Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

преди 16 минути, __smirnoff__ написа:

 

Мишката от гаража ми одобрява това :D Колко пък може да се запали една Шкода... :D 

20201209_195415.jpg.c84bc00f81fc92571b9aa2984aabfbaf.jpg

 

 

  

 

 

Французойките са с характер. Не я глезиш достатъчно, може би, и ти се сърди? :D 

Да я глезя? Сипвам гориво - това трябва да й стига ? Да не е някоя принцеса, че да я лигавя - мойта е френска Лада, селянка, работарка и бачка за леба си ? Мина ми времето да робувам на ежедневната - беше га карах Фелиция-та, са НЕ ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата за МВ да кажа и аз две приказки... В Щатите имахме един, но не знам как се води като означение с тези Wххх. 2000 година, Ц класа, от първите, които бяха с нова рама, купе и двигатели. Баща ми - голем зор да си вземе един от магазина и въпреки че му опявах за детските болести на новите модели - набързо спазари една бройка. Ами...трагична работа! Точно ел. инсталацията. Сменяха модули, контролери някакви, дори таблото смениха и пак създаваше грижи! Освен т'ва, ръждата го подгони към осмата година, а си имаше гараж - сухо и сравнително топло местенце. Фрапиращо за мен, нямаше една точка ръжда по предния капак, който би трябвало да посреща всичката мизерия от пъти и движещите се отпред, хвърлящи камъчета и химия зимата. Всички други детайли имаха ръжда!

След четене тук-там се оказа, че автопроизводителите са задължени да ползват биоразградими материали в производството си (определен %). Поне МВ т'ва пишеха. И познайте къде са тези биоразградими "говна"! Изолацията на кабелите! Не знам дали всички жички са покрити с биоразградими шитни, но... Баси, още преди да си вземеш кола от магазина, тя е започнала саморазпад...

Редактирано от zloQQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, предавам се... Убедихте ме !

Официално си посипвам главата с пепеУ, а ако някой има и не го мързи да донесе, на следващата среща доброволно ще се полея с катран и ще се овъргалям в перушина, а най-добре, в изолация от кабели за Мерцедес ? 

Явно, аз съм най-големия късметлия и съм притежавал единствените 3 /три/ броя произведени безпроблемни Мерцедес-и.  

Как да не се чувствам горд, при този невероятен късмет !!! Б@си, само аз, един - едничък, в целия огромен свят... Чудя се аз, що не ги карат много тези автомобили, а то кво било: Ми, той умрял мааа... ?

Жалко, че вече не са мое притежание - щях богато да почерпя, за тяхно здраве и да не ги хващат уроки, а.к.а. проблеми с електриката ! Дет се вика - и курбанче щях да им струвам, да се не запалят в движение, хайванчетата... ?  

 

П.П. Отивам да пиша Отворено писмо, до всички правителства, богати но неразумни хора и всякакви други наивници, сглупили да си купят от тези боклуци ! 

Ами товарните превози - това са хиляди, даже стотици хиляди мълнии, заредени с безкрайно много електричество и обикалящи по света и дебнещи да го подпалят. После, що имало дупки по пътищата... Ми, той асфалта е стопен от тях и е минал в период на полуразпад. Ами, ако въпросните обекти вземат да спрат насред пътищата и да преминат в период на пълен разпад, какво правим ?!? За малко - екокатастрофа ! Добре поне, че са биоразградими...

А само като се сетя, колко електрически системи има в болидите от Формула 1, страх ме хваща ! И особено за тези, със звездата ...

Не може така, ще ги предупредя ! Хората трябва да знаят, че животът им е в постоянна опасност ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боре, ти се майтапиш, ама големо тегло си беше таз кола. Верно, возията беше страшна! 1000 мили на един дъх, без да се чувствам уморен от колата. Ама т'ва с био-глуостите - си е официално. Да оставим, че това модел сменяха и двигатели по гаранция заради консумацията на масло! Смятай... 

Към другите модели от различни години - забележка нямам. Но точно тази модификация си беше хОй голем!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха, ми налегна ме лигавщината... ?

Иначе, те разбирам - много е тъпа историята с автомобила на баща ти.

Познавам хора, които се кълнат че и с пръчка няма да докоснат определени автомобилни марки, заради проблеми с конкретен модел или екземпляр ;) 

 

Впрочем, за Хамериканците, европейските автомобили все още са Енигма !

Сестрата какви ядове и разправии има с нейния биимър, при дилъра във Флорида, не е истина ...

И то, за елементарни неща !

Та, може и при баща ти, голям процент от проблемите да са били в малките и недоразвити Хамерикански мозъчета ;) 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с кабелите е съвсем вярно.

Беше се оказало, че при някои партиди около 50% от живота им беше вече преминал още преди продажбата на автомобила.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се заговорихме за кабели, сещам се в Кремиковци, как се сопнаха и не искаха германски кабели и проводници. Сравняваме по спецификация, еднакви с българските. И питаме защо, водят ни при един шкаф,  наполовина нагризан от плъхове и казват "всичките нагризани кабели са немски, българските не ги закачат". Уж еднакви, но плъховете не закачаха българските. Кой знае каква беше в действителност изолацията им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко си смених лоста за скоростите. Този ми е някак по-удобен от стария. 

Тия дни и лоста на ръчната ще сменя ;)

 

 

 

IMG_20210409_175225.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Алекси Георгиев написа:

Преди малко си смених лоста за скоростите. Този ми е някак по-удобен от стария. 

Тия дни и лоста на ръчната ще сменя ;)

 

 

 

IMG_20210409_175225.jpg

 

Много е оригинална бутилката... 

От Враца, аз лично очаквам нещо по home made.. Разбираш ме... 

??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, mRt написа:

 

Много е оригинална бутилката... 

От Враца, аз лично очаквам нещо по home made.. Разбираш ме... 

??

Аз точно в такива бутилки си държа ракията от Валевци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Izolini написа:

Аз точно в такива бутилки си държа ракията от Валевци.

Аматьор. Как някой ще разбере, че това е ракия? Шише от Кока кола и капачка от Фанта. Така и децата знаят.

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Боре

В темата от класик форума пишат следното:

Всички мотори на W140 както и всички мотори на фейслифтовите 124 са с такива инсталации , че продължават да ги слагат и на 210. 

Това обяснява защо ти не си имал такива проблеми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, Алекси Георгиев написа:

Преди малко си смених лоста за скоростите. Този ми е някак по-удобен от стария. 

Тия дни и лоста на ръчната ще сменя ;)

 

 

 

IMG_20210409_175225.jpg

Като гледам пред дясната седалка си сложил и 6 нови бутала ?

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, niki написа:

@Боре

В темата от класик форума пишат следното:

Всички мотори на W140 както и всички мотори на фейслифтовите 124 са с такива инсталации , че продължават да ги слагат и на 210. 

Това обяснява защо ти не си имал такива проблеми. 

 

Никсън, малко странно е това твърдение от "Класик" форума...

W201 излиза през 1982 г.

W124 излиза през 1984 г., фейса - през 1989 г., а от 1994 г, вече е първата "Е клас".

W140 излиза през 1991 г.

Приемаме, че 1989 г, започват да поставят във W201 инсталациите от фейса на W124, а от 1991 - и тези от W140.

Добре, ама моите и трите бяха отпреди това - 1980, 1983 и 1986 години...

В най-добрият случай, мисля че можем да говорим просто за дефектни партиди /по години или по производител/.

 

Както и да е, няма никакво значение, само си чешем пръстите. 

Апропо, мой приятел кара W124 от 1987 г., на газ от 2005 г., и няма проблеми с кабелите и тоците...

Продължавам да твърдя, че истината е "някъде там" :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Logrus написа:

Като гледам пред дясната седалка си сложил и 6 нови бутала ?

 

Това не са бутала, ами пълнеж за климатика ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, смятам да закрия скиорския сезон утре, което е супер, ако не си бях сложил летните гуми вече. Случайно някой от вас да се е качвал тези дни до Боровец? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Днес с едно приятелче решихме да ползваме паркинга на лидл на Тодор Каблешков, той караше, че мен не ми се караше и взема си едно билетче, но му загасна колата нещо, и някаква нагла с Мазда малка няква, мина отдясно на нас и бариерата се затвори. Викам му тегли още едно и ще влезем, така и стана. Паркирахме и след по - малко от 30 секунди, въпросната с Маздата ще си ходи, а и на 2 те влизания системата е отчела моя рег номер.

В подобен случай за мен е логично да излезеш от входа, като изчакаш кола да се чекира или дори и да си свалиш номера на колата и да се чекираш пред камерата като пешеходец. Но не, мацката с маздата се нареди на изхода, премина 30см бордюр , тревните площи , мина през тротоара и аз само седя и му викам на моя човек - Копеле, тая кола отдолу стана салата, аз от жена кола не искам никога да си купувам! :D:D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е този на Бъкстон и Т. Каблешков, там редовно си излизат така, че спират и от съседните блокове. И нищо не става обикновено отдолу на салата. 

Скоро ще им набият едни колове по тротоара и авантата ще свърши. Българска простотия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за там става въпрос, но аз мисля че за да нямаш щети по колата , трябва да караш Range rover Defender или Лада Нива. Бордюра е прекалено висок за да мине кола от там. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие сте големи галфони , защо не настигнахте мацката да и дадете едното билетче :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не беше мацка , а по-скоро леличка, пък и никой не я е карал да влезе преди мен. Тя съзнателно е влязла без билетче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип бих и помогнал, но този път ни изпревари много нагло и според мен не заслужаваше помощ. Това е малко да видиш някой закъсал с Фиат. Няма смисъл да му се помага, той сам се е наказал ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.