Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Octavia 3 vRS


Recommended Posts

  • Отговори 666
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    178

  • bubaru

    63

  • BlackPearl

    32

  • werz

    30

Най-много писали в темата

Абе всичките са хубави.Но най-не бих си купил синята-мнооого цигански цвят и червена.Сребристата ми е много безлична-тя ми е най грозна.Черната-при нея се губят някои детайли и мноого трудно се поддържа.

След бялата, сивата бих си взел.

Междудругото зелената е циганско зелено пак,но ми харесва.Може да е и защото предната ми беше пак зелена... :Pskoda-octavia-rs-skoc11_51dd7a6c2ca1d-im

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами като гледам тези "лайсни" на вратите на синята и черната ... мисля, че няма да стоят на бялта РС-ка ... Black пакета си е най-добре...

Мисли имаш още време ;)

 

П.С. хромираните лайсни може ли да се боядисат в "пиано лак" черен, както на багачката???

Редактирано от N.Zlatev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то може всичко,ама не ми се занимава.С черния пакет ще е и с гумените лайсни.Ще ги преживея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека да за цигански.Как няма кой да ми подари една.. :lol: Благородно ви завиждам.Леко чакане!А за цветовете въпрос на вкус.Кафявия топаз металик на О3 също е много добър според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яд ме е , че спряха тъмно сивия металик, това щеше да е хубаво решение. Засега нямам цвят фаворит. Турското синьо, жълто и зелено ги изключвам поради прекалената им натрапчивост. Сребристото е класика, ама за Порше, тук наистина доста обезличава колата...но е решение все пак, ако търсиш скромност.Черното не и отива всякаш. Бялото и червеното ми харесват най-много, но и двата цвята са ми спорни като решение, защото на едни коли отиват, на други не. Бялото ме дразни , защото е избора на всяка мутреса за Ауди или Бенц, макар че тук няма връзка. Сивото тип баданарка май ще се окаже най-куул избора...абе проблеми, проблеми...

Редактирано от bubaru
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,наистина,не може да се поръчват с 19-ки.Някой голям маниак ще е този :)

И кво,аз ще чакам до март-април ли :(  Да се настройвам психически значи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За България не казват нищо - сроковете са за Англия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво е положението с vRS поръчките в Германия:

https://skydrive.live.com/view.aspx?resid=49D9FF091C92EAF7!2025&ithint=file%2c.xlsx&app=Excel&wdo=2&authkey=!ABlI-g104RWw5M4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Англия и Германия са луди по комбитата, предимно се поръчва комби vRS.

Между другото така и така сме на темата за чакането, имам един въпрос за това. Как и кога разбирате евентуалната седмица за производство на автомобила или поне дали поръчката е потвърдена от завода.

Обажда ли се някой от ЕТ или трябва постояно да ги ръчка човек?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Англия и Германия са луди по комбитата, предимно се поръчва комби vRS.

Между другото така и така сме на темата за чакането, имам един въпрос за това. Как и кога разбирате евентуалната седмица за производство на автомобила или поне дали поръчката е потвърдена от завода.

Обажда ли се някой от ЕТ или трябва постояно да ги ръчка човек?

Вярно че много хора предпочитат комбита но си мисля че само от практичност  избора. Според мен  седана седи много по спортно. И красиво :)

Редактирано от Favorit
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха,ха,мога да започна с очерка от сега ;)

Проблемите при ТСИ двигателите бяха следните:

1-веригата се износва много бързо. :arrow:  Оправено е,конструкцията на звената и производителя са други.

2-масления повдигач. :arrow:  Оправен е,друг модел се поставя.

3-трупа много ,АМА МНОГО нагар по всмукателните клапани в главата и в портовете и. :arrow:  Оправено е.Колата вече работи с 8 дюзи-4 МПИ и 4 ТСИ. Както някои знаят,МПИ дюзите не са в горивната камера,а са във всмукателния колектор.Колата работи в ниски и средни режими на натоварване основно с МПИ дюзите,А ФСИ дюзите работят главно при максималната мощност. По този начин се отмива нагара,който се образуваше при старото поколение дв.

4-водните помпи протичаха рано.Задвижваха се от малко ремъче. :arrow:  Оправено е,новите помпи се задвижват на ток и са с променливо дебитопренасяне на охлаждащия агент.Колата загрява супер бързо ,а охлаждането е супер ефективно и презапасено!

Та за това съм решил да си я позволя ТСИ.

 

 

Това са много оптимистични и хубави новини.

 

Само за 2.0 мотора ли е информацията или важи и за 1.8 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за всички TSI ли се отнася или за определени?

Защото при всички по нови TSI е премахнат EGR, който на практика е единствената причина да се цапат входящите клапани.

Само по-старият BZB има EGR, всички по-нови CCSA, CAXA, CDAA, CCZA и CDAB нямат EGR.

Съответно няма причини и да се добавят нови инжектори за да мият несъществуващ нагар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами маслените пари,забравихте ли ги ;) И те също са причина за натрупване на нагар,а те не са премахнати.И не е премахнат АГР-а,а е в главата. И за 1.8 се отнася.

Октавия 2 РС тси беше с двулитров двигател с ремък,а 1.8 беше с верига.После всички станаха с верига.Сега всички са верига и 2.0 и 1.8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами маслените пари,забравихте ли ги ;) И те също са причина за натрупване на нагар,а те не са премахнати.И не е премахнат АГР-а,а е в главата. И за 1.8 се отнася.

Октавия 2 РС тси беше с двулитров двигател с ремък,а 1.8 беше с верига.После всички станаха с верига.Сега всички са верига и 2.0 и 1.8.П

Погледнах преди малко моята. Не видях инжектори в колекторите, но може да не съм догледал. :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В много интересна посока е тръгнала темата!

Това са много оптимистични и хубави новини.

 

Само за 2.0 мотора ли е информацията или важи и за 1.8 ?

 

Важи с пълна сила според мен и за 1,8. Ето един интересен линк за новостите при 1.8 въпреки, че е за Ауди и е на английски:

http://www.autoblog.com/2011/08/05/meet-audis-new-engine-the-1-8-tfsi/

 

Това за всички TSI ли се отнася или за определени?

Защото при всички по нови TSI е премахнат EGR, който на практика е единствената причина да се цапат входящите клапани.

Само по-старият BZB има EGR, всички по-нови CCSA, CAXA, CDAA, CCZA и CDAB нямат EGR.

Съответно няма причини и да се добавят нови инжектори за да мият несъществуващ нагар.

:eusa_naughty:  - не е премахнат ЕГР, а се намира в самото турбо и главата! - ако някой иска да прочете повече, мога да пусна линк, но е на английски

Сами, гледам че при 1,8 има и друго нововъведение - променлив ход на клапаните - мисля че важи и за 2,0?? 

:cheers:

Редактирано от t5onko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,променливия ход на клапаните си го има още при първите тфси 1.8 при Шкода от 2008-ма май бяха въведени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези от АБТ - голми магюсници, вдигат мощноста с 70 коня, но елисиите съшите... резипрочно и разхода?!?! А максималната скорост замо с 5км/ч повече ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:eusa_naughty:  - не е премахнат ЕГР, а се намира в самото турбо и главата! - ако някой иска да прочете повече, мога да пусна линк, но е на английски

Пусни линка,ще е интересен за колегите.Нищо че е на английски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.