета от сухи листа.И аз като теб се уверих ,че е доста интелигентно направено и лесно за обслужване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. При октавия 1 - 2002 AGR - 1.9 TDI - 90 коня - под жабката ли се намира вентилаторът на парното? И още един въпрос - освен маслен, горивен и въздушен - има ли някакъв друг филтър, ако да, къде?

Редактирано от carlosse19
правопис
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да - под жабката е .

Другото е филтъра на купето и се намира в дясно под кората на чистачките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Eййй добре, че подновихте темата да ми напомните - този път ще си навия ремайндър, че от 2 зими насам все си казвам "на пролет ще го смажа" и като дойде пролетта утихва и забравям ;)   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е... бъзикаш ли се - правиш го зимата, сега както е топло е супер за операцията, за да може утре сутринта да си пътуваш с огромен кеф ;) Пролетта като го направиш и няма да разбереш :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте!Отново огромни благодарности на човека с никнейм Shaft.Страхотни обяснения и много полезни :) И аз се заех с смазването на вентилаторчето.Напръсках го убилно с WD 40 (това имам :) ).Надявам се,че това ще е проблема при мен,а няма да излезне нещо др.Утре ще го монтирам и ще видим.Само да уточня,че може да се разглоби на две части...буксата се вади много лесно.Качвам снимка :)

На втората снима се вижда какво извадих от вътре ?

BFAD1CF6-0671-473D-8D71-5C67F1FCF7A6.jpeg

89223342-752B-4D6B-BB6E-A88266603EA0.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 43 минути, Шкода Ливърпул написа:

.....И аз се заех с смазването на вентилаторчето.Напръсках го убилно с WD 40 (това имам :) )

 

Браво! Можеш да му капнеш масълце с щеката на мотора. Ако вече не е късно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, joro-120L написа:

 

Браво! Можеш да му капнеш масълце с щеката на мотора. Ако вече не е късно.

Прав си и не е късно.За това не се сетих,че мога да го мацна с масло...имам в багажника.Благодаря за съвета :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Видях темата след като разглобих всичко около жабката да търся от къде ми тече вода в краката на дясната седалка. Моторчето не разбрах как да го сваля и не рискувах да го счупя. Предполагам водата ми влиза през въздуховода с решетката и от там през турбината и моторчето се оказва на пода ☹️ Ще трябва да се сваля вече по лесния начин. Нормално ли е като свалих буксата за изключване на airbag в жабката да ми светне лампа за грешка в airbag при сложена букса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, miro1 написа:

...Нормално ли е като свалих буксата за изключване на airbag в жабката да ми светне лампа за грешка в airbag при сложена букса?

Нормално е , като изключваш такива неща или трябва да свалиш акумулатора , или не трабва да даваш контакт. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Вентилатора на Вишната е почистен за втори път. Първия път беше на 5 години и 70к км. Сега след още 3 години и 60к км. Капнах му Бардал 5w30 ? Резултата е идеално обезшумяване.

Обаче днес взех служебния Румстър. Неговия вентилатор не свирка, а направо трака като сенокосачка. Има ли разглобяване, или е като при Фабия 2?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пет минути разглобяване, пет минути сглобяване и между тях един час яко "мамата"  докато се изстърже, изчисти и изтупа всичката гняс. Големия проблем е прахта, която се набива и полепва по ребрата на вентилатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С някаква четка за зъби и флаконче сгъстен въздух правиш страхотен облак :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, shaft написа:

С някаква четка за зъби и флаконче сгъстен въздух правиш страхотен облак :) 

В къщи в хола? Нарязах една гъба за миене на чинии и я прокарвах между ребрата. Четка за зъби НЕ влиза.

 

А за Румстъра отклих клипче - цялото табло долу, няма кой да се занимава. Да бръмчи докато може.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, Izolini написа:

В къщи в хола? Нарязах една гъба за миене на чинии и я прокарвах между ребрата. Четка за зъби НЕ влиза.
...

 

Е къде другаде можеш да го направиш това нещо по-добре освен в вкъщи в хола? :D :D :D Wtf... :D 

Като нямаш балконий, слизаш пред блока, да те гледат всички, и действаш. :D

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ба го! Ще видя щом е 5 минути разглобяването. Питах, че просто ме мързи и си мислех, че ще трябва да се вкарам в приключение... Тенкю

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 месеци по-късно...

Благодаря ви за помоща приятели и моя вентилатор създава проблем  много дразнещ звук купих нов ще пиша като го сменя ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

За съжаление интервалите на "обслужване" на вентилатора се скъсяват. Този път изкара само 30 месеца, макар че съм минал отново 60к км. Но пък се усъвършенствам все повече, даже почти не псувах при демонтажа. Малко при монтажа, ама защото бях оставил кечето на таблото и от слънцето беше омекнало като... абе омекнало беше.

И друго нововъведение - никакво търкане, ровене с четки, парцали, гъби и лъскане. Свалих си го на ремонтната база, почерпих го с въздух от големия компресор, малко силиконова смазка и обратно на колата. Всичко 15 минути.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.