Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Fabia 2 - спукан горивен маркуч


rjibirski

Recommended Posts

Имам Фабия 2 2008г. 1.4 TD-pd 80к.с.на 60000км. купен от мен от Еуратек.

За втори път ми се случва много сериозен проблем.Веднъж по време на гаранцията,веднъж преди няколко дни!

СПУКА СЕ МАРКУЧА ,КОЙТО ДОСТАВЯ ГОРИВОТО ДО ДВИГАТЕЛЯ!! Целият двигател е в нафта!! :smt0344

Споделете мнение-защо е този проблем на чисто нов двигател.

Най-страшното е не смяната на маркуча,а че може да се запаля!! ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дали не се протрива на мястото -обърнете внимание

 

Благодаря за бързия отговор.

Не знам дали се протрива,защото никога не съм отварял кората-работена е само в еуратек тъй като беше в гаранция до ноевмри миналата година...и сега го отремонтираха пак там...дори казаха от еуратек,че това било проблем на този двигател!!!Но когато се сетя че може да се подпаля ей така направо не ми се мисли...толкова нов модел а такъв сериозен дефект!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, на мен също гаранционно ми го смениха този маркуч (мисля че беше малко след 60 000 км). Моя двигател също е 1.4, но по-малкият 70 к.с. Аз го хванах, понеже забелязах че се омаслява там, не беше се скъсал. От ЕТ ми обясниха, че това е нормално срещан проблем при тези двигатели, поради големите вибрации. Също така приемчика ми каза, че поне в моя случай няма опастност да се запали каквото и да е. Поздрави! smile027

 

Untitled_1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нафта се пали трудно, най-вече от налягане! За това няма опастност.

 

Опитай се да я запалиш със запалка, да видиш, че е учудващо трудно.

 

Аз съм със същия двг и не съм забелязал този маркуч да ми е проблемен, явно някъде ти се трие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подмени си маркуча с такъв устойчив на масла и горива. Дължина 110мм., дебелина 6мм. и задължително с винтови скоби. Оригиналните не стават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подмени си маркуча с такъв устойчив на масла и горива. Дължина 110мм., дебелина 6мм. и задължително с винтови скоби. Оригиналните не стават.

 

smile126 smile126

БЛАГОДАРЯ на всички за бързите отговори!!!

Ще се съобразя с гореказаното!!

smile126 smile126

smile159

.....а и между другото...дали мога да си подменя,като си закумя кората на двигателя,че мирише ужасно...и е напоена с нафта,въпреки,че измиха двигателя...

Благодаря!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....а и между другото...дали мога да си подменя,като си закумя кората на двигателя,че мирише ужасно...и е напоена с нафта,въпреки,че измиха двигателя...

Благодаря!!

 

Можеш. Ама не е ли по-евтин варианта да я измиеш хубаво? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро го сменях и аз - беше почнал да сълзи едва доловимо и беше станал на камък :?

6 лв / метър горивопровод и две скоби от Порше Изток по 1,80 лв./бр

и при мен се получи на около 60 000 км - явно толкова издържат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро го сменях и аз - беше почнал да сълзи едва доловимо и беше станал на камък :?

6 лв / метър горивопровод и две скоби от Порше Изток по 1,80 лв./бр

и при мен се получи на около 60 000 км - явно толкова издържат

 

](*,) ЛОШО.Това означава,че решение на въпроса няма...поне някой да каже какъв маркуч и какви скоби-като производител да се вземат,кой издържат повече!!! ](*,)

 

...... уф а читавите марки като тойота изтеглят дефектни автомобили и ги от ремонтират ТРАЙНО.....знам ли отвратителен проблем...и после колата мирише отвратително ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркуч купих от Руди 96 - 6лв/м 7,3 мм / 14 мм размер

скоби от Порше изток , но ми казаха че и тия обикновените , които се затягат на винт били по-добри

знае ли човек , но аз съм си фен на оригиналните неща ;)

само за цената на горивопровода в Порше не се разбрахме - 63 лв. метъра - викам вие температура ли имате smile045

не знам в Еуратек може да са по-евтини !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркуч купих от Руди 96 - 6лв/м 7,3 мм / 14 мм размер

скоби от Порше изток , но ми казаха че и тия обикновените , които се затягат на винт били по-добри

знае ли човек , но аз съм си фен на оригиналните неща ;)

само за цената на горивопровода в Порше не се разбрахме - 63 лв. метъра - викам вие температура ли имате smile045

не знам в Еуратек може да са по-евтини !!!

 

.......малееееееее 63лв.!!!!!!!!!!!!....но като се замисли човек АКО издържи дълго и на това съм готов!!!само да не ми залива двигателя и после 1 година да мирише като зил.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Здравейте,

Изглежда имам абсолютно същия проблем.

Лесно ли се сваля капака на двигателя и как. Искам да запуша пробойната криво-ляво преди да стигна до сервиза.

Бихте ли ми казали и каква е процедурата за миене на двигателя? Всичко е омазано и мирише ужасно.

На автомивка ли става или в сервиз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених маркуча и минах на пароструйка, но пораженията ще си останат.

Дунапренът под капака на двигателя е наквасен като гъба. Не можаха да го изчистят докрай.

;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли засегнати с Фабия 1? Аз гледах моята тръбичка , не видях проблем, ама съм на 35000 км. На моята тръбичка има един дистанционер към тръбите които и седят отдясно като се гледа отпред на снимката. А тая която е отпред и завива под 90 градуса има гумена обвивка да я пази от претриване. Като втора тръба нахлузена отгоре и, даже в първия момент не го забелязах това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази която сложих се сцепи след няколко месеца и то надлъжно - явно толкова и е качеството ....сега съм със същата от Руди 96 , но я няблюдавам често ....явно ще трябва да се купува оригинален горивопровод - кофти извивка и напрежение водят до бърза амортизация .... това си е хроничен VAG TDI проблем ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нацепването може да се получава и от топлината от двигателя, все пак тръбичките стоят там на една температура от около 90 градуса. Ако се бандажират с някаква лента ,дали няма да помогне? Хем да изолира топлинно донякъде, хем да придава повече здравина на тръбата. Само дето не се сещам в момента каква да е лентата. Лента за увиване на ауспухи? Само че, тя е доста широка 3-4 см. май, а тръбичката е доста къса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
...

 

И аз днес го забелязах, че е "омаслен" същия маркуч при мен. :-k Явно от скоро, защото много малко е омасляването. Утре мисля да мина през любимите ЕТ да го сменят, че тия дни ме чака сравнително дълъг път и няма хич да ми е комфортно да пътувам така. ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога, мисля че, ако я оставиш сутринта, до края на деня трябва да е готова. Поздрави!

А на колко км си сега?

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.