Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Добавка за дизелово гориво


Milen Dimitrov

Recommended Posts

  • Отговори 245
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Milen Dimitrov

    19

  • ivand911

    17

  • shaft

    16

  • stivi797

    16

Най-много писали в темата

Ето обещаните снимки.Няма никакви белези или опити за отваряне около пръстените.

 

 

038388669-big.jpg?r=0

 

 

038388671-big.jpg?r=1

 

 

 

038388672-big.jpg?r=1

Редактирано от Kograman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако това е опаковката преди първо отваряне значи е същата като моята.

На мен тази бутилка ми изглежда вече отваряна. На втората снимка ясно се вижда разминаването между "мустака" на капачката и парчето , което остава на бялата пластмасова основа, на която се навива капачката.

Ако на първата снимка не е скъсан пръстена, остава загадката защо се получава разминаването от втората снимка.

 

P.S. вече и във WV форума се коментира, че масово капачките на БДС не са капсуловани и маркера е скъсан. Дава се за пример и тази дискусия т.е. и на доста други хора им прави впечатление проблема със запечатването. 

 

Очаквах на опаковка закупена от Про спиид да видя нещо запечатано и изглеждащо истинско и фабрично. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са снимките преди първото отваряне.Много добре я огледах в магазина,и не виждам как ще е отворена, и после да не е запечетана пак от машина. Не са скъсани "конците" по пръстена и т.н. Аз си го обяснвам с промени в бутилиращата линия.Може да са имали 'проблем' с някоя партида,и да е разместван маркера..Лошото е,че следващата таква опаковка най-вероятно ще купувам чак лятото на 2018. 

 

п.с Остава да пиша е-мейл до централата и,но аз не виждам къде е проблема,наистина. Капачката и пръстена не са отваряни. Или ако са отваряни тук, са подменени с нови.Такава машина струва безумно много,и едва ли в някой цех с това потребление,биха си я закупили(над няколко милиона евро).

Редактирано от Kograman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако маркера от първата снимка е здрав, значи всичко е ОК.

 

Виждал съм поточни линии точно за милиони евро и знам за каква прецизност става дума. Гледал съм и Дискавъри  :tongue_1:  и според мен запечатване от този тип се прави по следния начин:

капачката си има два стърчащи мустака, вероятно диаметрално протовоположни, (конци или пръчици - все тая) машина навива капачката към гърлото на бутилката, след като е напълнена, след това топъл елемент притиска мустаците на капачката към бялата пластмасова основа и готово, имаме запечатана бутилка. Мустаците са залепени към основата и ще се скъсат при първо отваряне на бутиклата. Само здрави маркери (мустаци) гарантират, че течността в бутилката е оригинално налята в завода.

 

Тук оставам на вас да прецените защо масово по магазинната мрежа маркерите на бутиките са компрометирани и дали въобще тези бутилки и тези капачки са излязли от завода на Бардал или се правят в някой неизвесетен цех, в някое неизвестно село и заливат родината, а защо не и цяла източна Европа - малко конспиративно, но не и невъзможно.

 

Другият вариант е от Бардал да са си купили скапана запечатваща машина, ОТК-то проспива проблема щото нова машина струва скъпо и си продават така без да ги интересува особено какво си мислим ние.

 

P.S. не ми е идеята да ви пълня главите с мухи, че добавката е менте и не струва, напротив - АЗ сипвам на колата си тази добавка и виждам положителен ефект, просто и четирите опаковки закупени от мен за последните 2 години бяха с нарушен маркер на капачката и ми стана интересо дали и някой друг има подобни наблюдения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я изпозлвам от скоро, и не мога да кажа преди какво е било положението. Най-лесно е да поръчаме от някоя "бяла държава" такъв продукт,и да видим какво е положението. Не мисля,че Проспиид биха се занимвали с такива неща, да разпчетват и т.н Ако се случва подобно нещо,най-вероятно е по веригата назад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам спомен,че този Бардал го правят в ЕС.По-точно, го правят в ЕС за Бардал. Защото Бардал нямат собствени рафинерии,а са само един бранд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...

Направих поръчка за тези добавчици, какво ще кажете?

http://xenum.expertoils.com/index.php?id_product=21&controller=product

http://xenum.expertoils.com/index.php?id_product=26&controller=product

Нали няма проблем да ги комбинирам, т.е. не си пречат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте!

Рових се доста из темата, но така и не намерих отговор точно на моите въпроси. Карам 1.6 ТДИ (не е Шкода, друг ВАГ е, но смятам, че Шкода форумът е най-културно списваният). Колата е на 77К, 2015 г. Въпросът ми е какви добавки е най-добре да ползвам - за почистване на дюзите, за почистване на филтъра за твърди частици, някакъв друг вид? Каква марка? И най-вече с каква честота? Карам почти само извънградско, но нямам гаранция предишният собственик колко и как я е карал (бай-бек е).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавките се делят най-просто казано на 2 вида според действието си: 1. additive 2. cleaners.

 

Първият вид са за подобряване качеството на горивото, абсорбиране на водни молекули или против замръзване на дизела. Може би най-разпространената такава добавка е Бардал БДЦ. С тези добавки се подобрява качеството на горивото и се постига по-добра работа на двигателя, по-добър разход.

 

Вторият вид добавки за почистване на дюзи, горивна система, ДПФ и т.н. се ползват при нужда (поне според мен) т.е. имаш някакъв проблем и слагаш добавка с надеждата да го решиш. Профилактика с такъв тип добавки според мен е нежелателен ако нямаш причина, т.е. повреда или някакво отклонение от нормата.

 

Така като гледам си с комън рейл двигател и караш извън градско, така че според мен от време на време да сипваш по малко добавка за подобряване на горивото - друго не ти трябва. ДПФ не би следвало да се задръства при такъв тип каране.

 

До голяма степен ползването на добавки от първия вид е за душевно спокойствие. Ефекта им е трудно доловим и чисто субективен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз ползвам BDC целогодишно двойна доза 20мл/10л като цяло съм доволен не съм имал никакви проблеми за почистване преди няколко месеца ползвах на xenum  ефекта се усети веднага по-тиха работа,намлени вибрации и по-малко пушеци,ако искаш да  можеш да пробваш тази http://www.bulmotors.com/car-additives/diesel-additives/xenum-complex-diesel аз може би ще опитам тази вместо bdc тази http://www.bulmotors.com/car-additives/diesel-additives/xenum-diesel-multi-conditioner-1000 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се сетите! ?

 

П.С. Колега @skodafen, щом досега си ползвал бардал, не са ти необходими никакви "почистващи" продукти. Взимай смело Nex10 и сипвай по предписание, аз лятото даже карам с 0.5 мл/литър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бардал БДЦ. Наложи ми се да сменям турбина. Кагато разглобих (АГЕЕРА) се видя наистина, действието на добавката. Пробега на двигателя е 230 000. До 150000 и добавях TOTAL Диесил. След това минах  на БДЦ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с добавките, които съм посочил по-горе на Ксенум и да ви кажа не ми е направило впечатление кой знае какво.

Може би само дето двигателя и вибрациите са по-ниски, но откъм вървене и горене не мисля, че има някаква чувствителна разлика...чувствителна казвам.

Като ги изхабя мисля да пробвам тези - https://www.reagent-8000.bg/bg/

Ксенум НЕ ме спечелиха, като редовен клиент...изхабявам ги и приключвам с тях!

Редактирано от Ванко
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 28 минути, Ванко написа:

Аз съм с добавките, които съм посочил по-горе на Ксенум и да ви кажа не ми е направило впечатление кой знае какво.

Може би само дето двигателя и вибрациите са по-ниски, но откъм вървене и горене не мисля, че има някаква чувствителна разлика...чувствителна казвам.

Като ги изхабя мисля да пробвам тези - https://www.reagent-8000.bg/bg/

Ксенум НЕ ме спечелиха, като редовен клиент...изхабявам ги и приключвам с тях!

Ако очакваш да падне разхода с 2 литра, няма как да стане. От добавката против замръзване на горивото също не знам какви извънземни очаквания имаш. Nex10 е по-добър от мулти кондишънъра, понеже намалява температурата на изгорелите газове и отделянето на твърди частици. За да усетиш някаква осезаема разлика, трябва да покараш поне 2 резервоара с гориво, а ако не усетиш нещо фрапиращо, то значи моторът и запалителната система са в доста добро здраве. Аз лично не бих сменил добавките за гориво на тази марка, от доста години ги ползвам и съм използвал литри от тях, никога не е имало колебание в действието и качеството.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно си прав...явно всичко ми е наред и затова не мога да усетя някаква забележима разлика.

Просто ми се щеше колата да е една идейка по-отзивчива и агресивна, но явно толкова са й възможностите...или аз нещо не я карам както трябва, щото изпреварвам на 5-та и искам да се изстрелва, ама явно нема да стане.

Редактирано от Ванко
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Здравейте ! Днес си купих няколко добавки. Искам да Ви попитам дали някой ги е използвал  ? И да дадете мнение. 

 

Първата http://www.senax.bg/eshop/product/65/dobavka-skorost-za-dizel.html 

Втората http://www.senax.bg/eshop/product/61/dobavka-za-pochistvane-na-dizel-common-rail.html

Третата, която малко ме притесни http://www.senax.bg/eshop/product/505/dobavka-za-predpazvane-na-filtar-za-tvardi-chastitsi.html

При третата добавка пишеше Подходящо за дизелови автомобили с филтър за твърди частици, при условие че те НЕ СА оборудвани с електронно контролирана система с добавен резервоар за филтърна регенерация (каквито се използват от Citroen и Peugeot, например).  

 

Гледах в ръководството за DPF филтъра, но не разбрах дали мога да я слагам или не третата добавка ? 

Редактирано от Mitak6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така. Добавката не се препоръчва за автомобили, които използват AdBlue.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.