Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 3 vRS


bubaru

Recommended Posts

Аз до колкото съм технически грамотен и съм учил, знам, че въртящият момент няма отношение към ускорението. Чрез предавателните числа се променя, но мощността на двигателя си е една и съща на която и да е предавка. Въртящият момент е просто теглителната сила, а мощността е величината която показва КОЛКО БЪРЗО може да се свърши дадена работа (да се ускори от 0-200 например). Не знам на колко е прекъсвача, но съм съгласен напълно със Сами, че няма смисъл да се държи след 6200 или 6300 оборота, след като мощността след това пада. И аз съм забелязал, че автоматиците сменят бързо, но преди да сменят има малко забавяне (задържане на оборотите за много малко време преди да смени-може би така се пазят както каза Сами). Според мен разликата при дсг или ръчна няма да е толкова голяма колкото е показано в клипа малко по горе - има шофйори които ще постигнат по добри резултати от дсг, но има много голяма част които с ръчна ще са по-бавни! На автоматика баба ми и пилот от Ф1 могат да постигнат еднакви резултати :)

Редактирано от t5onko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 666
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    178

  • bubaru

    63

  • BlackPearl

    32

  • werz

    30

Най-много писали в темата

Признавам, обаче, че както колегата Цонко го е написал, звучи по-убедително :doubleup:

Така е. Моят DSG след намесата на Самуил превклува без толкова голяма "задръжка" в спортен режим. Това е направено с цел предпазването на кутията, но аз така или иначе не съм много спортен шофьор и решихме малко да я натоварим. Все пак при Порше тази кутия ще е с различни режими от на Шкода :)

Това как е настроена кутията е от голямо значение.

 

Biggigo - не мога да си го представя как ще може да се направи такова филче за тези асистенти. Т.е. да се показва колата от пред и да се разбира, че асистената помага.. то няма индикаци, че той се намесва в управлението ... но ти със сигурност ще разбереш в нашето каране близко един до друг :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Biggigo - не мога да си го представя как ще може да се направи такова филче за тези асистенти. Т.е. да се показва колата от пред и да се разбира, че асистената помага.. то няма индикаци, че той се намесва в управлението ... 

 

Фронт асистантса е активен при скорост от 5-30 км/ч. Идеята му е да помага в градски условия в трафик, ако загледаш някоя девойка примерно :)Има индикации - първо на максидота излиза предупреждение, ако водача не реагира се активират за много кратко спирачките като спирачната система остава в готовност при минимален натиск на педала да задействат бързо, ако и това не се случи спирачките се задействат автоматично до пълен покой. В случай, че водача натисне педала на спирачките системата се изключва. 

А що се отнася до клипче си представям нещо такова        "https://www.youtube.com/watch?v=TnfkoGE3vHM"

Редактирано от biggigo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фронт асистантса е активен при скорост от 5-30 км/ч. Идеята му е да помага в градски условия в трафик, ако загледаш някоя девойка примерно :)Има индикации - първо на максидота излиза предупреждение, ако водача не реагира се активират за много кратко спирачките като спирачната система остава в готовност при минимален натиск на педала да задействат бързо, ако и това не се случи спирачките се задействат автоматично до пълен покой. В случай, че водача натисне педала на спирачките системата се изключва. 

А що се отнася до клипче си представям нещо такова        "https://www.youtube.com/watch?v=TnfkoGE3vHM"

Понеже съм решил тази опция да я поръчам за колата на жена ми, изчетох доста неща за системата и гледах сумати клипове.

Направи ми впечатление, че не всеки път и на всеки обект успява да спре. Според user manual-a ако колата/обекта пред теб са мръсни или с малка отразителна повърхност системата може и да не ги засече. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не препоръчвам на никой да я ползва в реална ситуация  :D  Има други варианти картон, кашон облечен с фолио да отразява сигнала или някакъв дунапрен по големичък. На доста марки има такива тестове дори професионални но за Шкода не намерих. Ето клипчето:https://www.youtube.com/watch?v=UK7JqCR7w-g

това е малко старичко, но има подобни за новите модели. Тук тестват и адаптивния круиз с фронт асистанс от 30-200км/ч. Та идеята ми е да видя как се справя Шкодата и дали да не ги отказвам тези екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не препоръчвам на никой да я ползва в реална ситуация  :D  Има други варианти картон, кашон облечен с фолио да отразява сигнала или някакъв дунапрен по големичък. На доста марки има такива тестове дори професионални но за Шкода не намерих. Ето клипчето:https://www.youtube.com/watch?v=UK7JqCR7w-g

това е малко старичко, но има подобни за новите модели. Тук тестват и адаптивния круиз с фронт асистанс от 30-200км/ч. Та идеята ми е да видя как се справя Шкодата и дали да не ги отказвам тези екстри.

Според мен екстрите си заслужават, решил съм като като взема колата да купя някаква голяма надуваема играчка и да се засиля срещу нея ще разбера дали ще спре. Това разбира се в отсъствието на жена ми  :crazy:

Карал съм Пасат с АСС, много ми хареса. Но в началото ми беше адски търсене да оставя колата сама да намали и си натисках спирачката. Нещото което мен лично ме притесняваше беше, че приятеля ми беше задал да кара на минималното разстояние от предната кола и когато застигах колата пред нас, системата започваше да намалява по-късно от моята комфортна зона. После като посвикнах малко си беше голям кеф Пловдив-София без да натискаш педалите с изключение ограничението на тунела.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я вижте днес какво календарче отмъкнах от ЕТ :) малко по вашата част.

 

2i1l1me.jpg

 

Едва ги убедих, че не им трябва...

Днес минавах край ЕТ-Варна и се отбих за малко.Управителя специално ми беше приготвил един такъв календар.Много хубаво ми стана за това ,че са се сетили ,че ще ме зарадват.Закачих си го на видно място веднага.Много яка снимка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоята ще е по-хубава. Догодина календара ми сигурно ще е с нея :)

Благодаря,дано така да е :)

Маджо,ето така с червена не карбон и надпис мтм-като допълнение, одобряваш ли? http://www.superskoda.com/news/Octavia-III-Combi-REFLECTIVE-decor-sets-glowing-in-the-night-in-4-different-colours-

 

5E9064317red.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре се разгръща след 100-120!

Това за мен е критерий. Всяка кола си върви, върви си и до 100, но как върви от 100-200....а вече са най-големите бегачки и спортни коли критерий е 200-300+.

 

За мен този мотор за тези си коне и уникален, а като стане 280-300 МТМ, не ми се мисли!

Маджо, тази години трябва да помислим и за награда за 3то място Междене, не само за 1во и 2ро, че като я гледам как върви, ако пак направим само 1во и 2ро място, някой от нас двамата ще остане КАПО!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък ми е много интересно стокова такава тройка дали на междене ще мине преди мен. :eusa_think:

 

https://www.youtube.com/watch?v=n3Kjw-MhA5s

 

Краси, ако съдя по клипчетата и те са меродавни.....почти нямаш шанс, но пък зависи и от шофьора.

 

ДОСТА СЪМ ВПЕЧАТЛЕН ОТ ТЕЗИ КЛИПЧЕТА, ГОЛЯМА Е ХАЛА!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.youtube.com/watch?v=n3Kjw-MhA5s

 

Краси, ако съдя по клипчетата и те са меродавни.....почти нямаш шанс, но пък зависи и от шофьора.

 

ДОСТА СЪМ ВПЕЧАТЛЕН ОТ ТЕЗИ КЛИПЧЕТА, ГОЛЯМА Е ХАЛА!

Няма значение шанса, интересно ще бъде, аз ще направя една две промени и ще я замеря преди събора да знам.

Редактирано от Favorit
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това е за Верца,дето много се смееше за ускорението до 200.

То ще се окаже,че тези Октавии 3 тси са неочквано динамични.

http://www.youtube.com/watch?v=ReJXJQV4TUs

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:)И още:!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=tr0CKZ7aCO0

 

по gps да е 21-22,което е превъзходно като за тази кола и тази мощност!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.youtube.com/watch?v=n3Kjw-MhA5s

 

Краси, ако съдя по клипчетата и те са меродавни.....почти нямаш шанс, но пък зависи и от шофьора.

 

ДОСТА СЪМ ВПЕЧАТЛЕН ОТ ТЕЗИ КЛИПЧЕТА, ГОЛЯМА Е ХАЛА!

 

Малко е не честно да сравнявате атмосферни двигатели с турбо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го Купра Р 280 как се цепи. Много върви това. Около 18 е до 200 по неговия километраж.Забелязвам,че кутията му е различна? На 4-та не може 180 да направи,а Октовията отива до 190. Друго което забелязах,че километражът му е доста оптимистичен.Когато е с 200 по gps километража лъже с над 20! километра.При Октавията лъже с 14 км. при 200 по gps.Ха,ха и реално вдигна 248 км.колкото и октавията по каталог.Но по-бързо ги вдига.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ися,виж Голф R 300 коня,колко е по-бавен от Сеата,защото е 4х4

 

И тук забелязвам нещо много интересно относно скоростните кутии.Нали стана на въпрос ,че кутииите са различни на Шкодата и Сеата. При Голф ГТИ - 250 км. се развиват на 5-та предавка-5900 оборота! При голф, R 250 се развиват не на 5-та ,а на 6-та предавка при 6000 оборота! Мноого по къса кутия има Голф R  отколкото Октавията и ГТИ-то. С Октавията и ГТИ-то може да пътуваш мнооого по спокойно и икономично с висока скорост на магистралата.

 

Обобщено за Октавия RS може да се каже,че.С Октавия ДСЖ 250 се достигат на 5-та предавка с 5900оборота.

С Октавия с механична скоростна кутия 250 се достигат на 6-та предавка при 5500 оборота.

Това обяснява,по-доброто ускорение на механичната кутия,но с Октавията с ДСЖ ще се пътува по-комфортно на магистралата.

Малко сме набутани тези с механичната кутия,ама преживява се.Тези с Голф R са по-набутани.За какво са го написали това 300 на километраж,като кутията му свършва на 250....?

Браво за ДСЖ кутията,много дълга-харесва ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.sportauto.de/vergleichstest/ford-focus-st-turnier-vs-skoda-octavia-rs-im-test-familienkutschen-im-adrenalin-rausch-8015510.html?show=4

Октавиа Рс Комби-1419кг на кантар 0-200 27,7

Форд Ст комби 1495 ,25,1

Още 1 факт -Октавиа 2рс 1420 бе резервна гума и крик-около 1400кг 14,78 с 157 км/ч на божурище,справка 1420кг ги прави за 160- 15,8.Та клиповете и релания живот са различни неща.Не,че се заяждам,просто говоря с факти ,а не със снимани километражи по 10% наклон надолу.

Иначе тегло 1419 с 18ки и пълен резервоар значи 1385-90 празна и 1345-1350 за седана,което значи ,че теглото е ниско,просто Фокуса има едни 20коня на гумите отгоре за да направи 100-200 2,5 секунди при по-тежка кола.

 

А относно Купрата-ето и едно тестче на старото Широко Р-265кс

http://www.sportauto.de/einzeltests/vw-scirocco-im-dauertest-70-000-kilometer-mit-dem-wuestenwind-7896550.html?show=4

Тегло 1412кг пълна само 7 под Октавията ,но 0-160 13,2 0-180 17,4

И най-накрая http://www.sportauto.de/supertest/vw-golf-gti-performance-im-supertest-der-beste-golf-gti-aller-zeiten-7520214.html?show=4

И 230 коня и 1406кг :) до 160 14,8,до 200 24,7.

Редактирано от BlackPearl
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е Верци,всичко е относително.За всяка кола си е индивидуално....едната върви....другата не...

При Октавия 2 и Голф 5 ,нещата бяха 7.1 срешу 7.0 и 242 срещу 240. Но на практика доста се различават нещата.Гледаш немски...

Чешкия форум има замервания разгледай и там.

Но всъщност,не е толкова важно това,важното е тди-то да стреля много.

п.п. Днес ми се обадиха,че " White Arrow " вече е готова и чака автовоза за БГ.

С тунинг ще компенсираме бавността и ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата между Спорт Ауто и форума на чичо Чех не искам да коментирам.Относно разликите еми на Спорт ауто им липсват 100на кончета на гумите,това е сигурно от разработката.Просто Октавията не е зле като бързина,но една секунда разлика до 200 за 8години променя доста позицията и спрямо другите коли на пазара.Обикновените модели са станали доста по бързи,преди стандарта за бърза кола бе 14+ сек на 400м сега е 13+ и подобрение от 1-2 десети , променя смисъла

Редактирано от werz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е,че германците си изкарват техните коли по-добри,ето долния пример пък,че Чехите оплюват леко Голфа и Изкарват Октавията по-добра.Това са си трикове :)

Октавията,няма нужда дa си мери с хот-хечове.Тя е голяма просторна кола с голям багажник.....който има семейство и дребосъци го оценява.А това,че е бърза колкото тях е само в неин плюс.

http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-vw-golf-vii-gti-performance-nejlepsi-golf-ano-hot-hatch-ne/

 

има и замервания,че Октавията е за 24 до 200,както и че вдига на 4-та 218км. и подобни

 

:D дори и от Субарото се опитват да я изкарат по-добра

http://translate.google.bg/translate?hl=bg&sl=cs&u=http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-skoda-octavia-iii-rs-tsi-v-subaru-wrx-sti-civilni-sportak-nebo-sportovni-civil/&prev=/search?q%3Dhttp://www.autoforum.cz/testy-aut/test-skoda-octavia-iii-rs-tsi-v-subaru-wrx-sti-civilni-sportak-nebo-sportovni-civil/%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DOy4%26rls%3Dorg.mozilla:bg:official%26channel%3Dnp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.