Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 3 vRS


bubaru

Recommended Posts

  • Отговори 666
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    178

  • bubaru

    63

  • BlackPearl

    32

  • werz

    30

Най-много писали в темата

Момчета, днес пристигна и моята!  :dance:  :dance:  Ама то сега след тези коментари как да се похваля  :tongue_1: .  Моята е RS 2,0 TDI-CR 6DSG. Ама нищо хайде ще се влача аз по пътищата с дизелчето. :rolleyes:

Отидох да я видя в склада за 4-5 мин. след като я разтовариха от автовоза. Хубава е! Хареса ми и нямам търпение другата седмица да си я вземам. За мен дизела е перфектен спрямо разход и вървене.  Визията ми допада, вътре е просторна, става за семейна а и за забавление. Така, че доволен съм - за сега няма да броя секундите от 150 до 200 въпреки, че 30 ми се струват много  :) Дайте ми съвети как да я "разработвам" 

   Една синичка ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито.Много безаварийни километри ти пожелавам.Като съотношение за разход и вървене си е перфектна колата.И с максимална скорост по каталог 232 км. никак не е бавна.Ние я сравняваме с бензиновата.Страхотна семейна кола.

Със здраве да си я караш.

Чакаме снимки и ПОДРОБНИ първи впечатления.

За разработването,Шурето ми я настъпа още на 9 км.беше :)  Така,че просто първите 500 се я карай по лежерно и после може да си я понастъпиш.

По важно е да и сменяш маслото по-често максимум на 10,а не на 20-30 000км.Днес сменях масло на една 3-ка елеганс бенз.която бе на 9000 км.Купуваш си оригинален филтър и не могат да разберат,че си си го сменил.Вчера и на г-н Златев сменях,той да каже какво се случи с колата,като сменихме масло,с което трябваше още 20 000км да работи.

И да не вземеш да си купиш Кастрол или Шел,5-30,504 00,507 00 лонглайв 3! Пълни боклуци са. Ще си купиш оригинално масло за ВАГ групата 5-30,504 00,507 00,лонглайф 3-СИВАТА ТУБА с нарисуваните 4 емблеми на Фолксваген,Шкода ,Сеат и Ауди!!!!!Това е маслото. Кастрола 5-30 504 00,507 00 ми го дават като на сервиз за 60лв 5 литра.Сами си отговорете,дали е боклук.Едното струва 12 лв за литър,а другото Фолксвагеновото е 53лв за литър.

Към всички се отнася,изисквайте да ви слагат оригинални масла в ЕТ като отидете,не се подлъгвайте по евтините оферти ,които ви предлагат за Кастрол и Шел в ЕТ.

п.п.Зная,че от ЕТ четат тук,но мисля,че не е проблем,да предлагат избор на клиентите,да си сложат ВАГ-ово оригинално масло,а не Шел или Кастрол.

   Оффф топик (извинете): За по-честата смяна на масло съм съгласен. Обаче за това, че цената определя качеството....никак. Лично аз съм много доволен от продуктите на SCT-Mannol - маслата им са евтини и с отлично качество (някъде четох немски тест за масла, покриващи на VW 507.00, където е класирано на първо място пред Castrol EDGE. Ето резултатите от теста: http://www.testberichte.de/p/mannol-tests/energy-combi-ll-5w-30-4-liter-testbericht.html). Не намирам разлика с Motul, примерно, което е с двойна и тройна цена. А за чистачките SCT - вече втора година карам с комплект "банани" на Алмерата - не само, че почистват отлично, направо изсушават стъклото. При цена от 7 лв. бройката, мисля, просто е грехота да се дават 40-50 лв. за комплект Бош или оригинални.

   Поздрави.  :)

Редактирано от mordo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да казвам с какво масло съм в момента за да не си помисли някои, че правя реклама. Само на ЛС.

Цената е доста под 50лв./л, все пак си го вземам директно от завода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ви едно клипче от първа ръка :)Направено специално за форума.

https://www.youtube.com/watch?v=lKnNnbsZpXM&feature=youtu.be

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Хубаво, но не може да се гледа. Публикувай го в профила си н Youtube, за да можем да го гледаме. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е в профила ми качено.Аз няма как да не го кача в профила ми.Беше се качил като частен,оправям го.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе явно не е толкова тромава (150-200 за 30 явно е някаква щуротия на журналистите), но на мен продължава да ми се струва, че не е значително по-пъргава от предишната генерация дизел RS. И не мога да си обясня, защото разликата в данните на мотора е прилично голяма. Екология, аз друга причина не виждам. Това нещо ако се барне, вероятно ще стане доста интересно.

 

Иначе колцата си е готина, разумния компромис между сила и апетит.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми какво й е бе? Върви си дизеловото говедо. Мен ме кефи.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върви повече от добре.

Бях малко "на запад" и видях доволно количество РС-ки. Повечето са дизелови и комбита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизела е - познава се по бройката на оборотите :) Също и по ускорението, другата ще бучи повече и ще дърпа повече.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене си дърпа повече от достатъчно. Който не му харесва - да си купи спортен автомобил.  :) Бегачка, благодаря за клипа.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Върнах се от събора,след това ходих до Пловдив и колата стана на 3000км. До сега не и бях давал всичката газ както си трябва.На събора също бях внимателен.Бях си казал,че до 3000км няма да я пукам на макс. Направи веднага тест за максимална скорост,който бях обещал. Ама голям трафик на тая магистрала,поне 20 минути съм стоял на едно място за да няма трафик,достатъчно дълго,че да не ги застигна.Много тир-ове,много нещо.Защото ,чесно казано ме е страх да застигам коли и камиони с висока скорост. На първия клип,след дълго чакане да се освободи от трафик,по време на теста ми звънна телефона и естествено тъпия Самсунг спря клипа.Спрях и пак наново.

https://www.youtube.com/watch?v=JWksN4OOdrU&feature=youtu.be

 

https://www.youtube.com/watch?v=-UeukvpAmFs&feature=youtu.be

 

На втория клип за 20 секунди вдига 200.Като се има в предвид,че изобщо не взимам максимума на 1-ва,2-ра  и 3-та предавка.Спокойно може да влезе под 20 секунди колата до 200! Просто ме е жал да я гоня още.На първия клип,гледам,повечко съм си позволявал на 2-ра и 3-та,ама ми звънна Симо от нашия форум и развали работата.

Това е с МТМ-а само.Без спортния катализатор. Към 300 коня трябва да е колата.Така че не се учудвайте за времето до 200 че е добро.

Накрая където се вижда едно яко разтрисане,просто върнах за момент газта,че щях да излетя,много лоша е нашата магистрала.Определено не става да караш с 260.

п.п.Не знаех,че тя на 4-та 200вдигала :) -браво!

 

и дизеловата:

https://www.youtube.com/watch?v=lKnNnbsZpXM&feature=youtu.be

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Справяне частично, с проблема с фалшивия ауспух.След боядисването,не се вижда толкова сивото гърне и 2-те дупки в истинския ауспух.Всичко изглежда черно и по-не се набива на очи.Повече прилича на черната дупка на фалшивия.

 

post-1700-0-60662300-1404716259_thumb.jpg

post-1700-0-96524500-1404716288_thumb.jpg

post-1700-0-02262300-1404716318_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Ужасно е, извинявай :) Толкова гнусно ми изглежда... не мога да го харесам това. Прилича ми, че си е оцапала носа с нещо, което дори не мога да напиша...

 

Обаче, пък веждите я карат да изглежда малко по-добре отпред!

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.