Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskodaclub.bg

zambata

Няма да Има Fabia vRS 3 ! ! !

Recommended Posts

BlackPearl

Не вярвам аз! Англичани, немци и чехи доста ги купуват!

 

П.С: То ако няма да има.....да взема моята да я оставя, след 10 години съвсем реликва ще е значи! smile004

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zambata

и на мен ми се струва абсурдно само в единия форум на английска земя членовете със Fabia 5j Vrs са доста над 300.

И международния шампионат не се казва вече (IRC) , а от 2013 се казва (ERC). Както пише в статията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zambata

А и Шкода Мотор Спорт от 7 месеца са "сгобили" новата рали модификация "R5", очаква се в близката година да я пуснат в продажба уточнявали външния вид на "бегачката" въпреки че мен лично ме кефи как изглежда "s2000" И на клипчетата се вижда че използват боди кит от "s2000"

ето и линкове на "Fabia R5 1.6 Turbo"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
bega4kata

Няма да я спират споко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
rsk

Fabia RS 3 няма да има и това е обявено на официална конференция на автосалона във Франкфурт. Причините са слаби продажби. Продажбите на RS-модификацията на Octavia били 8% от тези на модела, докато за Fabia били под 1%. Друг довод на ръководството е, че основните клиенти на модела не искали малък и бърз хечбек със скъпа поддръжка, а нормален вариант, но с по - динамичен вид. В подкрепа на това дават за пример продажбите на модификациите Fabia Monte Carlo, които визуално не се отличават от RS. Първоначално са планирани около 3000 продажби на Monte Carlo, но след дебюта на тази версия, до момента са поръчани над 20000. При което изводът е ясен. А официалното изявление завършва така: "Който наистина иска RS, купува Octavia."...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BlackPearl

По тази логика, Фиеста СТ, Клио РС, Ибиза ФР/Купра, Поло ГТИ и другите малки "бегачки" също не трябва да ги произвеждат!

 

Много тъпо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
roodnb

тя Купрата не е ли на базата на голфа и октавия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BlackPearl

Не!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Цецо75

Наистина втората генерация на Фабия РС хич я няма по улиците. И в мобилето е така. Явно наистина малко се е купувала... ами като я пуснаха бензинова... хак да им е. Хората искаха бюджетна бегачка, затова се кефеха на старата.

 

А вярно ли е, че Фабия 2 РС е само с 7 степенно DSG?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
bega4kata
Наистина втората генерация на Фабия РС хич я няма по улиците. И в мобилето е така. Явно наистина малко се е купувала... ами като я пуснаха бензинова... хак да им е. Хората искаха бюджетна бегачка, затова се кефеха на старата.

 

А вярно ли е, че Фабия 2 РС е само с 7 степенно DSG?

Верно е,ако я бяха пуснали 2литра дизел 170 коня,щяха да имат много продажби.

Та дори и със 140коня,щеше да се продава дизелчето.На това купенце 320 н.м.щеше да го изстрелват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
mvpenev

Проблемът според мен при РС-а е , че се предлага само с ДСГ. При спортен вариант би трябвало да има и ръчка, а отделно това вдига и цената с 3 бона поне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
gogata
Проблемът според мен при РС-а е , че се предлага само с ДСГ. При спортен вариант би трябвало да има и ръчка, а отделно това вдига и цената с 3 бона поне.

 

Замисли се колко десетки пъти по-расови "спортисти" се предлагат само с автоматици. Така че, това определено не е довод. smile049 По-скоро някой е преценил, че не е рентабилен модела, само не знам този някой от Шкода ли е или VW. :-k

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BlackPearl

То ПОЛО е в пъти по-зле от към продажби, ама.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zambata

От личен опит с "Шкода ФАбиа Рс2 " мога да заявя че е доста конкурентен на повечето изброени хетчови било дизелови или бензинови.Консумацията на гориво е доста добра за автомобил автоматик (бензинов Би-турбо-7 градско 6 извънградко - при при законосъобразните норми за скорост и в пъти по евтин от братовчедите си Фолксваген Поло Гти и Сеат Ибиза Фр). Относно Братовчедите аз лично исках "Поло ГТИ" , но цената на "Поло Гти" беше 47 000лв с малко повече екстри от моя автомобил и базова цена на "Поло ГТИ" 44 000лв. За Сеат не мога да кажа понеже нямаме представителство в града в който живея (Сливен) а цена на "Шкода Фабия РС" базова е 36 000 цена на експоната 39 000, но понеже беше автомобил на склад беше с промоционална цена 32 000 с малко помощ от приятел в плащане кеш я дадоха на 29 000лв. и предпочетох Шкода Фабиа, за което НЕ СЪЖАЛЯВАМ. Продължавайте да си лаете че не е динамичен автомобил с тези 180 коня бензин (живот и здраве на Вонеща Вода) ще я покараме и разискваме и изкажете мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
votolom

Карах наскоро Ibiza FR 2.0 Tdi 143 коня (май така се води) - ами какво да кажа, доста приятен автомобил. От първата РС-ка на Фабиа това е следващото най-приятно малко коле, което съм карал. Шкодите трябваше да поемат по този път според мен или поне и такъв вариант да има.

 

ПП: малко да изтупаме старата тема :)

Редактирано от votolom

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Съгласявам се" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.