Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Добавка за дизелово гориво


Milen Dimitrov

Recommended Posts

Днес покарах една от другите ни коли, на която миналата седмица добавих това http://www.senax.bg/eshop/product/61/dobavka-za-pochistvane-na-dizel-common-rail.html . Колата е на 76 000 км и до сега не и' са слагани никакви добавки и двигателя  определено работи по-тихо, друга разлика не усетих.

При Шкодата със същата добавка, нещо което ми направи впечатление, е че след около 150км изминати с добавка филтъра се регенерира. Не знам дали добавката е изчистила нещо или просто последните две седмици карам само градско и от там са се натрупали сажди.

Тези дни ще пробвам и тази http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4408 и ще споделя впечатления.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 245
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Milen Dimitrov

    19

  • ivand911

    17

  • shaft

    16

  • stivi797

    16

Най-много писали в темата

Днес и аз закупих цитирана по-горе добавка на Лики Моли, надявам се всичко да е наред. Що се касае за филтрите за твърди частици и тяхната профилактика, момчето от магазина ми обясни, че имат специална машина за почистване на филтрите, като процедурата струва 180 лв. и трае около час. От магазина ме увериха, че даже и колата да не може да запали поради задръстен филтър за твърди частици, след процедурата по изчистването му няма да има никакви проблеми. Определено успокояваща новина с оглед цената на филтъра за твърди частици :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз днес сложих тази: http://www.senax.bg/eshop/product/66/universalna-dobavka-za-dizelovo-gorivo.html

 

Друго разбрах, докато й четях етикета, ама както и да е :) Ще изкарам един резервоар с тази, после ще сложа друга, да видя как ще тръгне. За сега - резервоара беше 3/4 пълен, сипах я (почти цялата - да е останало към 50-60 мл.), покарах малко - към 30-тина километра - утре повече. Ще налея догоре резервоара другата седмица и ще видя как върви. Може да е плацебо ефект, но ми се струва, че не тряска толкова много двигателя, както беше преди да я сипя - малко по-тиха стана колата - не чак да спре да трака, ама...

 

Може да си въобразявам -  да не е стигнала още.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз вече преполвих pro teca мога да кажа че тежката миризма на неизгоряло почти изчезна а мотора работи по-тихо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам, като казваш тежка миризма - натиснах я няколко пъти по-злобно днес - спирам и я изфорсирах на място - отзад замириса гадно при мен... Едно такова тежко...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още не съм слагал добавки на моята, но на женами Мазда-та е супер с това което ползвам на Nils.

На суперб-а странното е, че никога не ми се е вклучвала регенерацията на филтъра. Даже не знам как изглежда реално индикацията. Вярно че е още на 30 000км, като 20 000 от тях са само извън градско на дълъг път, но вече 2 седмици карам градско из Варна и нищо .... а на всичкото от горе колата вече не е толкова "бавна". Та не знам дали това трябва да ме безпокои или да пробвам и аз тази добавка... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също не е имало индикация на таблото. Разбирам, че е почнала регенерация по два признака, първо става малко мудно и като спра, качва моментния разход на 0,8 л/ч, нормално е 0,4-0,5 л/ч или след като паркирам, и изгася двигателите охлаждащите вентилатори въртят няколко минути. В такива моменти на другия ден или правя едно кръгче на околовръстното или си спретвам някоя командировка.

След като изчетох сума форуми, останах с впечатление, че хората масово са доволни от качествените добавки. Попаднах  на няколко коментара за дву-тактовото масло и всички бяха доволни, както споменаха и колегите от форума. Лично аз си имам притеснения и не бих пробвал с масло при дизела. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не слагайте масло с DPF. Това е доста вредно за филтъра. Въпреки, че маслото е бездимно има много остатъци от него и това не е добре за филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо всички се литкате по разни скъпи добавки със съмнителен ефект. Едно време докато имахме бусове на незнайни километри зимата ги черпехме с газ за горене (по шише на всеки резервоар) и нито е мръзнал парафина в нафтата , нито са имали проблеми с паленето и в най-големите студове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно.

Всички добавки, които съм виждал 70-80% от състава им е керосин - газ за горене, а при всяка марка си има и по малко от нещо друго си в минимални количества.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние не говорим за зимни добавки, а и преди е нямало дузи които да работят на 2000 Bar-a. Няма как тези нови дизели да вадят тиокова мощност със старите системи, нито бензините да са толкова икономични ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още впечатления - не си въобразявам, защото виждам ефекта от добавката. Преди да сложа добавката, на същите температури колата не вървеше много добре - при превключване на предавките колата сякаш й натисках спирачката, трудно се развърташе - въобще се усещаше някакво спъване при превключване на предавките. Сега при превключване "моторната спирачка", както го наричат някои хора, въобще я няма... при превключване без значение на какви скорости, нищо не се усеща - върви като по вода. Омекна работата на двигателя, осезаемо е. Няма ги доста от тежките шумуве, омекна - дори сутрин при 4-5 градуса студ не е същата - по-глухо работи, не тряска и т.н. Почна и да върви доста - ускорява плавно, няма вибрации при потегляне и при по-висока предавка не се тресе като преди...

 

Доволен съм от Super Diesel Additiv на LiquiMolly.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още впечатления - не си въобразявам, защото виждам ефекта от добавката. Преди да сложа добавката, на същите температури колата не вървеше много добре - при превключване на предавките колата сякаш й натисках спирачката, трудно се развърташе - въобще се усещаше някакво спъване при превключване на предавките. Сега при превключване "моторната спирачка", както го наричат някои хора, въобще я няма... при превключване без значение на какви скорости, нищо не се усеща - върви като по вода. Омекна работата на двигателя, осезаемо е. Няма ги доста от тежките шумуве, омекна - дори сутрин при 4-5 градуса студ не е същата - по-глухо работи, не тряска и т.н. Почна и да върви доста - ускорява плавно, няма вибрации при потегляне и при по-висока предавка не се тресе като преди...

 

Доволен съм от Super Diesel Additiv на LiquiMolly.

 

Поздрави

Ами това да се чува!

И щом споделяш впечатления - браво на теб!

А колко е цената на тая добавка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

250мл за 12.40лв (нещо такова беше)... Купих я от Кауфланд, че ми е най-близко - вносителя си е Сенакс, така, че откъде точно ще се купи - дали да дам 10-15лв за гориво до Сенакс, които са в другия край на София и при тях струва ~10лв, или да отида до близкия Кауфланд за 0лв пеш - май по-добре така.

 

Стигала за 70 литра - аз я сипах почти всичката на 35-40 литра - да е останало към 50-80мл в шишенцето. Колата се преобрази. На етикета пише, че можело само чиста добавка да се вкара, ако се ползва за промиване на системата, така, че си мисля, че няма да стопи нищо, няма какво да прецака - по пътя на логиката, би трябвало да изчисти всичко, но колко са 150-180 грама разтворени в 35-40 литра...

 

Сутринта пак - паля на 5 градуса, колата не изтраква, не изтропва, не се чуди кое бутало или клапан да излязат... просто все едно съм я изгасил преди малко - топла, така се чува и усеща.

 

Поздрави

 

ПП: Имаше 750мл за 20лв или 500мл ще да е било по-скоро - за 20лв. Аз пак такова ще взема другия месец - определено.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече го пробвах на трите коли и след около 100 км. двигатели почват да работят по-тихо, как става и идея си нямам, но е факт. При това са почистващите добавки, а не универсалните.

Вчера на Шкода сложих Bardahl за комън рейл и ще споделям впечатления.

От тук насетне мисля да почна да ползвам редовно добавки за гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПП: Имаше 750мл за 20лв или 500мл ще да е било по-скоро - за 20лв. Аз пак такова ще взема другия месец - определено.

 

Егати ти ме заинтерсува. Чак пък толкова осезаем ефект... Ще взема и аз да пробвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Цецо, той Шафта има доста чувствителни осезания, но в този случай съм почти 100% сигурен , че си втълпява. За да не съм голословен още утре отивам до Ка@@@нд  купувам едно шише супер дизел адитив и бухам в резервоара. Ще споделя и аз вчепетления до 2-3 дни.

 

 

п.п. Шафте , след колко км усети  разликата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци ме надъха и аз да пробвам една на БМВ-то. Ще взема направо голямата, че имам към 60 литра в резервоара. И аз ще споделя впечатления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, аз никога не съм й слагал добавки - още повече, на никоя кола досега и все съм мислел, че са глупости - просто да се дават излишни пари... Обачеее... сега осъзнавам, че не е баш така. Преди слагах на OMV скъпата нафта, хвърчеше с нея, тракаше по-силно, но пък късаше гуми при тръгване... и разхода беше страаааашен! Така, че познавам си колата... все пак я карам всеки ден и слушам всеки шум по нея.

 

 

Егати ти ме заинтерсува. Чак пък толкова осезаем ефект... Ще взема и аз да пробвам.

 

А... аз просто пазарувах разни други неща - зачетох се да видя, че тази тема беше актуална... и  просто го сложих в количката, като си казах - "нищо няма да стане, ама 12лв, майната им за един път"...

 

Абе Цецо, той Шафта има доста чувствителни осезания, но в този случай съм почти 100% сигурен , че си втълпява. За да не съм голословен още утре отивам до Ка@@@нд  купувам едно шише супер дизел адитив и бухам в резервоара. Ще споделя и аз вчепетления до 2-3 дни.

 

 

п.п. Шафте , след колко км усети  разликата ?

 

Абе, човек - звънял съм ти поне 10 пъти откакто сложих тая добавка, че от твоето ухо по-голямо няма... казвам ти, никакво втълпяване не е! Само ме е страх, да не взема да предобря нещо, че сложих повече - тоест ще изкарам към 35-40 литра с 200 грама, вместо да е по предписание, ама за сега е просто страхотно! Няма втълпяване! След 50-60км се усети при мене. Първите 10-20км нищо не разбрах и реших, че съм си хвърлил парите само. После почнах да се притеснявам, че ще прецакам нещо по дюзи, бутала, ала-бала кво ли не... защото съм сложил повече... и си се успокоявам, защото на етикета пише перифразирано "ако ползвате за прочистване - сложете направо да засмуква от чиста добавка, не смесвайте с дизела за оптимален ефект" и си викам, че не трябва да се скапе нищо...

 

 

Венци ме надъха и аз да пробвам една на БМВ-то. Ще взема направо голямата, че имам към 60 литра в резервоара. И аз ще споделя впечатления.

 

Нали :D Пробвай...

 

Аз към момента карам с Shell FuelSave Diesel + Liqui Molly Super Diesel Additiv... Горивомера, както е разделен 1/2 в средата - аз бях на следващата голяма черта - това по мои сметки и спомени са около 35-38+ литра. Излиза, че съм сипал към 200 грама на това количество и простоооо.... Имам чувството, че съм с 2.0TDI на звук - утихна, стана басов звука, няма го "бжжжжжжжжжжжжжж" което се чуваше при ускорение - както казах и на Димонски - преди, ако звучеше като "игла по капачка на буркан" - сега звучи, като "джуркане на голяма верига от колело/мотор в ръка" - мазно, по-тихо, при превключване на скоростите не се усеща нищо, ама нииищо - преди спирах със скорости, без толкова много спирачки - намаляваше, убиваше си инерцията - сега не мога да го направя това нещо.

 

Толкова много неща са - няма как да си въобразявам, просто :) Супер негативен бях към такива глупости, ама като гледам резултата... - не си познавам колата. Само да не се прецака нещо, всичко друго е истина, което казвам. При палене - студена - направо мога да тръгна и след 20 метра оборотите падат на нормални - преди 3-5 минути на място + няколко метра каране, чак тогава падаха... и спрямо сега - преди тряскаше стабилно.

 

 

Поздрави 

 

ПП: Димоне, преди викаше мойта била тиха - ела сега да чуеш - и не я продавам :D Ще те повозя малко без музика и вентилатор, да чуеш как тряска всичко от новите гуми, а двигателя няма да го чуеш... сега чувам всичко друго, което дрънчи като консерва - в багажника, по задните колонки разни пластмаси, пластмаси по врати - навсякъде.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво мислите за добавките за бензин, колата е с газов инжекцион . Примерно това: http://www.senax.bg/eshop/product/53/dobavka-za-pochistvane-na-inzhektsion.html

Редактирано от mvpenev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eто, днес станах по-рано. В магазина. Закупих супердизел адитивът (12,49лв ) и на бензиностанцията. Сипах цялото шише и към 45-50 л нафта. Газ по магистралата напред-назад 25 км. Влезнах в града и започнах да слушам разликата . Слушах, слушах - ник'ва разлика не открих. Нито почна да върви повече, нито шум намаля ( както на място, така и в движение) , при рязко настъпване пак се чуват "авансите" или рзпръсквачите. Продължавам изпитанието в следващите дни и ще докладвам . А дано, ама надали !

;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак препоръчвам да се спазва съотношението на сипване дадено от производителя на добавката. Шафт сега "малко" е предозирал. Нека да се види как е и когато се спази стандартното съотношение на разреждане. Не е учудващо,че колата върви повече, при стандартно разреждане се добавя около 4-5 цетанови числа, с разреждането в момента сигурно са добавени 8-9 числа.

 

За бензина може би разлика в шума толкова няма да се усети, но може като за почистване на двигателя да се сложи. И леко подобрение работата на двигателя да даде. Все пак добавката се добавя в бензина, тоест колата трябва да се кара на бензин. На газ едва ли ще се усети нещо.

Редактирано от ivand911
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При бензин с газов инжекцион винаги има палене на бензин. Проблема е в "не" ползването на тези дюзи при нормална работа и тяхното "изсъхване" ... Аз имам този проблем на моето Ауди и Самуил ме посъветва - сваляне и почистване в сервиз.

 

П.С. Демон, ти имаш един горивен филтър и горивна система където има мин. 1л. гориво, а и тези добавки не са "вълшебна пръчица" дай малко повече време (километри).

Редактирано от N.Zlatev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.