Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Помощ за покупка на Фелиция.......


Logitech

Recommended Posts

Привет,

Обръщам се към вас със следните няколко въпроса:

Гледам една обява за Фелиция 1,3 LX 96г с АГУ. И се питам може ли по годината и това LX да разбера инжекцион ли е или карбуратор, понеже е в някакъв автосалон и по телефона ми вдига пазача, който не различава явно педал от волан?

Тези букви какво означават LX, L и ... само клас на оборудване като комфорт или и други неща?

И последно за сега, някой има ли наблюдения върху подобна комбинация /1,3карбуратор + газ/ като разход на гориво?

 

Благодаря предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 102
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • The Best Forman

    8

  • C2H5OH

    7

  • felicialx

    7

  • Logrus

    5

Най-много писали в темата

Питай колегата "C2H5OH" - той кара 1.3LX 1995г. карбуратор с газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

Обръщам се към вас със следните няколко въпроса:

Гледам една обява за Фелиция 1,3 LX 96г с АГУ. И се питам може ли по годината и това LX да разбера инжекцион ли е или карбуратор, понеже е в някакъв автосалон и по телефона ми вдига пазача, който не различава явно педал от волан?

Тези букви какво означават LX, L и ... само клас на оборудване като комфорт или и други неща?

И последно за сега, някой има ли наблюдения върху подобна комбинация /1,3карбуратор + газ/ като разход на гориво?

 

Благодаря предварително :)

 

Буквите са клас на на оборудване,може да е карбураторна ,може да е моно или пълен инжекцион.

За карбураторна на газ е най-лесно обслужване,другите вече имат компютри и е по-сложна горивната система,при добра поддръжка и нормално каране са добри,особено обемни са комби.Намират се части,нови и употребявани на прилични цени.

 

Напиши от къде си ,та да може колеги от форума да ти помогната при избора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напиши от къде си ,та да може колеги от форума да ти помогната при избора.

 

 

Благодаря за отзивчивостта.

От Пловдив съм за момента. Dinka ме насочи да питам във форума за съдействие, така че ще се възползвам от всяка възможна помощ.

 

Наистина е странен фактът, че от някои цените на частите за Поло до 99г и Голф 3. са по-ниски и то доста от тези за Фелиция за същите години на производство - ако приемем, че са сравнително аналогичен клас двата автомобила ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
http://www.cars.bg/u811200

Нормална ли е таз обява? малко ниска ми се види цената за много добро състояние?!

 

 

 

има и още по-ниска цена,може би се крие някакъв проблем или иска да се отърве от нея ,а и ще вземе повече ,от колкото да я даде за скрап,за Форман дават 320 лв.

 

http://prodavalnik.com/shkoda-felitsiya-i8271465

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

Я дайте малко акъл , че съм пред гоУема диУема ... та избора е между две коли от една марка и модел , едната е с всички екстри за модела (нов внос) , другата е гаражна от първи собственик , гола като пушка , но пазена и гледана поне по снимки без забележки и сега въпроса - кое е по- важно - екстрите или запазените тенекии и салон ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ако вносителя на тази с екстрите ти е брат близнак и то по-малък от тебе, можеш да приемеш всички хвалебствия към нея за чиста монета. А ако не те притесняват ламарините, боята и евентуалното претапициране, пак тя е твоята. Аз след толкова опити за попадане на идеалния автомобил, все улучвам по някоя греда а вече ми омръзна постоянно да кърпя,боядисвам и ремонтирам. За мен трите екстри в един автомобил по важност са ABS, хидравлика на волана и климатик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е писнало от ръжди и дупки и съм склонен да преглътна липсата на екстри за сметка на здрави и прави тенекии , но ми е любопитно мнението на мнозинството

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бас ловя, че с парите които ще дадеш за ремонти на ново внесената, ще сложиш същите екстри на гаражната.

Разликата е че екстрите ще слагаш по избор и в удобно за теб време, а ремонтите , когато изтропа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За точно три години имам 35000 км на шкода фелиция 1.9 дизел. изразходил съм 1807 литра т.е. 1807/350=5,16 литра на 100 км. Това е доста добро постижение. Сменил съм задно и средно гърне, семеринг на ск.кутия, тампони на единия носач и шарнирен болт, съединител, водна помпа, два маншона на полуоските, акумулатор, кърпени задни вежди, два сменени калници предни, боя на цялата кола. Колата изглежда по следният начин за сумарна цена за тези три години - 9000лв/това включва гориво + ремонти + плюс първоначална покупка, данъци и такси/. За тези пари имам сносен автомобил и жената не ми вика вече, че останалите участници в движението се отнасят пренебрежително към мен на пътя. А със Самарата останалите шофьори вечно се мръщеха и подвикваха, явно определят колата като признак за някакъв статус smile092

post-4849-138453426483_thumb.jpg

post-4849-13845342649_thumb.jpg

post-4849-138453426496_thumb.jpg

post-4849-138453426498_thumb.jpg

post-4849-138453426499_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Реших да закупя Шкода Фелиция 1.3 инжекцион,ГЛХ,произв.1999 год.,минала преглед този месец и с пълна сервизна история,първи собственик,находяща се в Белгия,където съм и аз.Километрите са ок.30000.Обявата е от самия собственик,не от автокъща.Цената е такава,че дори една година да я карам безпроблемно,ми е достатъчно.Някъде четох,че този мотор е с верига.Така ли е ?Ръжда поне по снимките не личи..вътре е като нова....Какво да и гледам допълнително?Ще бъда благодарен за всякакви мнения.С уважение към съфорумците!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако това са 30 000 значи на таз верига има поне още 60 000 живот и няма какво да те притеснява ... мини през някой комп да я прочетат за евентуални натрупани грешки и се возикай.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако това са 30 000 значи на таз верига има поне още 60 000 живот и няма какво да те притеснява ... мини през някой комп да я прочетат за евентуални натрупани грешки и се возикай.

Успех!

Благодаря,уважаеми!68 конски сили е мотора,цената ще е ок.1300 евра,и има документ в който пише всяка година на какви километри е извършен техническия преглед.И тук правят шашми,в големите градове автооказионите ги държат араби и балканци...Просто си направих сметката,че ако имам 15000 безаварийни километра/толкова ми трябват/,след това дори да я дам за старо желязо,загуба ще има минимална.Благодарности пак,колега!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай течностите дали са бистри.

Антифриза.

Спирачната течност.

хидравликата, ако има такава.

Маслото на двигателя.

Има ли парно.

Бързо ли загрява. (примерно на коя минута идва топлото по парното)

Луфтове по рейката и скоростния лост.

Другото са бели кахъри.

Ако е бяла е огледай за ръжди.... smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай течностите дали са бистри.

Антифриза.

Спирачната течност.

хидравликата, ако има такава.

Маслото на двигателя.

Има ли парно.

Бързо ли загрява. (примерно на коя минута идва топлото по парното)

Луфтове по рейката и скоростния лост.

Другото са бели кахъри.

Ако е бяла е огледай за ръжди.... smile092

Такава отзивчивост направо не очаквах.Благодарности!Тъмно зелен металик е колата,тъй като ще я гледам почивните дни,няма да се качва на компютър.Само ще помоля 5 мин. да я покарам,и 20 мин. да работи на място да видя дали работят термостати,парно и водни помпи.Това ми е компетенцията.Течностите,колкото мога,ще ги видя.Ще ви сържа в течение,приятели!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само допълних Гената. Повече не знам какво да гледаш!?

Може да видиш отзад на скоростите, където излизат полуоските, дали е омаслено. Но за тези километри не вярвам.

 

Прегледай хубаво парното - защото там много ще ти трябва. :)

Ако е Ок- значи товае колата. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ако колата наистина е на тези км ще те вози мнооооого време без никакви сериозни проблеми!!!!Това направо си е находка,с нетърпение чакам да качиш снимки на красавицата!!!Успех и много безаварийни километри като я вземеш!!! s_flag smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като отидеш да я гледаш, първо отвори капака и провери с ръка дали не е палена точно преди твоето пристигане. Най-добре ти да я запалиш сам. И ако ти кажат за някоя екстра, че не работи само защото и трябва малък ремонт за символична сума, не се връзвай. Кажи на продавача, че все едно я няма и да сваля от цената или да я ремонтира и тогава да ти я даде. Успех при огледа и покупката! И да качиш снимки та и ние да я видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ако колата наистина е на тези км ще те вози мнооооого време без никакви сериозни проблеми!!!!Това направо си е находка,с нетърпение чакам да качиш снимки на красавицата!!!Успех и много безаварийни километри като я вземеш!!! s_flag smile027

Уважаеми,търсих нещо такова,поради липса на парични знаци....Нямам право на скъпи ремонти,тъй като само за вложен труд тук ти свалят кожата.Ако си дал ок. 1000 евро за покупка, и се стигне до ремонт за 800 евро,просто продаваш за старо желязо,и се спасяваш.Но това е лошия вариант.Количката трябва да ме таралянка 20 мес. по 600 км....Ако пък ме и върне в София,ще и позлатя джантите!Ще пратя стимки като я взема.Поздрави и уважения за готините във форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Количката трябва да ме таралянка 20 мес. по 600 км....Ако пък ме и върне в София,ще и позлатя джантите!

Има много готини шпрейове (всички видове злато) :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Кой от всички мотори е най добър на фелицията и като екстри какво да гледам и прочие ! благодаря ! s_flag s_flag s_flag :smt018 :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично,ако ще купувам Фелиция бих държал на следните неща,по ред на важност:

 

1.Да има хидравлика на волана;

2.Да е с работещ климатик;

3.Да е комби;

4.Да бъде с двигател 1.9AEF;

5.Да има работещи ел.стъкла на предните врати;

6.Да има въздушна възглавница във волана.

 

Естествено не е без значение комплексното състояние,най-вече купето.По принцип при Фелиция няма някакви големи подводни камъни,защото това е един сравнително прост автомобил по устройство и трудно човек може да си "вкара таралеж в гащите".Така че в общи линии нещата опират до конкретния екземпляр.Ако колата е занемарена те очакват само ядове и разходи по нея,докато що-годе я вкараш в правия път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такава тема име вече, но все пак накратко 1.3 е най евтин за поддръжка и си върши работата. 1.6 е най-бърз а 1.9D е най икономичен и здрав, кара по 500000км и може още. Екстри за Фелиция не са кой знае колко, климатик, ел. стъкла цз хидравлика доста рядко АБС има също и еърбег 1, 2 или 4. Нивата на оборудване са общо взето LX, GLX и има една версия комфорт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.