Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 3 vRS


bubaru

Recommended Posts

  • Отговори 666
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    178

  • bubaru

    63

  • BlackPearl

    32

  • werz

    30

Най-много писали в темата

Публикувано (Редактирано)

А пластмасовия картер видя ли го? И пластмасовата пробка.

 

Не , не съм ги видял. Това проблем ли е ? Предполагам, ако са такива, не е защото по-лесно се чупят и от Шкода искат да ти изтече маслото...

Редактирано от bubaru
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пластмасовия картер видя ли го? И пластмасовата пробка.

Е*ати "спортната" кола ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Alpinjuga, много приличен разход. За жалост тези цифри в България трудно...просто нямаме пътища

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къф е проблема?

По здрав е от алумина...

Вероятно...едно време много се бучеше за пластмасовите  колектори, сега и на Порше ГТ3 са такива...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Знам, че сме шкода форум ама за парите на 230к.с. модела бих взел Seat Leon Cupra (може и комби) с 280к.с. VAQ диференциал 19-ски джанти и по-големи спирачки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, ако скоростта ти е приоритет.

Но - вечно ще гледаш "дървения" и мега скучен интериор, плюс никаквата /спрямо Октавия/ функционалност, в ежедневието...

Иначе, си прав - Леон Купра "кърти мивки"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ми трябваше багажник,бих си купил гти,за повече пари и по-малко коне,но никога леон 280.

Много евтино изработен автомобил.

Като монтьор с опит го казвам.

А гти е по-добре от рс като изработка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм се качвал в нито един от двата автомобила. Правя си изводи само от клипчета като това

и това

Има разлика в интериора но не я намирам за чак толкова фрапираща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двама мои много близки хора се бяха запътили устремено кък Купра 280. Добре, че съм гуру  :D и ме слушат, сега единият кара О3 RS TSI , а другият Голф R. 

След като Шкода пуснаха РС-а с дифа и спирачките на Купрата, не виждам никаква причина тя да бъде избрана. Статистиките от "рекламните" обиколки на Нюрбургринг нямат никакво значение за стандартно возене с една кола, особено в БГ. Шкодата е истината. Аз съм карал също Форд СТ, Меган РС Къп, Пежо РЦЗ-Р и т.н. и категорично не виждам смисъл да се изберат пред Октавията , освен ако колата не се взима само за разходки до писта. Това се отнася и за Купрата. Като компромис приемам Голфа  , ако човек разполага с финансите и не търси уникалната функционалност на Шкодата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е хубаво, ама с риск да ме наплюете, на мен Купра комби ми харесва външно повече от Октавията комби. Линията на фейса и дупето на Сеата са досто по-изчистени и ясни. Е вътре има доста да се желае, ама и това е голям прогрес, че стария беше яко дърво. Но и Октавията не е върха на интериорния дизаин, да кажем е в средата на класациите. Материалите на Купрата не съм ги пипал на живо, ама поне на картинка са стандартните боклуци като за ден днешен. Но и лично ми усещане при допир с Октавията оставя неприятен полъх на нетрайност. А и знаем какви са днешните тенденции, та не очаквам след 5 години двете да са особенно различни като щети по интериора. Функционалността не я коментираме, там е ясно, Октавията е номер едно в ценовия си клас.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях в Сеат, имаха една Купра 280 в салона , вече продадена. Влезнах вътре. Запазвам си мнението, че не ме кефи  и освен, че е с доста евтини материали, самата сглобка на места има драстични пропуски. Отделно, че колата като и махнеш джантите си прилича 99% вътре и вън на  FR. Наистина за парите си , това е най-бързото животно на пазара сега, но всичко останало в нея е много средно и безлично. Айде за дизелче 1.6 или служебна малка бензинка детайлите не са важни, обаче в Купрата можеха да вложат малко повече емоция. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това имах предвид и аз - тотална липса на "любов към детайла", дървен и сив, скучен интериор /Сааб от 90-те години/, и за капак - качество като на "Големия дувар" на Литекс...

Единствените плюсове /освен динамичните показатели и прочие/, е красивия дизайн и цялостна визия, може би и опционалните, изцяло ЛЕД светлини...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко месеца имах шанс да се повозя в Leon FR на мой приятел. Купи го миналата есен, т.е. колата е на практика нова.

 

Останах шокиран от това колко много паразитни шумове се чуваха в купето. Като минахме по Иван Асен - софиянци знаят, павирана и в окаяно състояние, имах чувството, че всеки момент ще започнат да падат елементи от таблото, а от задните седалки се чуваше невъобразим шум от тракане на пластмаса. Нямам идея дали не става въпрос за проблеми с качеството при тази конкретна кола, но по мое мнение Сеат изостава доста като изпълнение в сравнение с Шкода. 

 

Иначе дизайнът е много приятен, това няма как да се отрече.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...


Според мен тук колата е с фланци



Тук пък е много видимо,че вече е без фланци





Явно по изложенията правят трикове,но когато се заснимат клипове в движение се махат.
Редактирано от La Furia Roja
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Не слагай.Това са глупости.Фланците променят напълно окачването,разбиват лагери и т.н.Тресе при спиране,въобще тъпотия........Трябва реглаж,а колата ти е нова и най-добре да не пипаш  нищо.От заводския реглаж по-добро няма.    Едва ли до 100 000 ще се наложи нещо да сменяш по окачването и съответно да правиш реглажи??????

1.Най-добре е да се кара със заводските джанти.Разбрах го през последния месец.

2.Ако искаш да промениш визията сложи по-широки джанти,но не и фланци.Колата ще се поспъне,но нямаш изместване на центъра на тежестта,защото главината пак стъпва където трябва,просто по-широка е повърхността на джантата,джантата е по-тежка и съответно колата набира по-тежко.В ЗАВОИТЕ ОБАЧЕ Е  МНОГО ПО-СТАБИЛНА.

 

3.Ако си с 18ки,а май Черно Джемини виждам,много грозно ще стане без да я свалиш с къси пружини.Това сваляне пък съвсем други работи ще обърка.Въобще ще се вкараш в идиотски филм от който накрая ще излезеш сам като сам я върнеш на заводските параметри.

 

Сложи си просто 19ки     ............................ Шкода или Други някакви,но ще ти трябват Втулки ако не са заводски и не прави нищо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека пита как и от къде вие му казвате да не слага ... Пич първо премери и пресметни колко дебели трябва да са . В нета е пълно с фланци всякакви размери , а като краен вариант някой фрезист или стругар може да ти изработи по желание , важното е да има центрираща втулка . Аз съм 4х4 и карам навсякъде с фланци отпред 15мм отзад 20мм и нито ми тресе нито усещам да се е спънала колата с тях . Единствено при 4-5 човека в колата при бабуни закача в края на подкалника , но много малко :)

Редактирано от a4tech
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко офф - имам в гаража 2 алуминиеви фланеца 5х112 15мм с централна втулка - немски от ХЕД-91 съм ги купувал. Цена на половина на магазинската, ако му трябват на някой!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.