Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Octavia 3 vRS


Recommended Posts

Не се предлагат РС с 4x4 щото ще се намешат в един пазарен сегмент дето по принцип си е запазен за Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  • Отговори 666
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    178

  • bubaru

    63

  • BlackPearl

    32

  • werz

    30

Най-много писали в темата

Който не може да спи без 4х4 да отива към порше Бг. Вече има цени за новия Голф Р.

Мотора е като на vRS , само че засилен до 300 коня и 380Нм, има Халдекс 5-то поколение и ESP off (най-после)

Питах в Порше БГ , около 65000 бинки ще е базов с МТ.Тази седмица ще изкарат и цени за екстрите.

20К отгоре и няма дизел за икономистите...

 

ПС. Каквото и да чоплим, О3 vRS TSI най-евтината кола, която предлага супер функционалност, обем, комфорт, качество , динамика,приятен дизайн, доста сток екстри,сигурност, модерна техника и най-вече удоволствие от шофирането за смешните да речем 45000 лв.

А че за 80, 100 или 150000 лв има по-добри коли... има да, и всичките те също имат минуси....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто е въпрос на вкус.Като не ми харесва 4х4,защо искате да ме убедите в обратното.

Колата се взима за разходки,не за стартове по светофарите.Вие да не сте малки пишлеменца да се пънете по светофарите и да утрепете някой в града.

Извън града със скорост над 50км.,това 4х4 СИ ГУБИ смисъла ,а и си е загуба в трансмисията И ТО ДВОЙНА!!!!Защо трябва да ти гори колата 3 литра повече заради тези загуби и защо трябва да мъкнеш раздатка,кардан,халдекс,заден мост и т.н. 200кила повече навсякъде с теб без да ти са необхдими.

На доускорение от 100 до 200 когато изпреварваш октавията го прави за 14 секунди,по бързо от Ауди S4 2,7 битурбо 270 коня.Това е защото няма загуби в трансмисиите/не е 4х4 или куатро/ и защото е лекичка.Пиша за сравнение с Това Ауди,защото имам приятел с такова и той ги сравнявал доускоренията на двете коли и ми каза.

Освен това и подръжката на 4х4 си е цифра,а и има вероятност от повече проблеми и ремонти,отколкото ако ги няма всички тези железа.

Съгласен съм ,че 4х4 си има много плюсове,НО ТЕ СА ПЛЮСОВЕ ЗА ТОЗИ НА КОЙТО МУ ТРЯБВАТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извън града със скорост над 50км.,това 4х4 СИ ГУБИ смисъла

 

Е това,не го очаквах от тебе точно.

На прав участък сигурно си прав,но когато дойдат завоите,не можеш да влезеш в завой на предно или задно така,както с куатро.

 

Но,така е всеки си има мнение и вкусове smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още да допълня нещо.Голф ГТИ само с предно даде по-добро време на тестовата писта на Ауто мотор спорт,от Широко R 4х4!!!

Загубите в трансмисията на кола с предно са средно 12%

Загубите в трансмисията на кола със задно са средно 18%

Загубите в трансмисията на кола с двойно предаване са около 24%

На 100 коня мощност,за да върви кола с двойно задвижване колкото кола с предно и трябват 16 к.с. повече.

При автомобил с 220 коня,трябват 35 конски сили повече за да върви колкото кола с предно със същите килограми!

Но като стана въпрос за килограмите....едни 150 килограма повече....се мъкнат.

Ако Октавия тежаща 1280 килограма е 220 коня, Октавия 4х4 трябва да е 26-27 коня повече за да компенсира тези 150 килограма повече

И какво излиза,Заради двойното предаване ти трябват още 62 коня за да вървиш наравно с колата само с предно!Добре но тези повече коне са свързани с гориво!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами,

 

Тези с халдекс не са точно като задно, а са си баш предно с добавка отзад, ако се наложи. В правилата на Ф1 е забранено двойното предаване. Както и ползването на повече от 4 колела ... след Тирел-а :)

WTCC 4х4 колите има осезаемо предимство на спънати писти при лошо време. Въпроса е че такива условия се срещат все по рядко.

Иначе си прав - и 8х8 да е, ако тоя дето върти геврека не знае какво прави - все тая. Но, особено на старт при лоши условия 4х4-то е несравнимо предимство. Примерно на светофара пред руското посолство в посока телевизионната кула. Там Мица върти гуми и на 3та! Хлъзгав асфалт + наклон и няма тръгване. При проба с едно 4х4 разликата беше в пъти. А на равно и грапав асфалт не е много по-бърз на старта. Просто споделям опит smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз казах,че не говоря за стартове на светофара.А при лошо време е ясно предимството на 4х4 то при спънати писти.

Аз говоря за хубаво време.Кой луд ще кара бързо на границата на аквапланинга в дъжда....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами,

 

Този дето я ползва за ежедневка. Ако нямах възможност за две коли то със сигурност щях да сменя Мица за нещо с 4х4. Но определено не и RS smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Кой луд ще кара бързо на границата на аквапланинга в дъжда....
:-k. Някой като мен вероятно! 3.6-цата на Superb се представи доста добре при проливен дъжд на завои с прилична скорост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Понеже стана въпрос за перформънс GTI-ката, която заводски е с LSD, някой може ли да каже дали наистина диференциала помага да се сложат тия 350nm (380 при дизела)на асфалта по-добре при тръгване? Също така дали диференциалите на трети производители като Quaife вършат работа? Не са никак скъпи на фона на цената на колата и на фона на доплащане от около 6000лв. за 4х4 при другите модификации.

 

И като цяло LSD + FWD дали е добра комбинация?

 

100% с преден шпер тракшъна особено при излизане от завой ще е по-добър, но след като карах РС-ката с XDS-a определено не мисля, че на някой ще му липсва LSD + FWD на улицата. Така твърдят и доста тестове, а именно че освен за пистови времена , шпера не е абсолютно необходим. BTW четох , че на Голф-а този преден шпер не бил толкова агресивен и респективно помагащ спрямо предния диф на Меган РС къп. Отделно, че Мегана има и по-модерно предно окачване, при което макферсона не се върти, а само шенкела с главината.

Афтърмаркет дифове винаги са алтернатива, въпроса е технически как ще се изпълни, как ще се комбинира с електрониката и т.н. Все пак това е цивилна кола, а не бегачка от група N/R4.Аз не бих си изграл с нова кола за такова нещо..

Ако държиш на преден LSD , взимай Голф-а, гаранция е много добър, особено ако му се сложи и гъзарското окачване с настройки.Спрямо стандартния голф е само 2000 лв повече.LSD има обаче само за бензина, дизела е с XDS.

Не разбрах за какви 6000 лв доплащане за 4х4 имаш предвид?.....

Голф 7 R ще струва 65000 лв базова цена в БГ, имам вече ценовата листа на порше бг, а това си е почти 20000 лв доплащане за леко модване на мотора , халдексче и фв бадж.Не че е малко.... :D

На сухо предното независимо от дифа ще си върви чудесно. Мизерията с предно идва през зимата, когато всеки пич със Субару импреза 1,6 става по-бърз и доста повече се кефи да си кара колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Не разбрах за какви 6000 лв доплащане за 4х4 имаш предвид?.....

 

Имах в предвид Октавия. За тези двигатели, за които се предлага 4х4 доплащането е 6000лв. т.е. дизелите и 1.8ТSI, който по необясними за мен причини има 4х4 само в комбинация с DSG.

 

За моите нужди 4х4 влиза в употреба основно при рязко тръгване. Примерно при ляв завой на светофар или включване в движението. Тогава най-добре се усеща. За сняг си имам вериги въпреки, че досега никога не ми се е налагало да ги слагам, дори като съм бил и в планината на ски. Затова повдигнах въпроса за LSD-то, защото ако подобрява достатъчно тракцията при рязко потегляне комбинирано със завиване и голям въртящ момент, нуждата на от 4х4 отпада.

 

XDS-а стандартен ли е за всички модели или е само за vRS?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно при рязко потегляне не е хубато да си 4х4, защото съединителя го отнася. На дърпанията с 4х4 винаги се внимава как се тръгва.

DSG + 4x4 - тук от бордовият комп. ти ограниават мощноста при тръгване за да пазят кутията.

Аз няма 4х4, но "уж" съм с всики системи за помощ ... за усмовията във Варна се оправям, но когато има много сняг или си на стръмно изкачване със сняг - няма какво да замени 4х4. smile049

Но, 4х4 дава една много НЕ реална сигурност. Преди 4 години на една коледа в Трявна един наш познат с радост ни изпреварваше - Ауди 1,9ТДИ Куатро, но не успя да спре на завоя и там си остана колата... Тръгваш супер, но спираш както всички останали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Примерно при ляв завой на светофар или включване в движението. Тогава най-добре се усеща. За сняг си имам вериги въпреки, че досега никога не ми се е налагало да ги слагам, дори като съм бил и в планината на ски. Затова повдигнах въпроса за LSD-то, защото ако подобрява достатъчно тракцията при рязко потегляне комбинирано със завиване и голям въртящ момент, нуждата на от 4х4 отпада.

 

XDS-а стандартен ли е за всички модели или е само за vRS?

 

Да си вземеш 4х4 с идеята , че на ляв завой ще изпревариш отсрещните дето са с предимството или на Цариградско ще се метнеш бързо в лява лента е като да си купиш Вейрон защото доста пътуваш по работа и така ще свършиш повече неща.....и естествено, че каквото и да е 4х4 на хлъзгаво ще има повече тракшън от всяко предно, даже и от това на Пежото 306 макси на Паници. В този смисъл, ако съдя по въпросите , не ти трябва нито 4х4, нито LSD...

Ако пък все пак си тракшън фен , взимай 4х4 с предно и задно LSD - Еvo 10 е чудесен избор за целта :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли идея,как можем да разберем,с какво ЕТ са стоковите 18-ки на новата РС-ка.
7.5J са,но какво е изнасянето? Как да разберем.
При старата 18-ките са с ЕТ 51!
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.skodacommunity.de/skoda-foru ... 41ba2cfc14

 

Ако може да се вярва на 5тото мнение, пак 51.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt017

благодаря

Сега въпроса е дали да са със закрепване за главината или без?

Страхувам се ,че ще се получи трептене във волана.

Смятам 14-15мм да търся.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  • 3 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.