Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 3 vRS


bubaru

Recommended Posts

Добри новини виждам из английските и немските форуми - производствените седмици на Октавия се движат напред (съкращава се чакането). Даже има колеги с vRS с поръчки от ноември с производствена седмица преди 10-та. Ха дано.

Редактирано от kamengk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 666
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    178

  • bubaru

    63

  • BlackPearl

    32

  • werz

    30

Най-много писали в темата

Ето я де :) първо я видях в Благоевград, а вчера и в София.

 

http://lubomirov1985.snimka.bg/automobiles/octavia-rs.796670

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лим. бензин    1350

комби бензин  1367

 

лим.бензин дсж      1370

комби бензин дсж   1387

 

-----------------------------------------

лим.дизел     1395

комби дизел  1412

 

лим.дизел дсж      1415

комби дизел дсж  1432

 

заредени с масло,антифриз и гориво,без водач

 

Имат разлика от 82 килограма,най тежката и най леката.Освен това килограмите ще зависят и от екстрите.Автоматичен багажник,стъклен люк на тавана и т.н.

 

За сравнение Голф 7 ГТИ Перформанс/с големите спирачки като на Октавията-342мм./ е 1307кг. Но това съм сигурен,че са данни за автомобил с 3 врати.С 5 врати трябва да е малко по-тежък. Голф ГТИ не перформанс е със 312мм.спирачни дискове!Той е още по-лек!Също и задните са различни,но там разликата е по-малка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера оставих Сюпърба да му оправят едни дребни щети в ЕТ - Надежда и там бяха изложили една RS-ка комби дизел синя. На който не му се чака да я отнася.

Не ми е най-любимата комбинация - джантите и бяха 18 Джемини, но не антрацит  B) , белите шевове, екстри почти нямаше, Болеро, металика..и това май-45000 лв обявена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,тя по дефолт си има достатъчно много екстри.Единствено Болерото е задължително като допълнително,но тя щом си го има,ще я грабне някой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя е май 265к.с. и 4x4.Няма да е по-бърз от Октавията след 100.

Дай линк.  Може и да съм прочел невярна информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези трабва да са от форума :) да си признаят,че притесняват бабите.

Определено има проблеми с тракцията до 100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера оставих Сюпърба да му оправят едни дребни щети в ЕТ - Надежда и там бяха изложили една RS-ка комби дизел синя. На който не му се чака да я отнася.

Не ми е най-любимата комбинация - джантите и бяха 18 Джемини, но не антрацит  B) , белите шевове, екстри почти нямаше, Болеро, металика..и това май-45000 лв обявена.

Вероятно същата днес беше изложена в The Mall.

Със сигурност лифтбека ще е по-добър вариант от комбито. Странно но ми се стори, че има доста голям клиренс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голфа раздаде 217коня на гумите,а Шкодата 224,но динотата са различни.Ако прибавим 12% загуби в трансмисията,на мотора мощноста е към 243-250 коня.В по предния клип за тест на Октавия РС-синьото комби,измериха мощност от 244коня на диното.

Така че тези от ABT-Power ,да не се правят на много велики,че правели колата 290 коня и 390 n.m. Всъщност 35 коня си вдигат,колкото е нормално и стандартно и безопасно при чиптунинг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде видя на шкодата да мерят мощност на гуми? Аз видях че тая мощност 224 е на мотора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1:41 в клипа,дават графика измерена на гумите.На гумите е тази мощност.То по принцип,всички динота мерят мощността на гумите!

032405163-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно отгоре на графиката пише въртящ момент и мощност на мотору: )

Вярно е че диното мери мощност, но че я мери по принфип на гуми не съм съгласен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тогава Голфа излиза 212 коня,а трябва да е 230.

Няма значение,важното е да гори малко :)

Не е много над заявената мощност,но с много широк диапазон-плоска крива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

............,но с много широк диапазон-плоска крива.

Ето това е много по-важното в случая отколкото самата стойност 213, 220....Наистина много много широк диапазон.

И ти знаеш, че на две коли с еднакви мотори и еднакви софтуери може да има малка разлика в мощността. Не знам защо на голфа излиза така - може да не е с racing v-power??

Важно е да гори малко, но още по-важно е да върви много :) - което е факт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е,че динотата мерят много различно.Дори и едно и също дино,на една и съща кола,с еднакви по размер и цолаж гуми (225/45/17) САМО С РАЗЛИЧНА МАРКА- дава РАЗЛИКА ОТ 7 КИЛОВАТА.Това са 9-10 коня разлика.

А различните динота съвсем по-големи разлики дават.Не са критерий за точно измерване на мощността,но са ТОЧЕН КРИТЕРИЙ ЗА ТОВА КАКВО СИ ПРОМЕНИЛ И ТО КОЛКО И КАКЪВ ЕФЕКТ ИМА :) .

Ето този стоков Голф 220 коня ,е замерен на 177 киловата-това са 241 коня.

 

А има и още нещо мнооого важно-Зависи на коя предавка се измерва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

177 cv=174 hp cv=cheval vapeur.Моята кола е замервана 226 кс на динапак дино,справка дори на песимистично дино това са около 200коня на гуми.Иначе мощност се мери  на предавка най-близка на 1-тоест 4та при 6 скоростни фагове и и ако няма температурна корекция самото дино на 25градуса.При валците има вариант за приплъзване,затова хъбове

Редактирано от werz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това вероятно е Маха дино-177 конски сили там са около 240 на мотор.Реално Фолксваген нямат случай ,който да са се изложили,щом са написали 220 цифрата по-вероятно е 240.Все пак не трябва да се изостава от конкуренцията и е адски вероятно гти 230 коня да е същите коне на колелата,като Фокус и Меган 250.Интересното е,че скоростите са по-дълги на трета и четвърта го усетих,колата ще преминава 400м на 3та:)

Редактирано от werz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=V6SvFHCLse0

Ето ги едни конкуренти.Тъй като са замервани на различни терени,малките разлики са пренебрижими и може да се каже ,че са напълно конкурентни 3-те автомобила.Въпреки разликата от 20-30 коня по-малко от страна на Голф и Октавия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.