Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем със светлините


cdrecordable

Recommended Posts

От два дена започна да ми премигва таблото и фаровете (като импулси),на място и в движение. Проверих динамото зарежда на от 14.05 V до 14.50 V. Когато въртя волана на място се получава същия ефект. Акумулатора е нов. Гледах дали имам разхлабени клеми ,но нямаше. Някой да се е сблъсквал с нещо подобно? И какви разрешения на проблема имате?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачах ме колата на диагноза, не дава никакви грешки.Майстора ми твърди , че е изгорял диод на динамото. Взе да ми светва обаче символ като волан с удивителна и сякаш волана става мек. Това признак ли е за проблема с датчика на хидравликата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е един от признаците за заминал датчик.Направете по-точна диагностика като погледнете при запалена кола и без да въртите волана вижте дали градусите на ъгъла на завиване варират.Това също е един от признаците за дефектирал датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде да гледам за нивото на маслото? Записах час да видят динамото за сега.

Резервоара на хидравликата е зад левия фар. Често стои под акумулатора който се намира там, при дизеловите. Обикновено за да се провери трябва да се свали акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги, първо искам да се похваля, че и аз се присъединявам към този раздел. След много време, умуване, разглеждане и тн Фелицийката скоро се сдоби с по-млада сестра. А именно Fabia I 1.9 TDI 74 kw.

След това отклонение се включвам и по въпросната тема. При мен също се получава примигване и на фаровете и на таблото, понякога е едва забележимо, а понякога ясно видимо. НО не е при въртене на волана и просто леко да намялава светлината заради консумацията на ток, а когато колата е в в спряло положение основно и без движение на волана. При движение и високи обороти отшумява и в повечето случаи изчезва.

Прочетох и двете теми, вдигнах капака както беше написано и наистина се чуваше леко жужене, но не знам дали е от помпата или датчика на сервото. Ходих и на сервиз, там ми казаха, че алтернатора ми не е фабричния, а някакъв английски 70А. Казаха ми че проблема е от там и трябва или да сменя реле-регулатора с по-усилено или да сменя алтернатора с оригинален 120А. А за модела такъв ли трябва да е, защото на друго място ми казаха, че за дизелов двигател не може да е толкова голям, защото не било нужно, не било S-класа???

Знам, че без да се погледне на място просто си гадаем, но ще са ми полезни идеи от къде да започна търсенето ( въпреки, че прочетох темите, все още ми е малко неясно) , а и съвети за добър електросервиз от София също ще са от полза. Хайде стига съм писал за сега, поздрави и успех на всички и ще очаквам отговорите ви! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега след смяна на четко носач на динамото или нещо подобно/30лв за майстора и 50лв консуматив/ нещата изглеждат ок. Ще тествам тея дни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега след смяна на четко носач на динамото или нещо подобно/30лв за майстора и 50лв консуматив/ нещата изглеждат ок. Ще тествам тея дни

Какъв ти е алтернатора- мен ме одрусаха 100 лв за релерегулатор- а с четките- Беру, а алтернатора е 90А Бош.

При мен при пуснати всички консуматори заряда е 13,5 и след 200 лв за тотално рециклиране на алтернатор (който беше в много добро здраве), реле регулатор нов, масов кабел нов няма никаква промяна в заряда, ВАГ-КОМ- а показа 13,85 заряд и сега не знам на кого да вярвам- на диагностичния уред на Бош или на ВАГ КОМ. Една гаранционна Варта ми умря 4 пъти за 10 месеца, смених я, ще видим този уикенд след 6 дневен престой дали ще запаля или ще разхвърлям колата в пристъп на ярост smile092

 

ЕДИТ: без консуматори заряда ми е 14.2 и хидравликата ми е в отлично здраве (чукам на дърво :mrgreen: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема пак е на лице и пак по майстори.

 

 

На 99.99% съм сигурен, че е от датчика на хидравликата. След време лампата за хидравликата /волана с удивителния/ на таблото ще започне да ти свети постоянно. Проблема с мигането ще изчезне, но волана ще се върти малко по-трудно. не че и така няма да се управлява. Почти не се усеща разлика, но жълтата лампичка ще ти дразни окото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен има малко развитие по темата. Освен примигването започна да се усеща лека промяна в оборотите на празен ход, а волана от време на време се втвърдяваше на място а като тръгна омекваше. На два пъти ми се случи в движение да ми светне лампата воланче с удивителен, на място волана ставаше много тежк, но като загася двигателя и отново запаля лампата угасваше и всичко беше ОК. Не знам дали има връзка, но датчика за външната температура започна да ми отчита -45 C, при положение, че е откачен и показва само чертички??? Диагностиката обаче не показваше никакви грешки, дори за датчика на сервото. Ходих до ЕураТек и там приемчика ме посъветва да започна първо от алтернатора, защото сегашния няма DF клема? Отидох до ел.сервизът на ул.Любляна, там ми намериха алтернатор 120А с DF клема на BOSH за 110 лв, отвориха го, смениха му четките, казаха, че е в добро състояние. При монтажа се оказа, че имам нагорял сноп кабели под акумулатора до левия калник, който също беше подменен. След това пак диагностика, която ми казаха, че не дава никакви грешки. Всичко ми излезе 210лв. Волана пак ми се вижда малко тежък на място, но още не съм тествал продължително, защото преди малко я взех от сервиза, та се надявам вече всичко да е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно под акумолатура е казанчето за хидравликата и си мисля че като сипвам течност за чистачките поливам кабелите там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да се диагностира този датчик, че майстора ми не приема че е той а твърди че е динамото.

Когато започне да ти свети сигналната лампа за хидравликата на таблото постоянно тогава я покажи на "майстора" и го попитай дали има връзка с другото. Което съм написал е от личен опит. И при мен не ми дава грешки при диагностициране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де ама сега правят алтернатора и скоро може д ми кажат че е за нов,а ако излезне тоя датчик немога го чакам щот си имам коледна окраса вечер :д

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с новия алтернатор проблемът отново е на лице ](*,) В крайна сметка и аз се насочвам към датчика на сервото, защото няколко пъти се случи таблото много да мига, след това светва лампата с воланчето и вече няма мигане... поне докато не загася двигателя и отново не го запаля и тогава на ново. Може ли някой да сподели къде се намира този датчик, къде е помпата, какво трябва да е маслото, има ли разлика в датчиците или помпата за различните модели Фабии (примерно между 1,9 TDI и 1,4 16V 55kW , защото гледах една такава в морга, която ми е на близо ) или са взаимозаменяеми? Датчика лесно ли се сменява, бих ли имал големи затруднения сам да се справя или е наложително отново посещение в сервиз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата се намира под акумулатора, там където наливаш течността, която не мога да ти кажа каква беше точно. Има два вида помпи КОИО и ТРВ. Според вида на помпите е и датчика, който се намира на кормилната рейка и се стига малко трудничко до него!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви питам дали сте си правели това с релето,за автоматично включване на късите светлини? Понеже единия ми майстор спомена че може датчика на хидравликата да се смущава от релето!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че нямам такова реле или поне не ми се включват автоматично светлините, така че няма какво да го смущава другото реле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбрах- с ВАГ-КОМ диагностика правихте ли- не може да се получава цветомузика и да няма записани грешки.

Даже можете да видите зарядния ток с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.