Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Помощ за покупка на Фелиция.......


Logitech

Recommended Posts

Без да имам опит - от изпатили колеги - знам, че фабричните ел.стъкла не са много за препоръчване.

А най-добър мотор няма - всеки спорти вкуса си. Аз например бягам от дизела и търся баланс м/у вървенето и удобството.

1,6 ми харесва като вървене, колата ми е комби - удобна ми е както за семейна, така и за работа, без екстри (по-малко неща за трошене).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • Отговори 102
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • The Best Forman

    8

  • C2H5OH

    7

  • felicialx

    7

  • maxrpm

    5

Най-много писали в темата

http://www.cars.bg/u873680

Какво ви е мнението за тази шкода колеги?Мисля след нова година да я огледам и евентуално закупя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда много приятно, цветът е хубав. Дано така изглежда и наживо и да е толкова запазена, както пише продавача. Цената също е добра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Сменил съм доста коли,какви ли не марки.Сега имам нужда от евтино комби и ми ми предлагат като вариант Фелиция 1.9д 2000г.На външен вид е доста запазена и въпреки белия си цвят няма грам ръжда.Двигателя ми е ясен- атмосферния дизел на VW. Но за ходовата част не знам нищо.Взаимствана ли е и тя от някой модел на VW или си е чешка разработка.Здрава ли е на ходова част Фелицията,цените на частите поносими ли са.Карал съм няколко Пасата и Венто и съм наясно с качеството на Ваг груп .Подръжката и здравината на Фелицията като на VW ли е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относително здрави са , евтина подръжка , събират много багаж , има само 2 минуса невървят много , но са икономични , и втория минус че много гният

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,имал съм две Фелиции с дизелов двигател AEF 1,9Д/64 к.с,едната беше с помпа Лукас а другата с Бош.Като двигател е много здрава ако си я обслужваш правилно и я пазиш,тромава е но много икономична.Като окачване е изключително елементарна,няма нищо от ФВ,всичко си е чешко по колата.Части има бол и са на съвсем поносими цени.Както колегата преди мен е писал имат склонност към гниене макар че аз не съм имал подобен проблем с моите Фелиции.Ако колата е запазена я взимай,няма да съжаляваш!Успех и късмет! s_flag smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,имал съм две Фелиции с дизелов двигател AEF 1,9Д/64 к.с,едната беше с помпа Лукас а другата с Бош.Като двигател е много здрава ако си я обслужваш правилно и я пазиш,тромава е но много икономична.Като окачване е изключително елементарна,няма нищо от ФВ,всичко си е чешко по колата.Части има бол и са на съвсем поносими цени.Както колегата преди мен е писал имат склонност към гниене макар че аз не съм имал подобен проблем с моите Фелиции.Ако колата е запазена я взимай,няма да съжаляваш!Успех и късмет! s_flag smile027

Примерни цени на части по окачването някой може ли да ми даде- накрайник,шарнир,амортисьори и т.н. Просто да имам някаква представа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накрайници и шарнири не съм сменял,никога не се е налагало,предните накладки са към 30 лв,предните амортисьори бяха около 70 лв./бр,задните мисля че са долу горе пак около 70 лв.бр.........няма части с плашещи цени smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накрайници и шарнири не съм сменял,никога не се е налагало,предните накладки са към 30 лв,предните амортисьори бяха около 70 лв./бр,задните мисля че са долу горе пак около 70 лв.бр.........няма части с плашещи цени smile049

Направо ме навихте ! Живот и здраве в четвъртък я купувам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накрайници и шарнири не съм сменял,никога не се е налагало,предните накладки са към 30 лв,предните амортисьори бяха около 70 лв./бр,задните мисля че са долу горе пак около 70 лв.бр.........няма части с плашещи цени smile049

Направо ме навихте ! Живот и здраве в четвъртък я купувам

 

Евтина и здраво е окачването

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих да я огледам по обстойно тази Фелиция. За сменяване има два накрайника и един шарнир. Колко ще ми струва това без работата.Имам близък приятел,който за почерпка ще ми свърши работа. Колко да си приготвя за ремъци и ролки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://skodabuldim.com/ - не го приемай като реклама. От сайта можеш да си изтеглиш ценова листа с частите за Фелата, която ще ти послужи за ориентир.

Като най-пресен пример мога да ти кажа цената на комплект съединител за 1,6 (цената е идентична) - 131лв., което реално погледнато не е скъпо.

А ако не си от тези, които държат всичко да е от магазина (ново) - във форума има достатъчно колеги, които продават Фелиции на части.

Като цяло Фелата не е лош избор на база цена/качество, стига да не те притеснява много кафявата гостенка (ръждата). И това, че за сега няма нека не те притеснява -ще се покаже s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Гледайте в к'ва чуденка изпаднах ... първо гледах сигурно 2 години обяви на Фелиции , докато се престраших и ходих на оглед на ТАЗИ ... хубава кола с няколко дребни забележки (абре нищо , което да ме уплаши) , след което излезе ТАЗИ и изпаднах вече в голяма чуденка - дали да е скъпа и по-нова или да е по стара и сигурна.

В цялата работа ще паднат и жертви естествено - ако взема по-скъпата и по-нова Фела ще ми се наложи да пусна Фаворита на пазара плюс всичко , което съм събирал като части , докато при компромис с Формана ще мога да си позвля да го запазя и да му причиня нещо , за което мисля от доста време.Всичко зависи и от състоянието на Формана де , защото още не съм го виждал.

Ха сега кажете на къде да наклоня везните ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай по-старата - две еднакви се подържат по-лесно.

Пък и по-нова, уж по-добре, само дето си е същия дарак ама с нови парцалки. И за Фела лище започнеш да трупаш части в мазето?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих казал Фелицията на всеки друг, но на теб ти казвам най-отговорно - ФАВОРИТА!!!!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно , че 100% правилно или 100% грешно решение няма , ще има компромиси , но първо искам да видя и Формана , а сега гледам , че и колегата sam4о си е пуснал колата за продажба , та избора вече става много голям smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....а сега гледам , че и колегата sam4о си е пуснал колата за продажба , та избора вече става много голям smile049

Тя неговата е лачена, ама е нафтова печка - ти нали търсеше бензинова :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Така казано въобще не звучи като въпрос, а по скоро като отговор.

 

Но не е правилен. Не всички Фелиции имат хидравлика. Дори бих казал, че хидравликата е екстра при Фелиция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 години по-късно...

Днес минавах през Троян и видях следната кола

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11535830832307661&slink=bnupx7

Автомобила е с оригинална боя според продавача, но е пребоядисан според мен. Без хидравлика, без климатик, на70000 км според продавача, на неустановени км според мен. Скоростният лост няма луфт, но се движи като в юфка. Всички гумени уплътнения по вратите са изгорели, маншоните ще се сцепят при първото кръгче, течностите са сменени. Най-големият издайник на тази кола освен възраста е големите фуги на главния тампон на двигателя и щракащите звуци на предните амортисьори. Автомобила си струва, ако му се заменят всички гумени части и частушки, но цената е бетон 3100 лв, което обезмисля всякаква покупка, както и забележителна е упоритоста на продавача с твърдението си, че колата щяла да става все по ценна с годините.

Редактирано от plamendor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.