Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна на акумулатор


rjibirski

Recommended Posts

Налага се да сменя вече :( оригиналният акумулатор.Изкара 4г. и 6м. поне откакто я купих.

Имам няколко въпроса :

1.Какви акумулатори продават в Надежда

2.Как може да се смени акумулатора без да се "рисет"нат данните на "компютъра"

3.Дали няма да има проблем ако запаля с помоща на кабели

4.Мнение за следните марки:(цената не е определяща)

-Exide

-AcDelco

-Varta

5.Ако сложа с по-голям стартов ток и при положение,че се побере в стойката,дали ще има проблеми със зареждането му.

6.Какви акумолатори се препоръчват по каталог,че в сервизната книжка нещо не можах да намеря

БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗА ИНФОТО! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих на моята фабиа преди да я продам

Перион и бях много доволен. беше 1.9 сди.

от мен имаш глас за перион или варта което е почти едно и съшо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сменях моя октомври месец 2012. От ЕТ ми прпоръчаха момчетата на Монбат с жълт етикет за 120 лева с 2 години гаранция. Вече 5 месеца и е пушка )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.Как може да се смени акумулатора без да се "рисет"нат данните на "компютъра"

3.Дали няма да има проблем ако запаля с помоща на кабели

4.Мнение за следните марки:(цената не е определяща)

-Exide

-AcDelco

-Varta

2. Никак. Чудно ми е защо пък те притеснява ресетването на компютъра. :-k

3. Не

4. Мисля, че каквото и да вземеш от изброените, няма да сбъркаш. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.Как може да се смени акумулатора без да се "рисет"нат данните на "компютъра"

2. Никак. Чудно ми е защо пък те притеснява ресетването на компютъра. :-k

 

Гога, не си прав. Закача се малко акумулаторче (примерно от мотор) което просто да поддържа докато сложиш новия. Спестява пренастройването на радиото smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност да, съгласен съм. :oops: Но ако радиото е заводско, настройките не се губят - проверено няколко пъти. smile049 Само борд компютъра се занулява, което не мисля, че е някаква драма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви кажа, че доста проблеми имах с моята Варта, но все още няма еднозначен отговор дефектен ли беше или проблема беше релерегулатора ](*,)

Ако пак ми се наложи, бих си купил Баннер- уникално добър акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте,

 

Ще използвам темата на колегата, за което моля за извинение, но все пак е по същата тема.

Колата е Fabia 1.2 на 6 години и 3 месеца. Оригиналният акумулатор сдаде багажа. Станното в случая, е че до неделя не я бах карал 2 седмици и палеше.

Вчера обаче нямаше мощност да завърти стартера. Сутринта измерих 11.1 V Очето на акумулатора е прозрачно т.е. индикатор, че трябва да се смени. Притеснявам се обаче да не се е появила отечка и затова да е станало така. Все пак 2 дена след каране изведнъж да се случи ми е съмнително. Искам да измеря тока в покой с мултицет. Имате ли препоръка как да стане от минуса или от плюса и дали при смяната на акумулатора плюса и минуса е пропоръчително да се изключват в определена последователност, понеже четох в друга тема, че ако откача първо плюса мога да повредя устройството за зареждане (предполагам алтернатора) при положение, че минуса е вързан за копрпуса на колата ?

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема се оказа 'с история' :smt0344

Предния собственик е имал драми с заминал реле-регулатор- колата е презареждала. Сменен е реле регулатора, образувалия се окис по клемите на акумулатора е почистен- и така, имаме профилактиран алтернатор, но заряд отново на ръба на допустимото.

След като хвърлих един акумулатор, аз също профилактирах алтернатора- 100лв само за реле-регулатора :smt0344 , купих нов акумулатор, проверих за утечки.

Колата обаче продължаваше да варира в заряда- между 14.1 до 13.1 при пуснати консуматори.

След като отидох при правилния майстор, той веднага разгада проблема- при резареждането от окиса са се разпаднали 2-3 жички от масовия кабел ВЪТРЕ в кербовката на масовата клема. Така клемата привидно е здрава и няма луфт, но от вибрациите проблема с масата е налице и от там играе заряда. Масовия кабел е 50лв нов, но обгорихме кербовката и заляхме с калай, топен с горелка- получи се направо заварка smile092 Няма смисъл да казвам, че сега заряда ми е бетон и дължа извинение на Варта :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tonygl, първо се маха минуса и после плюса. После в обратния ред се закача първо плюса и после минуса. А за акумулатора, пробвай първо със зареждане и ако не стане сменяй. Шест години ,явно му е дошло времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.