Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 3 vRS


bubaru

Recommended Posts

  • 2 седмици по-късно...
  • Отговори 666
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    178

  • bubaru

    63

  • BlackPearl

    32

  • werz

    30

Най-много писали в темата

http://www.skoda-auto.com/en/models/octavia-rs-230/

Това е линк към чешкия Шкода сайт.Какво ще предлага РС230 спрямо РС220

Визия:
1.Бляк пакет-опция при 220 и поръчан от мен.
2.Черен панорамен покрив-опция при 220 и поръчан от мен.
3.Кожен салон-опция при 220 и поръчан от мен.
4.19ки екстрийм-бивша опция при 220 и поръчани от мен преди да ги спрат с някакви малоумни обяснения,а сега истината лъсна.
5.Промяна в цвета на стикерите по предните прагове и надписите по седалките.Ние вече със задните лого прагове и фуутреста го направихме.Впрочем и при 230 се излагат като спестяват фуутреста и задните лого прагове,вместо да са си заводски монтирани.
6.Лап таймер,който го има Мильо с РСчалънджа и мисля че може да бъде активиран софтуерно на всеки РС.
7.Черен заден спойлер,който Тони веднага може да изпипа,а Самуил отдавна бе набелязал.
8.Смяна на режимите на двигателя и скосен волан,които са опции при 220 и поръчани от мен.
Двигател:
1.10 коня отгоре,които ще ме накарат да сложа на моята повече.Ей така-за спорта.
2.ЕДИНСТВЕНОТО НОВО Е ТОЗИ ПРЕДЕН ДИФЕРЕНЦИАЛ,който разпределя силата между всяко предно колело независимо едно от друго.Това го нямаме.Или го имаме,но под някаква друга форма,не ми е ясно каква е разликата между новия и ESCто,което на нашите.

Знам,че съм скромен,но
изводът е ,че по отношение на визията Шкода все едно са гледали от моята конфигурация,а за мощността има МТМ и т.н.
Редактирано от BlueSoulReaver
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Този диференциал" досега мисля, че го имаше на купрата... ако не бъркам де.

 

Едит: А картинките на тоя линк направо къртят...

 

Двата RS-a с разход 4.6, то колкото на Ситиго... Ебати, чак пък за такива канарчета ли ни имат?

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с разхода е доста коментирано в немския форум-немчугите са бесни, как са ги излъгали в рекламите и колко различна е реалността. Между другото и там казват, че борд компютърът лъже с около 1л/100 (показва по-нисък от реалното) на градско каране, както и аз бях отчел преди време-излагация за Шкода, според мен...

Редактирано от Lachezar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоз диференциал е ташак работа.Електронния който имаме е по-ефективен.
Механичния има загуби.Макларън примерно ползват само електронен диф,защото ,другия тежи,има механични загуби и не е по ефективен от електронния.Да не говорим,че на ЕДЛ-а може да му се променят настройките.Точно там променят и от МТМ!
За разхода: Възможно е да лъже борда доста,защото като си карам и гледам как пада стрелката,направо си е дразнещо меко казано.То хубу малък резервоара...ама си пада сериозно.
Вчера ходих от Варна до Смядово и обратно и от 3/4 пълен,като се прибрах,едва ли не на резерва ще светва.А и не съм я гонил нещо да кажеш.С двете деца едното на 4г,другото бебе на 2 мес.Е,кефих се на няколко пъти давах газ,за много кратко карах с 200 заради Влади относно спора,че километража лъже само с 4-5 км. при 200.Добре че с 200 не се усеща изобщо,че щяха да ми се скарат иначе.Издебнах ги като заспаха и 3-те дами :) Показваше борда 8.5 ама мнооого ме съмнява да е толкова.
Ся не е няква ламя колата,ама 4.6 е срамно да се посочва като разход,след като реално си е 9.5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ха, да това изглежда странно, най-вече защото досега средния разход го даваха 6.2, той дори и извънградския не беше под 5. нещо са се объркали без да искат според мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с разхода е меко казано смешно....

 

Вчера се прибирах от Варна и си направих един експеримент. На излизане от Варна (Varna Towers) - до моя адрес в Русе където живея - с минаване през Шумен (т.е. малко заобиколих и имах няколко километра градско) - закачих темпомата на 95км/ч - и карах така цялата магистрала и след това до Русе. Занулих борд-компютъра в началото. Паркирах пред нас - и разхода ми беше 4,7/100 л. Това беше почти без трафик (посока Русе) - и с много, ама наистина много лигавене от моя страна. Бяхме 3-ма човека в колата - и багаж в багажника (леки и обемни неща). Ако си поиграя малко (да съм сам примерно в колата - и да няма багаж - и да съм с полупразен резервоар - мога и да падна още 0,3-0,4л/100км.....но това ще е максимума. 

Това с бензиновия мотор 2.0 ТСИ - да ме прощават но няма как да стане. Този път сериозно се опитват да подведат всички....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам защо толкова се задълбочаваме за разхода аз ако исках икономична кола нямаше да си купувам Vrs бензин. Който не може да преглътне разхода всяка марка има по едни сапунерки с двигатели като прохосмукачка и си горят ужасно малко :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе в интерес на истината, те там вероятно са написали разхода на TDI-то :) Ама пак - страницата за 230ката, сложили отдолу картинка на базовия RS и с малки букви добавили и TDI. Търговски трикове... Някой с широки джобови и не много мисъл, може и да се върже, дюшеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи,този който си купува РС-ка,едва ли първата му мисъл е разхода на гориво.Всички производители лъжат,така че нема какво да се нервите.

На Тойотата на жена ми дават разход 8,1-градско и 5,9 извънградско(за два тона джипка,4х4,автомат)!

Реалноста е друга:градско-10,2л.,извънградско-9,6л.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Тоз диференциал е ташак работа.Електронния който имаме е по-ефективен.

 

Това само то теб го чувам, кажи защо....ако ти се занимава с невежи...

Аз досега реален тракшън от отворен диф със спирачна намеса не съм видял, но явно ти не смяташ така. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Това само то теб го чувам, кажи защо....ако ти се занимава с невежи...

Аз досега реален тракшън от отворен диф със спирачна намеса не съм видял, но явно ти не смяташ така. 

Не само аз не смятам така,а и много други инженери от най големите фирми.Като имам време да споря за това,ще се обоснова подробно.И ще дам примери и изследвания.

 

 

 Компютърът получава информация за скоростта на въртене на предните колела и когато установи, че някое от тях приплъзва подава спирачно усилие към него. По този начин се изравняват скоростите на въртене на предните колела и целият въртящ момент мигновено и точно дозирано се насочва към колелото стъпило на суха настилка
Предимствата на EDL проличават най-много при потегляне и ускорение по наклон при ниско сцепление на някое от предните колела в завой.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Не мога да твърдя дали XDS+ или front ELSD е по-доброто, но с един спец, собственик btw на vRS TSI 3 gen, обсъждахме идеята и той ме подсети, че принципно проактивните системи за тракшън, нямат за цел да набиват спирачки, а по-скоро да предоставят тракшън с цел постигане повече динамика...Затова предположих, че може би в някакви условия, да речем пистово каране, системата с електронно управляем преден блокиращ диф е малко по-подходяща. Иначе за тази при Октавията, никакви съмнения, че работи много добре и има огромен ефект в завой при подаване на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно разхода - с моята ВРС 2.0 тси (DSG )съм си правил експерименти вече доста пъти. От Пловдив до Кнежа и обратно минах през Ботевград. Пътувах вечер и нямаше много движение. Почти през целия път около 600км (отиване и връщане) карах между 90 и 110. След като се прибрах в Пловдив средния разход по борд беше точно 6/100. Пловдив - София по магистралата отиване и връщане съм минавал с 6,4. Карлово - Пловдив съм го минавал 5.0/100. Между другото след всички тези пътувания съм снимал борда за доказателства :). Но всичките тези разходи постигам като карам между 90 и 110 което си е доста изнервящо. При нормално каране около 110-140 и прилично количество изпреварвания почти винаги разхода по борд ми е около 7/100 +/- 0.3. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да стана досаден бих дал още малко инфо за разхода на гориво при мен. Миналата седмица направих сравнително голямо пътуване из Европа и реших, че това е добър момент да засека разликата между разхода на гориво по компютър и по колонка. За разхода по колонка ползвах две програмки за андроид, а разхода по компютър го измерих с нулиране на дългосрочната памет на тръгване. Странното, което не мога да си обясня - по километраж съм изминал 4309км, а дългосрочната памет на компютъра показва 4452км. Ако някой има идеи откъде излиза разликата, ще съм благодарен да сподели :)

 

Иначе резултатите: По колонка среден разход 7.65л/100, по компютър - 7.5. Каране предимно по магистрали с 110-160кмч зависи от страната, до 180-220кмч поддържана скорост в Германия, също така и не малко каране в градове, да кажем до 150ина-200 км. Четири сериозни задръствания - едно на магистрала в Словения, едно на магистрала в Германия, едно в Белград и едно в Мюнхен. Климатик включен нон-стоп на под 20, двама души и средно много багаж.

Най-добър разход - 6.7, това беше във Франция и Щвейцария, където не смеех да карам над 120. За Франция специално ми бяха казали, че има много камери, а също че и полицията проверявала дали имаш аларма за камери на навигацията и ако имаш, имали право да те глобят все едно си превишил скороста. С това зареждане минах 705км, лампата за горивото беше светнала, но можех да мина още 50ина км по компютър, на мен ми се виждаше нечовешко постижение, че досега и 600км май не бях минавал с един резервоар.

Най-лош разход - 9.1, това беше в Германия, където висяхме половин-един час в едно задръстване в Мюнхен и където карах 200-220кмч по магистралата. Имах възможност да се тествам срещу един голф 7 гтд, е по-зле вървеше от мен, а аз бях натоварен (може и той да е бил :))

Редактирано от Alpinjuga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излиза май , че дизелът е просто за скъперници 

 

Защо, малко ли ти се вижда? На мен ми звучи нормално, все пак като изключим малко ръчкане в Германия останалото беше спокойно каране

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не сме скъперници бе брато... Ние сме ЖЕНЕНИ С ДЕЦА :banger_2:

Някои и с по две. И от друга гледна точка предпочитам да не набивам пари по бензиностанциите,а да купя нещо допълнително за колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера видях полуоските на един РС МК3 бензин. Големи тупалки, като на камионче са, изкефиха ме определено....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.