Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 3 vRS


bubaru

Recommended Posts

  • Отговори 666
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    178

  • bubaru

    63

  • BlackPearl

    32

  • werz

    30

Най-много писали в темата

E?Това стоковата ли дава 6 сек? значи като засиля софтуерно моята на междене пак ще ме отнесеш :D

Редактирано от Favorit
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие оставете до 100.До 200 е около 20 сек.,което е супер.На много клипчета съм гледал,до 200 на всички е около 20сек.Старата ми уж 200++ коня като беше,съм я засичал за 31сек. ги вдига 200!! А Влади,дето сега много лае :P , малко не можеше да ме стига....

 

 

На клипчето по-долу е дизеловата,комби с дсж.Тя е най бавна по принцип-ПО КАТАЛОЖНИ ДАННИ УСКОРЯВА ЗА 8,3 сек. до 100 км. А тя ускорява за цяла секунда почти по-бързо.И нея ли я пускат от Еверест?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ръчка един по-добър шофьор винаги може да изкара по-добри данни от каталожните, защото те са усреднени - за средностатистическото задкормилно. На автомат данните са значително по-точни, защото там има само пълна газ и стискане на волана...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами недей заблуждава хората:),аз от теб загуба не съм имал никога.20секунди до 200 е за коли около 300 на гумите,нереални глупости не искам да коментирам.Не е сериозно просто

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ли???

Я виж какво е записало видеото:

 

 

ни са ядосвай,само та дразна :)

Тъй кат глеам не си мноо по-бръзззз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стигнахме до драг клипчета ето и едно сравнително ново, за който не го е видял още:

 

 

 

Направо да не повярва човек :) И чехите знаят, че това ще е първата реакция и подробният им тест почва направо с обясненията :)

Редактирано от Alpinjuga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лансърите и Импресите доста се преебаха с тези изисквания за безопасност и вредни емисии.Субаруто е 1560кг,Митсубишито и то там ако е с ръчка,конските сили на гумите на тези коли примерно на Маха са около 200 и имат по-лоша аеродинамика.И за капак Субару промениха 1-2 предавка за новия модел с доста по-дълги заради гаранционни причини и колата от 4.7 стана 5,7 до 100.Но динамиката на тези 2коли по завоите е несравнима,проблемът е цената и по-скоро цената в Европа,в Щатите цената на ГТИ и СТИ и ЕВО са много подобни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко и трябва на Шкодичката да се пипне и ще го размазва :) То не се знае,ако сравнението беше със Шкода с ръчна кутия,още по-добре щеше да го държи Субарото.

Въпреки ,че това са коли от разл.класи....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва и друго турбо на Шкодичката,не малко.Субито прави въртящия момент на 4000 ,капацитета на турбото му е 2но.Просто е 4по4 и има доста загуби по блокажите.В двигателите германците са много напред в момента,но  нямат конкурентни задвижвания

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади,с МТМ компютър само,става 300коня Шкодичката.Със де-кат. или спортен кат. още 10 минимум. Иначе със следващото по големина турбо от баткото Голф R ,започваме да говорим за над 350 коня.Което е хубаво,но само на предно,мисля че ще и дойдат в повечко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.seat.bg/ckfinder/userfiles/files/BG%20NEW%20Pricelist%20MY14%20-%2027_01_14%20New%20Leon%205D(1).pdf

Не се бъзикат с цените ,ама изобщо.Най-евтината и бърза кола в класа

Редактирано от werz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено винаги са били по-гъвкави. А и отстъпките им са една идея (минимум) по-добри от Шкода!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И дизайна вътре е на много хубаво ниво :) Кефи ме как изглежда - поне на снимки, защото никога не съм се докосвал до пластмасите на Сеат вътре. Поне не и на новите. Воланите им са много яки :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами Леона на моя познат е възможно най-скъпия и вътре ми изглежда малко по- ефтинджос от Шкодите. Иначе му направиха страшна отстъпка, защото беше първия Леон FR в страната- взе го за 45 000.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FR като техника има много разлики спрямо Купрата!

 

Поне за мен ФРа е дървения.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сеатчетата са си доста дървени по принцип.Стария Леон беше отвратително пластмасов и дървен вътре.Качеството на сглобката,също е на по-ниско ниво отколкото на другите ВАГ автомобили.Много стегнато окачване имат.Доста са спортно настроени,дори и по-слабите им версии.Примерно нормалния Леон 140 тди,сравнение със същата октавия е супер по-приятен за каране.Много слуша в пътя.Но 170 ФР-а е прекалено твърд.Направо не става за каране.

   Но като цяло,който не държи на багажник и иска спортна кола,Новия Леон с тези коне си е мега яка оферта.Просто си забиват нож в гърба на ГТИ Фолксваген.Странно защо така постъпват.Прекалено голяма разлика в обявената мощност според мен има между ГТИ и Октавия и Леона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да реша за Шкодата, ходих на тестдрайв и в Сеат за ФР модела, тогава още не знаех на какви цени ще изкарат Купрата. Лично мое мнение е, че отвътре Октавията е забележимо по-качествена от Сеат, поне аз в Шкода не успях да видя нещо забележимо евтино, а в Сеата капачето на нишата на таблото пред скоростния лост под радиото е под всякаква критика. От друга страна за Сеат са се постарали да го приближат до Голфа - примерно във ФР нивото на оборудване има и допълнително хром в интериора като на копчетата за страничните стъкла и светлините. Затова пък нямат екстри като безключово заключване, отопление на предното стъкло и премиум аудио системата им сякаш е по-скапана от на Шкода, със сигурност по-малко мощна.

 

Но Купрата, с по-добрия заден диференциал, повечето коне и тази цена направо избива рибата мисля. А и като дизайн отвън новия Леон на мен много ми харесва, страничните огледала къртят мивки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SEAT Full LED светлини - предни, дневни,задни, LED осветление над рег.номер.

 

Тази екстра я предлагат за момента - само премиум марки - и то само върховите им модели. Имах щастието да покарам малко АУДИ А6 с лед фарове за къси и дълги......като си седнах след това на фабричния ксенон ми се доплака. Колата за тези пари има супер екстри.......Отново Шкода се излагат с липсата на неща които други марки предлагат. И след това кажете че видиш ли отгоре ги натискали и не им давали да пълнят колите с много екстри....явно не е така - СЕАТ в това отношение са къде къде по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SEAT Full LED светлини - предни, дневни,задни, LED осветление над рег.номер.

 

Тази екстра я предлагат за момента - само премиум марки - и то само върховите им модели. Имах щастието да покарам малко АУДИ А6 с лед фарове за къси и дълги......като си седнах след това на фабричния ксенон ми се доплака. Колата за тези пари има супер екстри.......Отново Шкода се излагат с липсата на неща които други марки предлагат. И след това кажете че видиш ли отгоре ги натискали и не им давали да пълнят колите с много екстри....явно не е така - СЕАТ в това отношение са къде къде по-добре.

 

Аз съм съгласен, че FULL LED-a на Сеат е по-добре от ксенона, това забравих да го спомена по-горе, макар че си го мислех. Но пък трябва да се отбележи, че и Голф-а няма FULL LED, така че не знам в случая дали е точно въпрос да се стискат да дават екстри на Шкода.

 

Някъде четох, че в групата се опитват да позиционират Сеат като спортната марка от групата малко над Шкода, но за мен Шкода е по-качествено изпълнение, поне на външен вид.

 

Между другото, екстрата не я има само в премиум марки - новото Пежо 308 също има FULL LED като част от нивата на оборудване, даже не е екстра над най-високото както при ФР на Сеат.

Редактирано от Alpinjuga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купрата винаги е била на база на мотора на С3,просто цената беше нагоре.Сега на 42палки взимаш 280 коня кола оборудвана,което е подигравка с всички останали,имайки напредвид,че е и най-бързата кола на предно.Между ФР и купра няма прилика и в оборудване и в мотори

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото,имаше в Автобилд сравнение между лед светлини и ксеноновите.Лед-овете не спечелиха!!!Тоест не бяха по-добри.Сравняваха автомобили, които може да се поръчват както с лед,така и с ксенон.Така че,лед светлините,не са кой знае какъв келепир,но 280 коня са си респект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.