Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 3 vRS


bubaru

Recommended Posts

Както каза Верцуна :), Купрата винаги се е водила по С3 (225коня първата генерация, след това 240 Купра /265 Купра Р, сега 280) според мен се води и долу-горе по Голф Р. (предният модел беше 265коня).

 

Да не взема да излъжа с нещо, понеже за този модел не съм съвсем сигурен (старият му знам предимствата, понеже ся бях надъхал да вземам такава и доста четох), но си мисля, че истинско предимство е ДИФА отпред. А, и много е важно, че се предлага с 5 врати. Багажникът и не е не е никак малък за хетч, може би минусът му е, че е малко висок и с ръб (поне на старата беше така).

 

Единственият минус преди (а и сега) бяха гадната "дървена" централна конзола + средната между 2те седалки с тази гадна извивка и бутони до ръчката . На новата не знам как е при ръчната.

Седалките на "старата" Купра Р бяха тестил, но не бяха въобще качествени. Кожата се заплащаше мисля 2600лв, а същите седалки (с кожа или там по-хубава подплата) си бяха СТАНДАРТНО оборудване на запад и в Англия!

 

Както винаги съм твърдял , Сеат са доста по гъвкави и отворени към "схеми" , спрямо Шкода.

На мен лично, Шкодата ми харесва повече, но все пак...... парите винаги са били важен фактор за голяма част от купувачите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 666
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    178

  • bubaru

    63

  • BlackPearl

    32

  • werz

    30

Най-много писали в темата

Както винаги съм твърдял , Сеат са доста по гъвкави и отворени към "схеми" , спрямо Шкода.

На мен лично, Шкодата ми харесва повече, но все пак...... парите винаги са били важен фактор за голяма част от купувачите.

Парите са не важен, а основен фактор при покупката на такъв автомобил. Ако не са никой няма да го купи-ще се купуват С3ки и голфове Р....

Цена-качество-мощност няма аналог на пазара - аз преди дни я видях тая оферта и не можах да повярвам, че е истина. В тая статия пише, че за тая версия цената стартира от 34к евро!

http://fakti.bg/avto/85554-nai-moshtniat-seat-na-vsichki-vremena

До колкото съм запознат при тая версия 280кс - серийно се предлага и адаптивно окачване. Дизайна не може да се хареса на всеки, но на мен лично външно много повече ми харесва от Голф

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цонко, аз за парите го написах в друг контекс.

Който харесва Октавията и не го бъркат толкова много конете, едва ли след като може да извади 40+ хилки...2-3 хиляди лева разлика няма да го съборят и ще предпочете Октавията след като тя му харесва повече!

 

Примерно Сами: (сори, че малко наизуст ще говоря) Като го знам какъв маниак е , харесва му Октавията, знам че след като има възможност ще даде 3-4-5хилки, но ще кара Шкодата, въпреки , че Леончето и то много го блазни!

 

В такъв контекст написах мнението за цената!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ися, няма значение толкова в какъв контекст си го написал. Аз исках просто да нблегна на това, че колата която получаваш за тия пари е невероятна. Естествено, че никой няма да го съборят 2-3000лв ако харесва повече Шкода. Трябва да има различни дизайни и модели - представете си ако 80% от колите са шкода-дори и VRS да са, ще изглежда скучно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SEAT Full LED светлини - предни, дневни,задни, LED осветление над рег.номер.

 

Тази екстра я предлагат за момента - само премиум марки - и то само върховите им модели. Имах щастието да покарам малко АУДИ А6 с лед фарове за къси и дълги......като си седнах след това на фабричния ксенон ми се доплака. Колата за тези пари има супер екстри.......Отново Шкода се излагат с липсата на неща които други марки предлагат. И след това кажете че видиш ли отгоре ги натискали и не им давали да пълнят колите с много екстри....явно не е така - СЕАТ в това отношение са къде къде по-добре.

Гледах ги Сеатите преди две-три седмица, за 1400-1500 лева тези LED фарове не мисля, че са добри, при положение че един ксенон е около 2500-3000 лева.

Момчето ми ги пали да ми покаже колко са хубави, но не видях нищо специално, освен че фара изглежда много яко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз гледах леон fr преди да скоча на октавията - общо взето същите компоненти на VW по таблото, но сглобени изглеждат ужасно, 8-инчовата мултимедия на VW изобщо я нямаха като опция, но като цяло ме отказа самия дизайн на автомобила - въпрос на вкус е, смятам, че октавията е по-стилен автомобил, по-практичен и като цяло по-добре изработен. Пък и дилъра на Сеат не ми направи впечателние на нещо солидно, за разлика от Шкода - малък шоурум, няма сервиз, неясни срокове на доставка. И 1000 коня да я направят, за мен октавия vRS си остава по-добрият и изпипан автомобил.

Редактирано от kamengk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах ги Сеатите преди две-три седмица, за 1400-1500 лева тези LED фарове не мисля, че са добри, при положение че един ксенон е около 2500-3000 лева.

Момчето ми ги пали да ми покаже колко са хубави, но не видях нищо специално, освен че фара изглежда много яко.

 

Цената няма нищо общо с качеството....ЛЕД технологията е много по-евтина за производство отколкото ксенона. А и не мисля че тези 2500-3000 лв за ксенон са реални - реалната стойност е не повече от 250-300 лв - просто искаш екстра - плащаш. Това е....и 1400-1500 ле за ЛЕДовете е ужасна цена имайки предвид цената на един светодиод и управлението му.

Това, че нещо е по-скъпо от друго - не го прави по-качествено. Има много плюсове диодното осветление - няма смисъл да ги изброявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко! Днес са го информирали, че ще му направят специално доработен модел на RS със 300 кс.  ;)

Влади,това е вярно,което е написал Младен.Той ми е посредника един вид в преговорите за поръчката на колата.Доплащам 3700 лв и идва 300к.с. от завода със заводската гаранция от 5 години.

Ако има и други желаещи да си я поръчат като по-мощна версия,Младен е човека,звънете му.Само че цената на пакета е малко по-висока.Колоко....на Л.С.

Искам сериозно да благодаря на Младен.Това е един истински приятел.Не съм очаквал такъв жест.Благодаря ти Маджо..Той си знае за какво.Много е приятно,човек да получи подобно доказателство,за това,че познава такъв добър човек и приятел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам,като я взема и поразработя,ще и дам газ и ще я видя на колко са я направили.В Проспийд,където ще се замерва на дино не знаят.Не са поставяли на такъв двигател още в България.Ама ти как разбра,че на 0.8 е 220 ,а на 1 е 230? Това не е вярно май.При бензинов мотор увеличение с 0.2 бара си е много като коне.То зависи и от дебита на турбото,но примерно като чипосвам твоя мотор,вдигам с точно толкова 0.2 налягането и вдига 40-50 коня.То тъпия дизел като му пуснеш 0.2 вдига 30 коня.Всичко това разбира се и със съответното количество гориво.Защото само с въздух нищо не става.

Предположенията ми са на 1.2-1.3.

Младен със стария мотор,който е доста по-първобитен от към технологии,с по-малка кубатура, /Маджо,няма да се обиди/ на 1.2 е към 300 коня.На 1.5 е 330+

Примерно Астрата опц,правих зимата надува на 1 бар заводско и е 240 коня.Като я надуеш на 1.3 направо не знае къде се намира.

Но и идва малко множко на турбинката.При бензиновите автомобили,турбините се въртят доста по-бързо и 0.2 бара им се усеща и в звука-тоест товарят се.

Ауди тт 225 коня съм правил,на 0.9 е заводско,вдигнах го на 1.1 и турбината яко се разфучава.Започва да се чува как надува,докато преди това я няма никаква.

Нямам голям опит с бензиновите коли,ама защото са малко по-принцип :rolleyes:Яко дизели карат хората.Не са глупави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тоя ред на мисли http://www.mad4exhausts.com/en/volkswagen-golf-vii-gti-performance-20-tsi-230hp-2013/27012-supersprint-889621-volkswagen-golf-vii-gti.html

Имаш ли някъде карта на Ихито малко да посмятаме

Редактирано от werz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mtm ползват НСА гаранция за мотора,турбината и прочие,имай напредвид,че при проблем в Еуратек,следят грешките натрупани в компа и има лека опастност при ползването на пауърбокс да има грешчици в бууста

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не говори глупости,все едно аз като ти чипна колата,компютъра ти да записва грешки :D

Те променят ,чрез техния компютър изискваните стойности,а не като DTM chiptuning 1 или RACECHIP подобни-които влияят само на датчиците и тогава е възможно да дава грешки.За това и те имат джъмпери с които потребителя може да ги намалява!Защото при тях е възможно наистина колата да отчете грешка и да влиза в сервизен режим.Това с допълнителното регулиране е обяснено в инструкцията по монтажа.

Тука много ги бъркаш нещата.Едните ABT и MTM ,нямат нищо общо с другите,които преддагат пауър-боксове- РЕЙСЧИП, ЩАЙНБАУЕР, ПАУЪРЧИП, ДТМ, ПАУЪРБОКС и т.н. много са подобни.

На първите 2 фирми,продуктите им се закачат между компютъра на автомобила,а на другите се закачат само по 1 или 2 датчика на двигатела!

На първите цените са около 4000 лв за тази кола примерно,като за Ауди рс6 стига до 11 000евро.А на вторите Щанбауер,ДТМ,Рейсчип и т.н. цените им са между 200 и 1000лв.Като се свържа с тях ,ми пращат други ценови листи с много по-ниски цени от обявените в сайтовете им,само и само да ме зарибят да купя.

 

п.п.ако запише грешка,нали не мислиш,че не мога да си я изтрия :D :D Не си изсмуквай неща от пръстите вече.Но няма такъв вариант-да запише грешка с МТМ и АБТ.

И се успокой вече,отказах се да слагам каквото и да било.Даже съм се обадил в Еуратек миналата седмица и съм доплатил малко и промених колата на дизелова РС-ка,като на Шурето ми.Така че чакам 2 дизелака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха Сами,не забравяй че съм чупил мотор и ми е ясна процедурата по рекламацията.Това ,че те барам по антенките,е заради факта,че ми се връзваш ,пък и ми е скучно и си пиша за спора.Пък и гледам,че хората '' люпят '' семки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо интересно относно новите дизели.Емисионните нива ,що се отнася до азотните окиси и твърдите частици стават драконовски и налагат използване и на уреа и на филтър с твърди частици и променливи температурни режими на работа.Работата на дизелов двигател при ниски температури на горене,водят до повишено съдържание на твърди частици и почти никакво на азотни окиси,обратно при високи такива важи обратното съотношение.Преди имаше избор или егр+филтър за твърди или Адблу,сега има всички глупости,ако се премахне всичко това,може да е очаква прилично увеличение на мощността

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махам ги софтуерно на ЕДЦ 17-ките дпф-ите,но според мен е много горозно,нова кола да пуши,та било и дизелова.Както и да я направиш,винаги ще пропушва без дпф дизела,в момента в който подаваш газ,впръсква гориво за да ускори , и горивото-газовете да развъртят турбината да вдигне налягане.В този момент на богата смес и ниско налягане винаги пропушва.Защото вдигането на налягането не може да стане мигновено,а и за да се вдигне трябват изгорели газове да развъртят турбината перка-тоест трябва пушек :smoking_2:

biggigo имам шаблончета много,колегата Антон-тонкинс,много ми е изрязал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една червена красавица накрадко-да се насладите.Не може да им се отрече на Чехите,че направиха най-красивия автомобил от компактния клас във ВАГ трупата.

Голяма красавица :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих.....днес имах обаждане от ЕТ Добрич.Свилен ми е приятел и ми даде инфо,че Бялата стрела ще се "роди" /ще се качи на конвейра/ на 3-ти март :)

За 1 ден щяла да е готова.Така че има си рождена дата вече.Планирано раждане :lol: :lol: :lol:  Както мойта дъщеря планирано се роди.Докторката каза на жената в 1 часа вземаш това хапче и към 5-6 сутринта ще идвате да ме вземате да ходим в Р.Д.Планират си ражданията,да са заети всеки ден,да могат да вземат кешовицата.....чакай,че много се отплеснах нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравнение на автоматична и ръчна скоростна кутия при бензиновия двигател - ускорение след 60км/ч

 

https://www.youtube.com/watch?v=NO43GQsN2sE

Редактирано от biggigo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е нормално.Загубите в трансмисията при DSG са по-големи/поради факта,че са зацепени винаги 2 предавки/,автомобила с ръчна кутия е по-лек и най важното!:Механичната кутия е с МНОГО ПО-ДОБРЕ ПОДБРАНИ СКОРОСТИ.Няма "дупки" между скоростите както при ДСЖ-ито.При ДСЖ 2-ра е къса ,а 3-та е дълга и става мазало.То и по звука си личи,че не са хубаво подбрани предавките на ДСЖ.

Между 3-та и 4-та също много по-добре са подбрани зъбчатките на механичната спрямо автомата!

При механичната,като свърши трета,четвърта много яко я поема и продължава да ускорява почти със същото темпо както и на трета.А при ДСЖ-то се замисля и умаря.

Има и още 2 причини.ДСЖ-то като всяко друго /не говоря за пдк/ си задържа устрема малко преди да смени.Връща си газта.За да се пази е това.

И последната причина,но не и на последно място по важност,ДСЖ-то държи предавката до прекалено високи обороти.Това е мега тъпа недосмислица,заради която ги мразя тези дсж-та.Двигателя има максимална мощност при 6200 оборота,тъпото дсж сменя на 6500.Защо?След като след 6200мощноста пада. Същото е и при дизелите.Максималната мощност е при 4000 оборото,а като я настъпиш до долу,дсж-то сменя на 4500.На някои сменя на 4300,различно е,но винаги е в издънка-тоест след оптималните обороти за смяна на предавка.

Аз за кво ви казвам,че ако е с механична Октавията,може и да опъне Субарото :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха ,Сами направи си едно дино до прекъсвач с графиките на въртящ момент и ги умножи по предавателните числа и тогава смятаи кога да превключваш.Второ автомомобил с ДСГ няма повишени загуби спрямо механична кутия,следващата предавка е предварително избрана,но не се върти,единствения минус е теглото при тази платформа разликата е 20-30кг.Относно задържането на устрема-няма такова нещо,превключването трае 8милисекунди нагоре,надолу е друга работа.Относно разликата в кутиите-ръчната е с 2 диффа,дсгто с един,но имайки напредвид факта ,че човек сменя за 150мс,а робота за 8,това си е половин секунда разлика до 4та.Тоест за клипа има 2 обяснения -1во клипа с ръчната кутия е сниман на място тип спускането от Девня към Варна,2ро възможно екуто на автомата да е настроено с по-нисък  въртящ момент

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да не се върти.Я да виж и се образовай малко.

Доста неща се въртят май в повече от ръчната ;):lol:

 

Дори тук можеш да видиш до колко ненужно високи обороти държи.Сменя на 6600.А мощноста на твоя двигател на колко оборота е???? 200 коня е от 5100 до 5700!!! И за какво трябва да я цепиш до 6600 като само тъпче там?

 

 

,Сами направи си едно дино до прекъсвач с графиките на въртящ момент и ги умножи по предавателните числа и тогава смятаи кога да превключваш.

 

Мислиш ли че има смисъл от това,след като на двигатела за който говорим има максимална мощност в МЕГА ШИРОК диапазон-ОТ 4500 ДО 6200 оборота.Но е факт ,че дсж въпреки това е по-бавно.

А задържането аз го усещам,но не всички имат този усед.С дсж при превключване не можеш да усетиш тласъка при бързо превключване с ръчна кутия.Да те изджаска в седалката при смяна.Всичко при дсж-то става бързо но и плавно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=631

http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?Flap=Graph&ChartsID=758

Не мога да разбера дали в момента спорим или се заяждаме

Drivetrain Front wheel drive
Manual Automatic
Transmission Code (may vary) GVT HBQ
Transmission Gear Ratios:1 1st 3.36 3.46
2nd 2.09 2.15
3rd 1.47 1.46
4th 1.10 1.08
5th 1.11 1.09
6th 0.93 0.92
Reverse 1.64 3.98
Final I 3.94 4.06
Final II 3.09 3.14

Даже ДСГто и то е с 2групи,предавателните числа са доста близки-през 3-4км.Относно момента на превключване ,давам много прост пример ,при 3,36 /2,09 и 2,09/1,47

тоест 1-2 и 2-3 .При първа скорост имаме 60% повече сила от на втора -при макс момент 300 нм,то на първа ще сме по-бързи до момента когато мотора прави повече от 40% от максималния въртящ момент,при втора коефициента е 42% повече сила.Нагоре процентите доста намаляват и 5-6та даже е по-добре да се шортшифтне.Относно ускорението ,времето за превключване се добавя към ускорението

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като не съм достатъчно технически грамотен не мога да взема отношение, но ми се струва, че освен да спорите и леко се заяждате :) 

Опитвам се да намеря клипчета в нета за тестове на Front Assistant и Adaptive Cruise Assistant от някакви списания или от собственици специално за Octavia. Намирам само анимираните представяния на системите от Шкода.

Поръчал съм ги и двете и ми е интересно да видя как работят като се има предвид, че заради тях ще почакам може би повече за доставка. Четох различни мнения на колегите от Briskoda, но никой не е качил видео. Също така намирам за Голф, но искам да чуя конкретно за Octavia. 

Ако някой е видял нещо моля нека сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.