Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 3 vRS


bubaru

Recommended Posts

Човека пита как и от къде вие му казвате да не слага ... 

Аз за хубаво му казвам да не слага,но щом е решил по-добре да сложи по-широка джанта вместо фланец.При джантата ще се наложи да добавя само Втулки,а при фланците-хем фланец,хем Втулки......въобще...........баааааааа мааааааааааа му.

И окачването не се променя със широката джанта,защото джантата си излиза настрани симетрично навън и навътре без да се измества центърът на тежестта.Просто по-широката джанта спъва леко колата.

 

 

15 ки трябва да са фланците.

Ако е решил да слага фланци Сами е прав за 15мм.И задължително да сложи и на четирите,а не само на задните.

За размера и аз така смятам.15мм ще застанат перфектно.При мен Испиритата са с един Инч по-широки от Заводския Екстрийм.Т.Е с по 1.25 см излиза навън и навътре.Като сложим,че и ЕТто е 45 на Испирито спрямо 51 на Екстрийма се получава общо 1.25+6=1.85см или 18мм навън.  Стои Брутално........15мм също е добре като визия.20мм ще е много и съвсем ще разстрои окачването.

С 18ките обаче колата ще стои много скоклеста с фланци..........Трябва да се сваля.С 2см например.      При мен има 1см по-голям диаметър на колелото като общ размер заради 235/35/19 срещу неговата 225/40/18............по този начин моята с Испиритата не изглежда толкова висока и създава илюзия,че е сваляна.И аз имам нужда,от 1см още надолу,но казах,че в такива филми не влизам...............предпочитам по-тежка и широка джанта,но да не се пипа окачването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 666
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    178

  • bubaru

    63

  • BlackPearl

    32

  • werz

    30

Най-много писали в темата

Това за изместване на центъра на тежестта, от физична гледна точка не е верно. Нито за повишено натоварване на лагерите или шенкелите. Производителят слага джанти с по-голямо ЕТ, най-вероятно за да има по-малко пръскане на вода (при дъжд) извън калника и да има място за вериги през зимата :eusa_think:

При слагане на фланци само отзад най-вероятно, като следствие, ще има леко недозавиване.

Редактирано от stefan l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иване,дали ще сложиш фланец 15мм или джанта с ЕТ с 15мм по малко от оригиналното и същата широчина е едно и също.Ти го знаеш това.Трябва да се балансира с ЕТ примерно с 5-6 мм по малко,т.е. да изнася на вън и по широка джанта с половин, 1 инч.Това е баланса оптимален.Да не товари окачване и да изнесе на вън и на вътре.Натоварването на окачването се равнява на 5мм само фланец.Което е много приемливо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за изместване на центъра на тежестта, от физична гледна точка не е верно. Нито за повишено натоварване на лагерите или шенкелите. Производителят слага джанти с по-голямо ЕТ, най-вероятно за да има по-малко пръскане на вода (при дъжд) извън калника и да има място за вериги през зимата :eusa_think:

При слагане на фланци само отзад най-вероятно, като следствие, ще има леко недозавиване.

Карах само отзад с 15мм и имаше презавиване на суперб 1 с 17ки с ЕТ35

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иване,дали ще сложиш фланец 15мм или джанта с ЕТ с 15мм по малко от оригиналното и същата широчина е едно и също.Ти го знаеш това.Трябва да се балансира с ЕТ примерно с 5-6 мм по малко,т.е. да изнася на вън и по широка джанта с половин, 1 инч.Това е баланса оптимален.Да не товари окачване и да изнесе на вън и на вътре.Натоварването на окачването се равнява на 5мм само фланец.Което е много приемливо.

Да така е.И в двата случая изнасянето навън товари окачването,но при широката джанта имаме малко компенсиране заради изнасянето и навътре.  В този ред на мисли е най-добре да спази ЕТто,а джантата да е по-широка,но с ЕТ51 джанта 8 или 8.5J не съм виждал.А и тогава пък не се знае дали няма да опира вътре.5мм фланци е безсмислено,по-добре така да кара.И ти виждаш как с едни Втулки само възникват проблеми,а и Фланци и Втулки става кошмарно.

Бе най-добре с оригиналните и това си е.Както и да ги редим всичко друго е компромиси ама нали знаеш :BangHead:

Манията по Визия и т.н. изисква жертви.Нека я наредим Червената с Разширения /Бляк,Блек,Блак....кой как му харесва :empathy:/  пакет, да сложим Антрацит Испиритата и да видиш как ще забравя набързо за ЕТта, комфорт във возията и други заводски параметри

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Предимно в предния диференциал - VAQ

 

http://www.pistonheads.com/news/ph-eurocars/vws-vaq-diff-explained/30560

 

и задните дискове са по-големи -310 мм и са вентилирани..10 отгоре коня са повече маркетинг.

Може и някоя друга опция да има стандартно в повече...но не знам.

Редактирано от bubaru
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е разликата с подобрената 230кс,че искат толкова пари отгоре?

Доколкото виждам в конфигуратора , тази версия върви само с 19-ки, което също е екстра. Според мен си заслужава надценката, въпреки че при Голф ГТИ е по-малка за тези опции. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сложиш на обикновената,цветен максидот,избор на режим на шофиране със звуков генератор,кожен салон,19 ки,бляк пакет и т.н. много се доближават....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази 230 РС-ка верно била с доста екстри, не са само 19-ките, 10-те коня , спирачки и и дифа.... заслужава си май пакета...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го имаше като купувах,100% такава бих си взел,въпреки ,че някои работи като черен пиано лак вътре не ми допада.Манияшка кола си е,300 коня лесно си става и повече не ти требе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Момчета, вървя към нова RS-ка. Първоначално бях решил да бъде синя като сегашната, но след като разгледах по-внимателно опциите за цвят се влюбих в едно много интересно сиво.

 

cqs1439380704t.jpg

 

Някой имал ли е шанс да види кола в този цвят на живо? На картинка изглежда невероятно. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още когато излезе РС-ката,ЕТ бяха докарали една такава,с чешка регистрация,но комби.

На мен също ми е фаворит този цвят,интересен и различен.На живо изглежда........като на снимката :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъди смел и вземи зелената, ще си наистина уникален. Един колега имаше от форума, но отдавна не е писал, с такава сива РСка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, ако трябва да избирам, вземам зелената с хром пакет, дизел и ръчни. Ако ми се наложи да сменя колата, определено това ще избера 100%. Супърба не е за фън, остава този вариант за мен лично.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе това сиво е уникат - metal grey ли е ?

Кръстили са го steel grey. Страхотно изглежда.

 

Иначе зелена или жълта не бих взел. Прекалено крещящи са (особено жълтата), не ми отиват на възрастта.:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В конфигуратора на Еуратек (а и навсякъде) фигурира като "стоманено сив" - steel grey.

 

arx1439472787t.jpg

 

Мисля, че meteor grey на Ауди е съвсем различен цвят. Ако не друго, доста по-тъмен е. :)

Редактирано от FCB4Life
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче пък е вярно, че в английската версия са го кръстили Meteor Grey. Явно зависи от пазара, на който се предлага. 

 

Както и да е. Страхотен цвят на картинка. Предполагам, че и на живо е така впечатляващ. Определено бие вече поизтъркалото се синьо.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.