Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgtransexpert

Fitibaldi

Странно поведение на предно дясно стъкло.

Recommended Posts

Fitibaldi

Здравейте, от една седмица карам фейслифтова октавия и забелязах странно поведение на предното дясно стъкло. не иска да се вдига само автоамтично. стига до някъде и после слиза само до долу... предполагам, че е някаква настройка или програмиране, ама пусто идея си нямам как да го програмирам...

отделно не можах да открия мястото на бушоните, защото запалката ми не работи и вероятно е точно бушонче... гледах янкакви схеми, че е в таблото, ама дали откъм шофьора или откъм пасажера не можах да разбера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
masterOne

Нещо го мъчи при вдигане и затова се сваля само!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Fitibaldi

не вярвам да е това, защото винаги се вдига до положението, от което е било смъкнато. примерно ако съм го бил смъкнал на 25% после до долу, то първо се вдига до позицията, от която е било смъкнато и след това се връща...

може и да си правя всъщност. преди малко я измих и утре ще чекна отново

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
sauro

Затвори всички прозорци до край. След това с двете си ръце едновремено дръпни 4-те копчетата за затваряне на горе (тези които се намират на щофьорската врата). Трябва да задържиш копчетата докато чуеш как изцъкват механизмите на 4-те прозореца, след като изцъкат и 4-те пробвай дали това което казваш не се е оправило.

 

Пиши какъв е резултата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Fitibaldi

ок. след малко ще проверя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft

При мене е същата работа, ако го оправиш кажи как си го оправил :) Също само дясното ми прави мизерии... Аз не съм търсил до сега защо прави така, но го прави при много горещо време, прави го при студено време, не е абсолютно всеки път, но ми се случва. Да кажем, че за 3-4 години ми се е случило 10 пъти... през другото време си се вдига... Намерил съм закономерност, която работи при повечето опити - свалям надолу, като натисна да се сваля само/автоматично и внезапно дръпвам да тръгне нагоре - пак докрай дърпам, за да тръгне автоматичното вдигане - пускам след две секунди и то тръгва надолу само... Същото се случва и при следната ситуация: дърпам дясното да тръгне нагоре първо - автоматично да се вдига, дърпам лявото да тръгне и то нагоре след дясното - дясното тръгва надолу и се отваря докрай, лявото се затваря до горе и това е...

 

Явно не съм само аз при фейслифта така, но не съм го търсил... може би се е замърсило ключето, защото след първата година започна да ги прави номерцата... Аз имам само отпред ел. стъкла, отзад съм с ръчки.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
dentist

Shaft и при мен е така.За година обаче ми го е правила тоя номер 5 пъти.По време на вдигане на дясното стъкло от моето копче,същото се сваля само на средата на пътя.Аз си го обяснявам че копчето от моята страна прави мизерии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft

Преди около два часа джитках вънка, бях спрял да чакам жената, та си играх 10 минути нагоре-надолу - три пъти го направи smile091 При мене го сваля откъдето и да е - чак до долу, не се спира... Иначе, най-много обича да ми го прави тоя номер, като дръпна да се вдигат, преди да излезна от колата... тръгва наобратно и се връщам да го затворя...

 

При теста днеска - няколко пъти го отворих и затворих, общо взето свалям го до долу, цъкам да се вдига сам, цъкам след него да се вдига и шофьорския и оня тръгва надолу... нещо някъде комуникацията се бъзика... но със сигурност не е от съпротивление, т.е. нещо да му пречи да се вдига... Сам си го прави. Трябва да потърся, може би малко по-късно ще потърся, че сега имам да направя нещо друго...

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
combi 64hp

И при мен така ( фабия 1 / 2007 ) . Мислех че е от влагата зимата, сега е топло и продължава да го прави - точно предно дясно!

Ако някой знае защо - Моля да помага?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Fitibaldi

вчера пак ми го направи. после смъкнах и вдигнах лявото стъкло и дясното спря да го прави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
sauro
вчера пак ми го направи. после смъкнах и вдигнах лявото стъкло и дясното спря да го прави

 

изпробвали, това което ти казах?

 

PS: Издърпваш копчетата до край, до положението за авроматично вдигане на прозореците

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
evin

Хаха и при мен предно дясно стъкло понякога тръгва надолу само при вдигане smile091

3-4 пъти го е правило досега за 3 години

Явно е някаква шега от Шкода smile045

Ще пробвам идеята със задържане на четирите бутона

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Fitibaldi
вчера пак ми го направи. после смъкнах и вдигнах лявото стъкло и дясното спря да го прави

 

изпробвали, това което ти казах?

 

PS: Издърпваш копчетата до край, до положението за авроматично вдигане на прозореците

 

дааааа, изпробвах го. лошото е, че не знам дали това оправи нещата или вдигането и смъкването на лявото стъкло :D

ще следя отново за подобните му аномалии.

 

а някой може ли да каже къде са бушоните на фейслифта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft
...

а някой може ли да каже къде са бушоните на фейслифта?

 

До шофьора :D Отваряш вратата на шофьора, и на самото табло, там където си пускаш фаровете, откъм вратата има един капак... отдолу подпъхваш с ключа за палене - има си дупка толкова широка, колкото ключа и избутваш капака - там са бушоните. Има си и бяла щипка на капака, за по-лесно вадене на бушончетата :)

 

Подобно на тая снимка:

B1U-0022H

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Fitibaldi

и аз това видях с google, ама го видях за пасажера и за шофьора, а и не знаех, че става с ключа за палене. мерси много.

след малко ще видя бушоните и е редно да си купя резервни май

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
dentist

Има го обсъждано във форума-не е от бушоните.Копчетата се преебават.Ако е бушон ще спре да бачка нацяло няма да връща стъклото на средата на пътя(поне аз така мисля)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Fitibaldi

бушоните са ми за да сменя този на запалката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft

Малко продължение - нямам време да сваля кората да се занимавам със стъклото, да гледам какво му е... ама почва да ме дразни и нещо ще направя най-накрая.

 

Вчера при 22 градуса, т.е. не беше жега - бях до Враца по работа, там леко почна да пръска дъжд и аз исках да вдигна стъклото - дясното - и то се вдига до 30-40% и се свали рязко до долу само... 10 пъти така...

 

Нервирах се и реших да пробвам дали му работи защитата - при вдигане като срещне съпротивление, да не стисне на някой пръстите се връща само надолу. Вдигнах го леко до 30-тина процента, след това му натиснах бутона да се вдига само до горе и с другата ръка натиснах стъклото отгоре силно, т.е. съпротивление му оказах - хлътна леко стъклото (пропадна 1см някъде) и се върна само надолу - така трябва да работи. След това нямаше проблем въобще! Вдига се, сваля се, работи безупречно... Нещо защитата при съпротивление май се бъзика...

 

Какво му става... въобще не знам... Само знам, че проблема не е по копчетата, а си е във вратата вътре!

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
chavdarlk

Стъклото сигурно трябва да се "обучи". По принцип си губи "уроците" при откачане на акумулатора и при няколко последователни принудителни спирания в междинно положение.

Няколко пъти се прави ръчно пълен ход във всяка посока, като копчето се задържа натиснато няколко секунди след като стъклото спре да се движи във всяко крайно положение.

Ако и след това прави проблем му търси причината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft

Обучавал съм ги - акумулатора съм го спирал преди 2 седмици последно, като свалях Airbag-a, за всеки случай, че мечка страх - мене повече, иначе знам, че уж не може да се отвори, но все тая. След това обучих стъклата - иначе не се вдигат сами, знам го това - свалям до долу с крайно натиснати бутони - едновременно и двете стъкла и така задържам 2-3 секунди, след това вдигам догоре и пак задържам 2-3 секунди и всичко си работи добре. Обаче дясното нещо се бъзика понякога... не знам защо да си забравя настройките?

 

Не съм пробвал, като прави тия мизерии, да задържа бутона на крайно долно положение за няколко секунди и след това да пробвам вдигане догоре. Иначе с крайно дръпнат нагоре бутон - нищо не става - тръгва, спира само и тръгва обратно - направо полудявам - нямам контрол въобще и не иска да спира, докато не слезне до долу - върви си само, докато не спре най-долу и от там нагоре може да се вдига и пак така - цикли...

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
димон

На бай руснаците им сменят по гаранция (ако са) моторчето във вратата при проблем като на Шафт. Навярно повишеното триене в редуктора повишава тока и сработва защитата от прищипване на пръсти и др.т.п.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft

Днеска не успях да си вдигна прозореца. 100% от опитите бяха провал... Отваря си се сам, направих и клипче. След една седмица ще отворя вратата и ще сваля моторчето. Или ще го сменям или ще гледам може ли да се оправя нещо... писна ми. Дори с вдигането на полу-контакт по едно време спира - на едно и също място винаги(3 пръста преди затворено положение). Нервирах се и цъках бутона на пресекулки и това доведе, както до забравяне на функциите автоматично вдигане и сваляне, така и на всякакви функции - нищо не ставаше при натиск или вдигане на който и да е бутон за дясното стъкло... Обучих го с 300 зора, тъй като не искаше да се вдигне никак. 30 минути борба да го затворя някак си. На пресекулки става, но ако се уцели точното място се връща до долу, а и спира бутоните автоматично - явно защита против някое дете да не си играе...

 

След една седмица ще му видя сметката, нейната мама и негативната екстра тъпа! smile012

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Fitibaldi

Аз си го обяснявам с проблем в механизма. някъде запира, затяга, задейства се защитата против притискане на пръсти и спира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
mishoo
На бай руснаците им сменят по гаранция (ако са) моторчето във вратата при проблем като на Шафт. Навярно повишеното триене в редуктора повишава тока и сработва защитата от прищипване на пръсти и др.т.п.

 

Димо това с моторчето не се връзва с факта че е само шофорското стъкло smile048 Всички от него се оплакват.Верно и че то е най експлоатираното ноооо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft
...

Димо това с моторчето не се връзва с факта че е само шофорското стъкло smile048 Всички от него се оплакват.Верно и че то е най експлоатираното ноооо

 

Ко?! Не! Изобщо не говориме за шофьорското, човек :) Само и единствено пасажерското се бъзика... шофьорското никога не е правило такъв проблем - чакай, да не го хваля, че...

 

Сега ще кача и клипчето... само да го обработя, че се клати картината...

 

 

Поздрави

 

ПП: не ми се занимава... качвам го каквото е оригинално...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.