Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем със светлините


cdrecordable

Recommended Posts

Закачах на ваг кома. Няма грешки. От диагностиката следяхме напрежението и се вижда промяната,при различни консуматори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че нямам такова реле или поне не ми се включват автоматично светлините, така че няма какво да го смущава другото реле.

 

Аз имам такова реле, слагано е допълнително, но е оригинално за Шкода - има си книжка, подробно описание, може да се сложи на Фабия, Октавия или Супърб. Преди да сменя алтернатора късите светлини се включваха веднага щом дам на контакт, а слега след смяната не знам майсторите дали са правили нещо, но се включват фаровете след като запаля колата и започне да зарежда акомулатора ( като загасне червената лампичка с акомулаторче)

 

Аз не разбрах- с ВАГ-КОМ диагностика правихте ли- не може да се получава цветомузика и да няма записани грешки.

Даже можете да видите зарядния ток с него.

 

На диагностика ходих на 2 различни места - едното е Друмник, другото там на Любляна, при майсторите, които смениха алтернатора. И на двете места не дава никаква грешка??? Не занм обаче VAG-COM ли е програмата за четене на грешките и тя ли е единствена, има ли възможност да са ползвали друг софтуер, който да не може да отчете записан проблем??? Ще махна и въпросното реле да видя дали има разлика и ще пиша като имам време дали има промяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Релето следи за достигане на стойност на зарядния ток. Би трябвало да пали фаровете чак след стартиране. А може и да е от настройки, ресетнати след махане на акумулатора- в инструкциите пише ли нещо по въпроса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тай днес разглобиха динамото смениха още чарколи и файда никва. Довечера пак при еладжията и вече ше му ям ушите за тоя датчик

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В книжката с инструкции на релето има описание как се монтира -пише,че има фабрична подготовка за всички Фабии, с подготвен изход за предпазител (големите предпазители, средната колонка, 4-ти отдолу нагоре). Свързването на кабелите към врътката за включване на фаровете трябва малко да се преработи, има описание как, също така пише, че ако не се включат фаровете с врътката, релето включва само късите светлини - дългите, осветлението на таблото и на регистрационния номер не работят в това положение, а чак като се завърти на включено положение. С две думи това са нещата в инструкциите. Номерът на продукта е BEA 409 001.

 

Сега махнах въпросния допълнителен предпазител, за да работят фаровете нормално само от включвателя и пак ще тествам дали ще има промяна.

 

Между другото свалих и акумулатора, за да погледна хидравличната течност - моята е жълтеникаво-оранжева на цвят, казанчето си е пълно до горе ( съответно отпада предположението, че сервото се бъзика заради липса на течност), а модела e TRW.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя какво точно ми правиха на динамото. Смениха четко държателя,ролката/старата уж била блокирала/ и втулки . Да си призная не е както в началото светломузиката :D но от време на време съвсем леко трепти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Ами след 200 лв в канала всичко сменено по динмото , проблема си остана. Когато се повишиха температурите спря проблема,което си обяснявам със спирането на подгревните свещи и по-ниската консумация на ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като ти свети кормилото а не динамото значи сам си направи сметка къде е проблема.Хидравличната помпа има дефект или датчика което е по малко вероятно писал сам ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора сменял ли си го? Да не би да е пътник и когато имаш по-голяма консумация да пада напражението и тогава помпата на хидравликата, която е много голям консуматор, да не и истига ток и да свети лампата. Принципно при мен и на Skoda-та и на Seat-a при спряла кола на място като завъртя волана, предните фарове намаляват интезитета си (това е от голямата консумация). Провери и всичко по хидравликата, защото не веднъж сме го дъвкалил този проблем, който може да се окаже типичен за VAG.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумолатора беше нов на няма и три месеца ,когато започнаха проблемите. Сега всичко е ок ще чакам зимата да видим дали ще се появи проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.