Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнения за закупуване на Rapid


angel40

Recommended Posts

Абе, хора!Направете по-лесно качването на снимки та да ви покажа моментния разход при скорост примерно 90км/ч на моя Рапид Elegans 1,6 TDI-CR/77kw/105к.с. Това е супер кола и за градско и за извънградско каране!.snimka.bg/automobiles/shkoda-rapid.842215.34348533

 

Редактирано от alex1954
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 427
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • vp81

    32

  • bega4kata

    31

  • angel40

    29

  • mordo

    26

Най-много писали в темата

И аз да кажа добра дума за барабанните спирачки. Зафирата за 150 000км. изяде 2 чифта задни накладки,а румстъра на 145 000км. все още е с оригиналните.  :flag_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, хора!Направете по-лесно качването на снимки та да ви покажа моментния разход при скорост примерно 90км/ч на моя Рапид Elegans 1,6 TDI-CR/77kw/105к.с. Това е супер кола и за градско и за извънградско каране!.snimka.bg/automobiles/shkoda-rapid.842215.34348533

За да има достоверност това, което искаш да ни покажеш, трябва да направиш по едно клипче в двете посоки на един и същи участък от пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пак видях Рапид Спейсбек и е супер симпатичен дизайнът.  Рядко се случва така да ме грабне  кола на външен вид, но това моделче е супер свежо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По отношение на барабаните...при мен преди около 2 месеца(около 3000-4000 км пробег) се появи глух шум, при натискане на спирачките, който се чува само в купето( като че ли от стържене).

Появява се когато се движа с ниска скорост 20-30 км/ч и спирам до 0-та.

При висока скорост изчезва, може би защото тогава има доста други шумове:)

Като се има предвид, че не обичам да карам газ-спирачки, едва ли става дума за някакво износване на детайли.

Отдавам го на това, че влиза боклук в барабаните:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Тоест и двете са на едно окачване, няма никаква разлика?

На Поло, Толедо или? Предполагам, че не са правили специално за Рапид?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро е на Поло. Толедо май не се произвежда в момента?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рапид, е разработен на базата на Поло, като в пряко сравнение /според "АутоБилд"/, в почти всичко е по-добър. Дори някои елементи при Поло, са оставени на "гола" ламарина, а при Рапид - не. Като минуси спрямо Поло, посочват по-некачествена пластмаса, по-лоша шумо-изолация, както и "една идея" по-лоша управляемост, като според мен, последното е твърде субективно... Всичко останало - комфорт, предлагане на място, возия, обем на багажника, съотношение цена/качество и т.н., е в плюс за Рапид. Спокойно бих добавил и дизайн, особено за Спейсбек... Много приятна и завършена визия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е ли вече на MQB платформа - демек всичко става на всичко (ако правилно съм разбрал идеята на платформата) ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Seat Toledo vs. Skoda Rapid

:sorry:  :sorry:  :sorry:

 

Edit: The Rapid is a slightly smaller, cheaper offering, and doesn't live on the clever new MQB platform of the Golf, Leon and A3.

Редактирано от Златанов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми се върти нещо в главата, че Рапида 1:1 с Румстър като окачване, но може и да бъркам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е ли вече на MQB платформа - демек всичко става на всичко (ако правилно съм разбрал идеята на платформата) ?

 Не си разбрал правилно. Рапид/Рапид Спейсбек и Сеат Толедо са на "хибридната" VW платформа А05+, която е дериват на платформата на VW Polo Mk5 (А05). Новата Фабия е също "хибрид" - платформата й е смесица между тази на Фабия II (PQ26) и на Голф Mk7 (MQB). Супърб е на платформа PQ46 (VW Passat Mk6). Изцяло на платформата MQB е единствено Октавия 3.

   p.s. Мисля, че по-важното за бъдещите собственици да питат от какво сме доволни и от какво не при Рапид/Спейсбек.

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Отговарям директно за Спейсбек - като цяло от всичко. Прекрасен автомобил за цената си. Екстериор - модерен дизайн, който не бие на очи. Интериорът е страхотен, всичко е точно на мястото си. Единствено имам леки забележки към качеството на вложените материали, което можеше да е по-добро. Но мога да направя сравнение с новия Нисан Кашкай, сходен на моето ниво на оборудване, смея да твърдя, че не е с по-качествени материали като за близо 46 х. лв. Колегата ми, който си купи такъв твърди, че при 150 км./ч. се чува свистене от огледалата. Багажникът на Спес-а е по-малък от този на седана (само Рапид), но за мене е достатъчен. Писал съм впечатления в темите, потърси и прочети. Ето: http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/47516-нов-rapid-spaceback/ 

   Поздрави.

Редактирано от mordo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално за окачването в ЕТ ми казаха , че е Румстар,иначе автомобила е повече от приличен за цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото ми оплакване от интериора е за разположението на закопчалките на коланите...по-надолу не можаха ли да ги набутат?! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото ми оплакване от интериора е за разположението на закопчалките на коланите...по-надолу не можаха ли да ги набутат?! 

Има нещо вярно,но може да се преглътне  ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото ми оплакване от интериора е за разположението на закопчалките на коланите...по-надолу не можаха ли да ги набутат?! 

Явно някой дебел немски г*з (да се чете инженер) са го убивали  :sorry: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D Вярно. Досега не се бях замислял защо винаги пътниците до мене се оплакват, че трядно си закопчават колана. Но аз свикнах, още повече, че съм дребен. Отслабвайте момчета, отслабвайте. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с колана не зависи от габарита на седящия - навигаторката е компактна ама вижда зор с него. Аз съм свикнал и не ми е проблем. Иначе интериорът си има своите минуси - хванала го е икономичната болест.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина има проблем със закопчалките. Винаги който седне на седалката до шофьора има проблем.  :) Аз лично проблем не съм имал и на двете предни седалки, но забелязвам трудност за закопчаване от хората, които се возят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Със закопчалките на  коланите не съм имал проблем. Може би на фона на позицията им в

колата на жената (i20), където са навряни в дирника на седящия. Единственото което ме

вбесява е позицията на пепелника. Измислена е за по лесно отказване на цигарите, ама

засега не се давам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.