Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Fabia - взаимно заменяеми компоненти


roodnb

Recommended Posts

Колеги , от къде мога да видя за Фабия 2 2008 , кои компоненти са взаимнозаменяеми с такива от други модели Шкода или други марки от VAG групата,

 

Като двигатели , скоростни кутии та дори седалки примерно ?

 

Поздрави smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами най-общо всички двигатели и скоростни кутии са взаимозаменяеми с други коли от VAG групата. Поло и Ибица. Също и с Фабия 1. Кажи тебе какво точно те интересува? Кой двигател и коя скоростна кутия? Седалките може и да нямат съвсем еднаква форма, но релсите на седалките могат и да паснат сигурно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата явно пита за нещо от рода на сервизен каталог с таблици с взаимозаменяемите части.Виждал съм такава книга с таблици и т.н. само че за соцвозилата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно може би за сервизен каталог питам.

 

Иначе каква ми е идеята: карам фабия 2008 1.4 МПИ 86 коня. Лично аз бих предпочел ако не ТДИ то поне по големия мотор 1.6 МПИ. И понеже искам да превърна колата в проект ( аз вече съм започнал де, но само визуално ), а знам че 1.4 двигателя е безмислино да се прави. исках от някаде да прочета кой двигател мога да наместя под капака.

 

Иначе в конкретно за момента се интересувам дали 1.4 ТСИ двигателя може да бъде изпозлван. Тъй като не искам автоматична скоростна кутия , дали мога да позвал такава от Сеат Купра ( знам че са доста здрави ) или подобна. Друг пример - дали мога седалки от РС-ова фабиа 1 да бъдат сложени на мястото на седалките на Фабия 2 и т.н

 

Поздрави smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С преправяне сигурно и vr6 ще наместиш, но доколко ще ти е изгодно?! Иначе силно се съмнявам да има каталог с всевъзможни замяни от различни модели. Специално за седалките, защо не търсиш спортния салон за Ф2? Айде VRS седалки от Ф1 отпред може и да паснат на релсите, но отзад силно си съмнявам.

1.4 ТСИ нали влиза във Ф2 VRS, но там е друго окачване спирачки... Евентуално купето може да е допълнително заздравявано. Но всичко това се прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да то е ясно, че се прави, просто в момента сабирам информация , за да мога да преценя доколко има и дали има смисъл и съответно да си направя сметките :)

 

Иначе за части от Ф2 VRS идеята я имам , само да си намеря някоя такава на части тук иначе, от чужбина , но всичко от там , по добре да отида да си купя нова от ЕТ :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно може би за сервизен каталог питам.

 

Иначе каква ми е идеята: карам фабия 2008 1.4 МПИ 86 коня. Лично аз бих предпочел ако не ТДИ то поне по големия мотор 1.6 МПИ. И понеже искам да превърна колата в проект ( аз вече съм започнал де, но само визуално ), а знам че 1.4 двигателя е безмислино да се прави. исках от някаде да прочета кой двигател мога да наместя под капака.

 

Иначе в конкретно за момента се интересувам дали 1.4 ТСИ двигателя може да бъде изпозлван. Тъй като не искам автоматична скоростна кутия , дали мога да позвал такава от Сеат Купра ( знам че са доста здрави ) или подобна. Друг пример - дали мога седалки от РС-ова фабиа 1 да бъдат сложени на мястото на седалките на Фабия 2 и т.н

 

Поздрави smile159

Всичко е възможно, но ако влижаш във филма нека е от 2.0 бензин нагоре иначе не си струва. ААА и да е правиш за нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спри с фантазиите

Bega4kata e прав. Караш сушер яката кола и поволината от форума ти завиждат и искаш да я прецакаш пък и пари да даваш. Продай фабията и си вземи едно 330i (около 13 000лв) ще си по-доволен и няма да ти трябва да правиш тунинги и т.н... Много малко проекти са наистина сполучливи. Ще ме прощава колегата с правената vRS sedan ама си е пълен таралясник smile048 . Колкото по-оригинална е колата и колкото по-тънки доработки са правени, толкова по-добре. Доработките трябва да са върху дребните дразнители. Виж проектите за О2 има уникални неща, които са направени само и единствено заради дребните недостатъци или не достатъчно добре решени проблеми от производителя: (обезшумяване, LED-ове, хубави тампони, малко по-ниско окачване, светодиоди на дръжките за отваряне, затъмняване на стъклата, LED DRL, постоянно включени мигачи и др... и др...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спри с фантазиите

Bega4kata e прав. Караш сушер яката кола и поволината от форума ти завиждат и искаш да я прецакаш пък и пари да даваш. Продай фабията и си вземи едно 330i (около 13 000лв) ще си по-доволен и няма да ти трябва да правиш тунинги и т.н... Много малко проекти са наистина сполучливи. Ще ме прощава колегата с правената vRS sedan ама си е пълен таралясник smile048 . Колкото по-оригинална е колата и колкото по-тънки доработки са правени, толкова по-добре. Доработките трябва да са върху дребните дразнители. Виж проектите за О2 има уникални неща, които са направени само и единствено заради дребните недостатъци или не достатъчно добре решени проблеми от производителя: (обезшумяване, LED-ове, хубави тампони, малко по-ниско окачване, светодиоди на дръжките за отваряне, затъмняване на стъклата, LED DRL, постоянно включени мигачи и др... и др...)

 

Не че наливам масло, ама си нямаш идея как тия 330 се нервят на фабия 1 мизерна кат се подиграе и надиграе. доста се навъдиха с дизайн за смях. номера е да си ефикасен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да отидат нещата към тотален offtopic: Принципно ако едно нещо го има на Ibiza или Polo трябва да става и за Fabia, тъй като платформата е една и съща. Ако искаш да правиш чудесии от типа дизелова кола със скоростна кутия от бензинова и пр. ще трябва да гледаш вече размери, габарити и т.н. на отделните компоненти, за което няма да намериш никъде подробно изведена таблица.

 

/Off относно 330i аз съм на мнение че това е най-добрата кола, която си заслужава на пазара в съотношение: Вървеж/Качество/Цена/Разход/Поддръжка . Има много идиотчета дето си мислят че като хванат дадена кола са богове, но шофирането си е майсторлък и не зависи само от колата. Напълно съм съгласен че има доста добри шкоди, които без проблем ще се справят с 330i. Лично аз в момента си карам Ibiza-та, защото за това стигнаха парите (пък и разума надделя). Ако бях си намерил някакво 1,9 TDI, рано или късно щях да си го направя както трябва (160+ к.с.) защото реално погледнато това е най-доброто което може да се направи с приемлива инвестиция да върви нечовешки много. Относно BMW-то имал съм възможността да карам такова и просто ме радва, защото си го може без да се налагат интервенции и това е по-доброто решение пред варианта бензиновата 1,4 86к.с. (която си е супер колица) да почне да се прави дизелова или да се чуди човек от какво е сглобена. Ако нещо се прецака по време на проекта изгаряш с много $$$.

Както казах по-горе по-добре колегата да си продаде фабията и да почне нещо смислено, а не както бегачката каза "фантазия". В момента даже има прерфектното F1 комби 1,9TDI 101к.с. със спортен салон в mobile.bg за около 8000лв. като вложиш 2-3000лв ще стане супер по-добре от някоя F2 сглобявана с части от 10 различни коли.

s_flag s_flag s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.