Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Еуратек в София - коментари от недоволни клиенти


Recommended Posts

С риск малко да се изложа - тъй като  пластмасата е един вид матирана, а топлия въздух ще разтопи горния слой, няма ли да станат тъмни/светли петна с по-гладка пластмаса там където е имало интервенция?

Редактирано от alexander80
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера какви глупости го карате да върши човека. Пистолети, шкурки....това е нова кола, бре. Не вярвам да струва повече от 30-40 лв тоя детаил.

В тоя ред на мисли за Еуратек, да попитам някой знае ли тоя паметник в Дружба ще заработва ли това десетилетие?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пластмасата около бутона има леко грапава текстура, която ще се развали с пистолета за горещ въздух. Ако обработиш само около драскотината ще ти остане по-тъмно петно,а и гледам че са дълбоки нараняванията и може да не се махнат.. само ще го съсипеш. По-добре нова пластмаса и една чаша студена вода. :( 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5.04.2019 г. at 23:05, pepi написа:

Не мога да разбера какви глупости го карате да върши човека. Пистолети, шкурки....това е нова кола, бре. Не вярвам да струва повече от 30-40 лв тоя детаил.

В тоя ред на мисли за Еуратек, да попитам някой знае ли тоя паметник в Дружба ще заработва ли това десетилетие?

 

официално откриване имаше преди месец някъде, но с клиенти казаха, че ще заработят от месец Май, но реално дали ще е така ще се разбере скоро :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

   Привет! Ще си позволя да оставя още едно негативно мнение относно Еуратек в Надежда. Бъдете сигурни всички сегашни и бъдещи собственици на шкоди, които си карате, както и аз самият си карах октавията за обслужване там, че не ви сменят консумативите, но за сметка на това си ги плащате доволно скъпо. При една от смените ми на масло при тях, след 1200 км. светва жълтата лейка да долея масло. Ок, не са го сменили, но поне да бяха долели до максимума. От май 2008г. я имам октавията, и понеже карам и другите автомобили в семейството, за почти 11г. колата е на 73 000км. в момента. В Еуратек ми е сменян горивния филтър през 2010, 2013,2015г., като през 2015г. колата е била на 51 000км. Оттогава сам си сменям маслото и филтрите, като горивен не бях сменял, все пак е сменен на 51 000км., нищо че през далечната 2015г. есента. Вече на 73000 км и 22000км на този филтър, онзи ден реших да го сменя заедно с маслото и другите. Когато го отворих и извадих, беше почнал да се разпада и имаше страшни утайки в съда. Естествено изчистих всички гадости и подсуших кутията на филтъра преди да сложа новия. На стария филтър имаше щампа от 2007г. отдолу и надписа UFI. 

Весели Празници!

 

Редактирано от sotef
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 години по-късно...

Привет на всички :)

днес за пореден път и надявам се последен, се сблъсках с Еуратек. Колата ми е от половин година извън гаранция и си бях отдъхнал, че повече няма да имам контакт с тях, уви - сервизната акция за въздушната възглавница на Таката ме настигна и от преди 20 дни си запазих час с изричното условие да е най-ранния възможен и работата да се свърши на момента, с човека от техния т.нар. кол център се договорихме за днес, каза - бъдете там в 8ч, колегите ще се погрижат на момента. Днес бях там в 7:45, ест вратата на паркинга е заключена и трябваше да вися на булеварда, но как да е - имат работно време. Стана 8ч, приеха ме любезно и викат - с този протокол ще дойдете да си вземете колата. Казах му - пич, ненапразно съм днес в 8ч, тъй като се разбрахме работата да бъде свършена на момента и тн, шкода човекът ме застреля - ама сервиза започва в 9ч работа, най-рано ще е готова в 10, то не е plug&play. След като му казах, че не мога да чакам толкова и ще тръгвам, и ще си уговоря отново час, веднага се заеха с работата и в 9ч (когато уж майсторите започват работа) колата беше готова.

През времето, в което чаках, реших да поговоря с човек, над чието бюро пишеше Отдел продажби, имаме известен интерес за 2 нови автомобила във фамилията - е тоя човек тотално ме отказа да бъдат шкода. На всички въпроси, които задавах, получавах кратък отговор с елементи на караница (предполагам, че не изглеждам като човек, интересуващ се сериозно, знам ли :D )
Изобщо не знам как този вносител съществува и генерира такива продажби, единственият логичен отговор е, че и останалите са подобни. Не знам как може да имаш 2ма приемчика, при положение, че за 5г (колко е гаранцията) си продал над 15 000автомобила. След мен днес се изви опашка от 7-8 души за приемане, някои от тях чакаха след като си тръгнах.

Относно продажбено и следпродажбено обслужване смятам, че мнението ми е меродавно, тъй като аз самият отговарям за това във фирма, чийто продукти са с цена близка до тази на нова шкода, а някои и с доста над цената на Ениак. Ако чуя или разбера за някой от екипа, че се държи по този начин с клиент, който проявява какъвто и да е интерес, пътищата ни ще се разделят безусловно. 

толкоз от мен за днес :D 

Редактирано от piccinini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално за сервизната акция - според мен приемчиците използват заучени фрази .. и на мен ми казаха , че "операцията" отнема около два часа , пък докато се завъртя и колата беше прибрана и след една бърза обиколка между експонатите и две цигари , цъфна на паркинга (въобще не е ставало дума от колко започва сервиза).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз винаги си записвам първи часове и досега не е имало "ама той сервиза отваря след час"! И не само за акцията, а и за регулярна смяна на масла и/или диагностика. За кой сервиз става дума? 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, piccinini написа:

Изобщо не знам как този вносител съществува и генерира такива продажби, единственият логичен отговор е, че и останалите са подобни.

Марката сама се продава. Факт е! И за това не си мърдат зад има и не им пука много-много за отношенията с потенциалните клиенти. Бачкал съм като търговец на автомобили - наистина е разочароващо обслужването. И не само в Шкода... Има и готини хора де! Лошото е, че са единици...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Записах си час от Вторник за Четвъртък, от 11.04 за 13.04, в 08:00.

Супер любезна дамата по телефона.

Отвориха сервиза в 7.57ч.

Не сме чакали изобщо.

Взеха колата веднага след като приемчика я записа и я вкараха вътре, казаха, че до 40 минути най-много ще е готова, ако желаем, да изчакаме.

 

Еуратек София, клон Надежда, ул.Хан Кубрат 27.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, PRR написа:

Аз винаги си записвам първи часове и досега не е имало "ама той сервиза отваря след час"! И не само за акцията, а и за регулярна смяна на масла и/или диагностика. За кой сервиз става дума? 

За Еуратек в кв. Дружба става дума, може пък в Надежда нещата да са по-добре, нямам опит с хората там

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм само веджнъж взимане-даване с ЕТ Дружба и ... Да кажем, че предпочитам Надежда. Та, пробвай следващия път там и сподели впечатления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.