Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Как се стига до вентилатора при фабия 2 комби 2009та година?


julianv

Recommended Posts

Здравейте,

при толкова много изписани теми за проблем с вентилатора,нито една не видях за фабия 2 2009та година.Бихте ли дали някакъв снимков материял или линкове точно за този модел, защото се съмнявам да трябва цялото табло да се маха това ще е голяма простотия и едва ли немеца го е направил така . Ето снимка на жабката там съм о4ертал единствените винтчета дет се виждат има и едно в дясно но не съм го снимал. Общо са 3 винтчета.

Предполагам 4е се сваля първо горната и след това винтчетата на долната жабка са скрити отзад някаде. Ако някой е разглобявал този модел ,моля да сподели.

post-7239-138453444511_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Моя Румстър имаше проблем с вентилатора и се сещам, че сваляха цялото табло. Дори врътляка за насочването на въздушната струя се измъква от тогава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, би ли споделил какъв точно е проблема ти с парното, за да го сравня с моя. Аз също до никъде не стигнах с разглобяването сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, би ли споделил какъв точно е проблема ти с парното, за да го сравня с моя. Аз също до никъде не стигнах с разглобяването сам.

Ми от време на време ,но не постоянно се чува шум като че ли се тормози един вид леко вие. И затова искаш да стигна до него и да го продухам с спрей с компресиран газ дет ги продават в Кауфланд - цената му е около 8лв ... с него си 4истя лаптопите като се забие прах по радиатора. Затова исках да видя дали няма друг на4ин. Изглежда всички сме прецакани с тия нови фабии... 1во дневните светлини/трябва да сложиш реле,а не през компютъра да ги пуснеш/ ,а сега и цяло табло да сваляш за да по4истиш вентилатор на 3 години хехехе... малаумна работа братлета!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt017

Колега, би ли споделил какъв точно е проблема ти с парното, за да го сравня с моя. Аз също до никъде не стигнах с разглобяването сам.

Ми от време на време ,но не постоянно се чува шум като че ли се тормози един вид леко вие. И затова искаш да стигна до него и да го продухам с спрей с компресиран газ дет ги продават в Кауфланд - цената му е около 8лв ... с него си 4истя лаптопите като се забие прах по радиатора. Затова исках да видя дали няма друг на4ин. Изглежда всички сме прецакани с тия нови фабии... 1во дневните светлини/трябва да сложиш реле,а не през компютъра да ги пуснеш/ ,а сега и цяло табло да сваляш за да по4истиш вентилатор на 3 години хехехе... малаумна работа братлета!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото,но като знам качеството на майсторите ни едва ли бих се прежалил да я разфасоват дотолкова ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде си? Ако си около шумен имам човек,но си е цифра разглобяването на таблото.

 

Oт София съм,и аз така мисля,все пак като гледам снимките направо ме заболя сърцето,но пак казвам... нямам никакво доверие в майсторите. Ше я разглобят и после като я сглобят или ще скърца или нема да свети нещо или нещо друго ше излезе :? . Така че засега ще си карам така .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Аз оставих моята вчера. Моторчето+реостат+работа=820лв :?

Само работата е около 160лв. Това в ЕТ.

 

П. П.

 

Моята е с климатронк

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не ми го побира главата- как може да замине моторчето толкова бързо- нали термо предпазителя на прословутия реостат е за това. За да се разбият втулките на оста на моторчето или да му заминат четките, трябва поне 15 години да е бачкало. Според мен има нужда от смяна САМО на реостат + смазване на оста на моторчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво

Преди да го сменят,са го разгледали и пробвали.

И аз не разбирам,как може да блокира,ма на. :?

В петък се прибрах от командировка,5 дни ме нямаше.Влизам,паля и не му обръщам внимание.Беше студено,а колата загря,обаче няма кой да духа :lol:

Опитали са да го раздвижат,ама ядец

Както и да е,сумата тоталка - 808 smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи задължително старото!

Имам желание да го дам на специалист да го дисектира smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и аз имам условия за тест. Дори мисля, ако има шанс, да го съживя :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взе си го,и ще го оправя smile001

Не бил толкова голям проблема,ама им е по-лесно нов да сложат :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно- за да изгори или блокира моторчето, трябва по- скоро да ти пламне кожуха на парното и да се деформират пластмасите.

Не им е по- лесно, а по- изгодно.

Ако ти се сваля жабката лесно, огледай дали корпуса на новия вентилатор изглежда нов- имат навика да слагат работещи части от ударени и бракувани гаранционни коли :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов си е.Кашона от новият е в мен,както и снимка на монтираният сномера,който отговаря на кашонният smile001 . 2 години гаранция smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и новият даде фира smile048

Донесаха от централният склад 3 нови,запечатани,всичките с дефект на ос-та smile035

Монтираха ми сегашният,и чакам чехите да спуснат нещо smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Малко да повдигна темата :smt0344

След като сменихме 3 чисто нови,4-ят(пак чисто нов) и той взе да хлопа :evil:

Бахти тея модифицирани вентилатори smile048

След празниците пак до ЕТ smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 1 година по-късно...

Вентилаторът ми скърца при студено време на първа и втора степен.

Има ли вариант да гo стигна, за да опитам да го смажа по някакъв начин, дори да е на сляпо ?

Редактирано от Farful
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕТО как се оправя скърцащия вентилатор ... имаш да свалиш жабката и страничния капак и ще видиш вентилатора ... останалата част от разглобяването на самия мотор от кожуха е същия .

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, ще ми спестиш много ядове, свалял съм горната жабка, за да я уплътня да не скърца,  но нещо не си го представям. 

1. Свалям жабката (горната или и двете) ?

2. свалям и страничния капак от към вратата

3. под жабката трябва да видя кожуха на вентилатора ?

По спомен под горната жабката имаше метална греда, като я махна да търся винтовете, които крепят вентилатора/кожуха ли там или да свалям долната ?

капака на айрбега не го пипам ?

вентилатора го изтеглям отдолу както при октавията, или през махнатите жабки ?

Редактирано от Farful
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.