Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнения за закупуване на Rapid


angel40

Recommended Posts

  • Отговори 427
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • vp81

    32

  • bega4kata

    31

  • angel40

    29

  • mordo

    26

Най-много писали в темата

Рапида е повече кола за парите си.

Фабията и багажник няма и е тясно разстоянието между гърба на преднана и заднана седалка.

Ако сложиш детско столче,му опират крачетата в седалката отпред на детето.

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнинията. Финално поръчах Фабия, все още съм само аз тъй че ще ми е достатъчна. :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнинията. Финално поръчах Фабия, все още съм само аз тъй че ще ми е достатъчна. :banger_2:

 

:banger_2:  Супер . Айде да е леко чакането. 

Ако искаш може да пуснеш малко повечко инфо какво точно си поръчал в тази тема ЦЪК , а когато я вземеш и една тема в този раздел ЦЪК  :fiu:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Вече изминахме над 55 000 с шкодата, никакви непланувани сервизни посещения, газовата се държи на ниво, колата също. След втората смяна на маслото преди около месец, смениха и въздушните филтри, и накладките на предните спирачки. С един резервоар газ преди сервизното обслужване минаваше не повече от 450км градско (разбира се, това включва и известно количество бензин, защото под 1500 оборота работи само на него), а сега със същото количество газ измина над 550. Разбира се, времето беше по-топло миналата седмица, няма минусуви температури сутрин и това също оказва влияние. Единственият проблем досега беше есента, незнайно как в задната лява врата беше влязла доста вода, при шофиране се чуваше едно плискане и дълго се чудих от къде е, но вратите си имат едни клапи отдолу и я източих, беше доста. Топката на скоростния лост се износи, но при основно градско шофиране е нормално. Ако имате някакви въпроси, ще се радвам да отговоря! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм видял никъде инфо къде ти е поставена газовата и ЕТ какво мислят като цяло за интервенцията :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм видял никъде инфо къде ти е поставена газовата и ЕТ какво мислят като цяло за интервенцията :)

Първите постове по темата описват това. Газовата е заводска. Не я слагат в Чехия, но е напълно съгласувано и с ЕТ, и с Шкода. Предлагат го като опция в ценовата листа. Карат колата и тук я слагат, BRC. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загледай си марката на бутилката, изпарителя, маркучите и дюзите. Интересно колко от тези компоненти са на БРЦ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпарителя 100% е брц, за другите компоненти не съм обръщал внимание. Но е факт, че хора от брц България си ги поставят газовите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпарителя 100% е брц, за другите компоненти не съм обръщал внимание. Но е факт, че хора от брц България си ги поставят газовите

Виждал съм и с турски изпарители и инжектори пак за БРЦ система от БРЦ България!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Бих искал да споделя моите първи впечатления от модела Рапид 1,2 -75к.с. при изминат първи извънградски пробег от 500км.

Ниско качество на използваните материали в салона на автомобила -предното табло и горна част на облицовка предни врати.

Не ефективна работа при отоплението на салона при температури под нулата. Парното при Фелицията ми бе в пъти по-добро.

Липсва стрелкови индикатор за температурата на двигателя.Има само един светлинен символ...

Висок разход на гориво при извънградско. С четири човека при 120км на магистрала -7 литра на сто км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих искал да споделя моите първи впечатления от модела Рапид 1,2 -75к.с. при изминат първи извънградски пробег от 500км.

Ниско качество на използваните материали в салона на автомобила -предното табло и горна част на облицовка предни врати.

Не ефективна работа при отоплението на салона при температури под нулата. Парното при Фелицията ми бе в пъти по-добро.

Липсва стрелкови индикатор за температурата на двигателя.Има само един светлинен символ...

Висок разход на гориво при извънградско. С четири човека при 120км на магистрала -7 литра на сто км.

Ако искаш добри материали си вземи аналогичната кола с емблема VW.

 

Отоплението е слабо, защото двигателчето е само 1.2л и е с директно впръскване (Фелицията не е с директно впръскване)- това води до нисък разход и съответно малко топлина на двигателя, а салона се отоплява само от излишната топлина на двигателя. Има и две водни помпи, които не работят постоянно.

 

Стрелка за температурата няма, но тези които имат са с уред на зони. Примерно от 80 до 95 градуса стрелката стои в едно положение и при 98 отива в червеното. Но това е масова практика за автомобилите произведени след 1995г, с изключение на камионите, автобусите и някои баничарки.

 

Разходът е добър. Все пак зависи и от четирите човека, но с този двигател при тази скорост е така. Съжалявам ако си гледал само каталожни данни преди да я купиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да бъда правилно разбран ще споделя, че от моделите на Шкода карам всички без Фабия и Еити. Моята база за сравнение е 13 годишен практически опит с Шкода и мога да твърдя, че в материалите вложени в салона на Рапид са най-лоши от всички останали модели на Шкода. Тук не правя сравнение със VW.

Как формата на облицовката на шофьорската врата в горната си част до стъклото е така проектирана, че да не можеш да си опреш лакътя на ръката?!?

Предното табло при шофиране срещу слънцето блести и заслепява шофьора.

Индикаторът за гориво е от 4 светлинни сегменти, от него не можеш разбереш какво количество гориво имаш в резервоара.

Относно стрелковите уреди за температура и гориво -пример при Октавия Тур 2008г ги има и двете стрелки за контрол на температура и гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с шофьорската врата като неудобство и отбляскването от таблото го има и на О3.

 

В началото доста ме дразнеше, ама се нагодих и му свикнах - вече по никакъв начин не го усещам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвън модела Рапид изглежда добре, ала като седнеш в него да шофираш 3 часа виждаш, че детайлите в интериора не са добри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Отоплението е слабо, защото двигателчето е само 1.2л и е с директно впръскване (Фелицията не е с директно впръскване)- това води до нисък разход и съответно малко топлина на двигателя, а салона се отоплява само от излишната топлина на двигателя. Има и две водни помпи, които не работят постоянно.

 

 

Малко си се объркАл, колега това 3 цил. атмосферен мотор, а не тси. с обикновен инжекцион си е и една водна помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко си се объркАл, колега това 3 цил. атмосферен мотор, а не тси. с обикновен инжекцион си е и една водна помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за двойния пост!

Щом е така, как да има по-нисък разход ?!?

То горкото си се мъчи - 120 и четири човека...

За трицилиндров астматик, даже ми се струва супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с вървежа при бензинов 1,2 мотор 55kW е ясно на всички. Карал съм Фела 1,3 карборатор и при нея работата на двигателя е по-оптимален и разхода на гориво също.

При мен лошите впечатления бяха по-скоро от интериора, слабото парно, ниско разположения скоростен лост, облицовката в средната част от предните врати, заслепяващото табло, липсата на стрелкови индикатор за температура на мотора, светло зелената фирмена стъргалка за лед и още някой дреболии в купето.

Правя уточнение, че шофирания от мен модел Рапид Спейсбек бе с пробег 15хил.км  за 10месеца експлоатация.

 

Да ме прощават някой, ала този модел не заслужава тези 25хил.лева

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква версия е тоя Рапид и дали при по-високите нива е пак така? Аз карах 1,6ТДИ , 90коня на един събор и Рапида ми направи добро впечатление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Версията на Рапида бе Селекшън, съдя от летите 15 цолови джанти, сгъваемия контактен ключ, фарове за мъгла, подлакътник между предните седалки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм доволен от моя Спейсбек - 90 к.с. Едишън с ДСГ. Към колегата, който говори, че няма място да си подпре ръката горе до прозореца - на МЛ-а ми имаше достатъчно място, Нооо вратата беше поне два пъти по-дебела... Ръката е предвидена да се подпира по-ниско върху подпирачката на вратата, даже е и меко, (е, не е възглавница, де). Това за блестенето на таблото... Извинявай, ама ти сериозно ли... Бавното загряване може би има връзка с вида на мотора, не знам. Моя е дизел и топло започва да духа още преди да се отлепи стрелката на охладителната течност от нулата - без значение в движение или не. То ако работи двигателя на място не загрява. Но трябва вероятно да спомена, че откакто съм я купил климатика не съм го изключвал... Казвали са ми, че е по-добре така. Като цяло ясно е, че Рапида не е топ модел на марката, а по-скоро компромисно решение. Ясно е също, че всеки, който има повече кинти за даване ще си вземе по-голяма кола с по-добро оборудване. Аз не съм недоволен, гори ми до 5,5 литра дизел на 100 км. смесено, ( ще конкретизирам: от къщи до работа 15 км. с един светофар, без задръствания, скорости до 100 км/ч където е разрешено). Ако я карам с до 90 км/ч извънградско разхода е до 4,5 л/100 км.  Живот и здраве като взема новия Скаут или новото ВРЦ ще кажа как е... Макар отсега да ми ясно, че разхода ще е съвсем друг... Извинявам се, ама не се сдържах - мотор три цилиндъра със скорост 120 км/ч и четирима човека в колата... Колега, тази кола няма да литне хахаха. Поздрави! 

Редактирано от Германеца
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с бавното загряване на купето го има и при 1.2 tsi. Не е фрапантно по-бавно от при други бензинови, които съм имал, но е по-бавно. За това си има причини - двигателчето е малко и високоефективно, а купето е голямо. Също така си има икономии от материалите в купето, което обаче си е съгласно цената - за 24-25 хилки си взимаш кола с добър мотор и достатъчно екстри. За атмосферния двигaтел не мога да говоря, но аз лично съм много доволен от моята модификация. Върви много добре и при разумно каране разходът е сходен със заводските дании. Разбира се трябваше ми време да свикна да го карам оптимално. Според мен разход около 7/100 при средна скорост 120 км/час и пълен автомобил е отличен за бензинов автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.