Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

roodnb

Смяна на таблото при Фабиа 2

Recommended Posts

roodnb

Здравейте колеги,

 

Искам да попитам възможна ли е смяна на таблото или има ли начин да се монитрат уредите за Т на двигателя и количеството на бензина. Защото стандартно на повечето изпълнения на фабиата ги няма.

 

s_flag

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
roodnb

s_flag

 

Някой предположения? Малко неясно съм се изказал под таблото имам предвид километража.

 

А и също така освен тези уреди ми се иска и да е макси дот дисплей

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
mvpenev

Сигурно се сменя цялото табло

http://www.skodateile.cz/index.php?pg=p ... 7CRoomster

Аз заради тези уреди при поръчката добавих максидот-само тогава имаш показател за температурата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
roodnb

Е да ама аз не съм я поръчвал нова и за това сега ми се иска да добавя някви нещица.

 

И то по интересното е може ли да се смени цялия километраж и какво ще трябвя да се пипне за да работят както уредите , така и дисплея.

 

Хубаво де , аз така или иначе съм решил да пробвам и ако стане нещо ще споделя , а ако някой има някаква идея да казва :)

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ID A

Целото табло се сменя, най-малкото при табло с макси-дот имаш два отделни уреда със стрелки за горивото и температурата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BlackPearl

Така и така колегата е пуснал темата, Иво, а при Фабия 1 ако си взема табло с МАКСИ ДОТ? Може ли да стане?

Има ли отделна букса за Макси Дот? И къде се слага?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ID A

Не. Всички табла са само с двата куплуга отзад. Ма вече таблата станаха рядкост. Бях се засилил да сменя моето с такова с макси-дот, обаче вече го няма в наличност на шкода тайле. И сега дебна кога пак ще се появят, че ги има като позиция. Иначе е около 220-250 EUR там. Сега погледнах, че още предлагат вРС-овите. Трябва адаптация на новото, обучение на ключовете при нас, тъй като имобилайзера е в таблото и без фабрично радио или навигация не виждам смисъл честно. Не съм гледал за вРС, но ако ми пратиш на ЛС година и код на двигател мога да ти намеря инструкциите на Елзауина какво и как се монтира.

 

Edit: Смяната на таблото е безпроблемна при коли с боркомпютър, тъй като Макси-дот дисплея се управлява чрез бутоните на лоста на чистачката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
klarnetko

и мен м дразни тобло без показване на температурата.Искам да сложа и аз МксиДот дисплей.Колата е Фабия 2  1,9 TDI 105 k.2007 с Борд комп.Можели да стане тази гимнастика и как?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
klarnetko

някой сменял ли е табло да каже става ли и как?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
marinpetroff

Може. Сваляш старото и слагаш новото. По пипкавото е, че трябва да си обучиш ключовете наново с новото табло, защото имобилайзера няма да ги разпознава. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
klarnetko

ами имам VCDS ,да търся табло и да се захващам.И ще работи ли стрелката за температурата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BlackSpot

Мисля че трябват нови "празни" ампули за имобилайзърите. Тези от това поколение(версия) не подържаха повече от едно обучение. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
klarnetko

а нови ключове не е ли по лесно да се направят с нови ампули

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BlackSpot

Нали точно това значи "да се направят нови ключове" обучението им към новото табло.
А ако имаш предвид нарязване, какъв е смисъл хем да обучаваш, хем да се товариш (около 10-15лв на ключ) с нарязването на нови металните заготовки, като може само транспондъра да си обучиш.

Транспондъра/ампулата ако не се лъжа е модел ID48 (но трябва да си я провери специалист). Представлява това:
https://5.imimg.com/data5/VM/AY/MY-1505939/id48-fiat-pre-coded-chip-500x500.jpg

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
klarnetko

има ли начин да се следи температурата на охлаждащата течност?Да се приспосаби някакъв уред или маномеър.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
markoni120

Колега намираш от някоя ударена ако твоята е  дизел донора също трябва да е дизел, сменяш таблото, обучаваш ключовете и това е гимнастиката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.