Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Помощ за покупка на Фелиция.......


Logitech

Recommended Posts

Моторчето за парното сьс сигурност може да се пренавие при нужда, то е бял кахър но не разбирам за какво падане на мотора става въпрос. Аз за пръв път чувам за подобно нещо или просто съм назад с матряла. :roll:

 

Kaкво пренавиване, какви 5 лв? Чисто ново китайско моторче струва под 50 лв и вече 2-ра година карам с такова без никакви ядове. Прецакват се първо втулките на оста, които не подлежат на ремонт и почва да стърже и да запецва на ниски степени - оттам идват проблемите. По-скоро при фелата и въобще при по-старите шкоди много дразнеща е загубата на течности - след смяна на почти всичко по охладителната система с чисто ново продължава да бяга нейде антифриз и то доста, същото важи и за маслото, при все че няма видими течове отникъде и гумичките на клапаните са нови, не подпушва видимо отзад...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 102
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • The Best Forman

    8

  • C2H5OH

    7

  • felicialx

    7

  • Logrus

    5

Най-много писали в темата

При съотношение цена - качество , трудно ще намериш по добър автомобил , ако си решил да го караш , разбира се ,но ако ще е за временно ползванр и после да го продаваш , не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз продавам Фелиция - 1600 лв. Е, току-що и изтече граждаската застраховка. Ако я искаш с нея, ще трябва да платиш 1600 + колкото струва застраховката :)) 2000 г, 1,6 моноинжекция, бяла, комби, без екстри. Имам я от 2005 г, минал съм около 60 000 км с нея, в момента е на сто петдесет и нещо си хиляди (не ми се слиза да и видя километража ;)). Аз карам 90-100, така че на дълъг път ми гори 5,7-5,8, градско - около 7. Като камион е, носи, колкото и сложиш :)) Събирал съм 3 метрови летви вътре, при затворена задна врата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даваш 1600 лв и я имаш :)))

Здравейте, решил съм да си купувам Фелициика.. бихте ли ми казали + и - на този модел, какво трябва да се гледа като я оглеждам и т.н. И бенз/газ ще гледам и дизели... та кажете кое препоръчвате.. а и ако има някой колега от форума да продава още по-добре, стига само да е с 4/5 врати :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да бъда оплют,бих попитъл не е ли по добър вариант примерно Деу Ланос?Доста повече екстри,по нова година,по голяма,по добър интериор а почти на същите пари?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То по тая логика не само Ланос се предлага на тия пари. Колегата joeless си купи Киа Сепиа за същите пари. Нямам представа как стоят нещата с цените на частите за тези автомобили. За Фелицията знам, че с недоверие си купих задни лагери за по 13 кинта, ама сега за сега все още нямам проблеми с тях. А минаха вече 5 месеца.

...По-скоро при фелата и въобще при по-старите шкоди много дразнеща е загубата на течности - след смяна на почти всичко по охладителната система с чисто ново продължава да бяга нейде антифриз и то доста, същото важи и за маслото, при все че няма видими течове отникъде и гумичките на клапаните са нови, не подпушва видимо отзад...
Мите ????? Аз що не мисля тъй? Минал съм около 9600 км с 10W40 и до сега съм долял към 800 гр. А от миналата зима до сега съм досипал не повече от 2 л охладителна течност, хем съм със син антифриз.

А на тема антифризи G12, син, червен и т.н. имах разговор с производител та вече съм със собствено мнение на тема цветове на антифризи, ама това в друга тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да бъда оплют,бих попитъл не е ли по добър вариант примерно Деу Ланос?Доста повече екстри,по нова година,по голяма,по добър интериор а почти на същите пари?

 

Шкодата е Шкода, а Деуто е просто кола. Какъв е смисъла да си вземеш Деу? Качи се на рейса, той е Мерцедес, немска, здрава машина, мощна с голям дизелов агрегат и вози без пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Трябва да се внимава с корейските коли, От около 2000 година знам, че Hyundai Coupe става, но за другите не стоят така нещата. Виж с чисто нова Киа от магазина - май вече е ок.

joeless добре направи, понеже неговата е с двигател на Мазда, там поне с мотора няма яд, другите неща само той може да каже. Но определено не ВСЕКИ корейски модел от тия години СТАВА.

Честно казано, в момента за 2500 лв може да се намери и японска от 1999 година. Там обаче има други особености. Най-вече човек е ограничен в избора си за тия пари, а и трябва определно да се примири с по-нисък клас и с някои австрийски ръжди. Фелицията за 2500 би трябвало да е "пушка", ама те дали са останали такива, като знам, че доста се ползваха за служебни коли, дори в БТК и т.н. Абе с търсене става, каквато и да е марка, ама напоследък българския пазар е пробран, а отвън идват на малко по-високи цени.. Това са ми наблюденията за момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Моторчето за парното сьс сигурност може да се пренавие при нужда, то е бял кахър но не разбирам за какво падане на мотора става въпрос. Аз за пръв път чувам за подобно нещо или просто съм назад с матряла. :roll:

 

Kaкво пренавиване, какви 5 лв? Чисто ново китайско моторче струва под 50 лв и вече 2-ра година карам с такова без никакви ядове. Прецакват се първо втулките на оста, които не подлежат на ремонт и почва да стърже и да запецва на ниски степени - оттам идват проблемите. По-скоро при фелата и въобще при по-старите шкоди много дразнеща е загубата на течности - след смяна на почти всичко по охладителната система с чисто ново продължава да бяга нейде антифриз и то доста, същото важи и за маслото, при все че няма видими течове отникъде и гумичките на клапаните са нови, не подпушва видимо отзад...

 

Може ли да споделиш от къде го купи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

онзи ден открих, че, ако е удряна отзад, се вижда като се свали мокета в багажника и се види ламарината около стопа и сглобката и с калника, явно сглобката протича и се образува ръждичка.

 

За моторчето - с thebestforman, на среща на ним, установихме, че става и от фаво, но заедно с кожуха пластмасовия в комплект

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте,

имам следният казус - искам да си купя нещо което да карам за половин една година и ми изпадна следната оферта. Въпросът ми към вас е дали си заслужава.

-Колата е Фелиция 1.3 карбуратор (интересува ме има ли някви проблеми с карбураторите и дали моторите с карб са добри).

-Не е карана от 2 години, има доста дребни забележки по купето, което не ме плаши.

-Човека ми каза че няма някакви сериозни проблеми, единствено един амортисьор за смяна - колко струват амортисьорите за тази кола?

-Няма акумулатор и не е плащано нищо.

Дава я за 500 лева, по мои изчисления със всичко ще ми излезе почти 1000-ка. Мисля че си заслужава, защото гледам че цените им почват от 1000.

Какво ще ме посъветвате що се касае до ремонт/смяна/профилактика.

Аз се надявах да е моноинжекция, но днес говорих с него и се оказа карбуратор, но предполагам че ще ми свърши работа.

 

ПП: Колата е на около 130000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.3 мотора с карбуратор е абсолютно еднакъв с 1.3 инжекция като мотор.

Карбуратора е прецизен за настройка и има доста неща който могат да се повредят по него, но това се случва рядко! Когато е в изправност си върши работата перфектно.

Инжекцията е по-мощна и по-модерна и съответно има компютър, дросел и куп датчици създаващи проблеми.

500лв е добра цена за това което описваш, амортисьора е 50-70лв.

Коя година е колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

ами мисля че е 1999 или 1998. Днес отидохме да я запалим. След малко въртене успяхме и закрепи ход на 1100 оборота замалко. Видях че си има автоматичен смукач, само дето бензина й свърши преди да можем да я покараме и да загрее. Събота ще ходим да я покараме и да видим спирачките дали са наред.

Колата се оказа на 230000, а не на 130000 километра. По двигателя няма капка масло и си работеше добре. Преден десен амортесьор го няма, втора ръка намират ли се на тънкана?

Мисля да изнамеря един компресомер и да видя цилиндрите как са все пак, но ако не намеря ще се осланя на вървежа и слуха си.

Жилото на капака явно е скъсано но предполагам че няма да е сериозен проблем да сложа такова. Електричеството в колата работеше.

Крайната ми цел е нещо което да върви нормално, а като гледам, ако я взема даже може да стане и яка, като й сложа музиката от другата ми кола и няколко интериорни окраси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Вземи с теб някой, който разбира да я огледа.

Кола купуваш ли на старо ще трябва да налееш първоначално пари за ремонти.

Ако няма други недосттъци, 500 лв си е направо подарък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Знае ли някой нещо за тази кола http://www.cars.bg/u493043 ? На човек от форума ли е? Ако някой е от Горна дали ще иска да я погледне и да напише дали си заслужава разходката? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете ме, че се включвам късно, но видях, че колегата Кранкенщайн е на мнение, че втулките на моторчето на парното не подлежат на ремонт. На моето моторче сложих втулки от домашен вентилатор. Втулката е ябълковидна с отвор 8мм. Точно колкото е оста на ротора. Изработена е от графитен чугун. Само се наложи да я намаля по височина със шмиргела.

Сега работи безупречно. smile152 Успех в начинанието s_flag s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

s_flag

Знае ли някой нещо за тази кола http://www.cars.bg/u493043 ? На човек от форума ли е? Ако някой е от Горна дали ще иска да я погледне и да напише дали си заслужава разходката? :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес може би ще отида да и хвърля едно око.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

колега според мене 1.9 дизел е доста добър избор :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

колеги здравейте ! Искам да ви попитам коя е по добрата фелиция -бензин или дизел ?!? Сега взимам книжка и искам да си взема смисъл имам една която е на татко но нещо не ми харесва вече толкова вече :) За това дайте някакъв съвет ! благодаря :) s_flag s_flag s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип всички фелиции са добри,но най-добре си вземи една 1.6 пълна инжекция бензин - най-пъргавата фелиция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.6 бензин - най-бърза, 1.3 бензин - най-евтина поддръжка особено ако е карбуратор, не е бегачка но се справя прилично с предназначението си. 1.9 дизел най-икономична и също доста здрава. Това са фелициите. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Аз имам 1.6 доста е бърза ама не става да поддържа висока скорост т.е. много е става шумно и все пак си е твоя двигателят минава над 3000 оборота над 105 ако не греша все пак си е твоя...Дава доста нисък разход аз съм минал 100-хиляди досега и ремонтите са за около 1500 лева ,съединител ангренаж два пъти термостат 8-пъти имам некъв проблем с него постоянно заминава блокира на затворено положение,два пъти амортесьори ,три пъти накладки предни първите изкараха 50-ет хиляди ,после не уцелих на добри това е ...а да кабели и свещи.Карам с 13-ки дебика всесезонни много съм доволен все пак съм минал достатъчно километри да мога да преценя.Парно има невероятно и да се счупи нещо почти винаги можеш да го оправиш сам или ремонта не надвиша 150 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам 1.6 доста е бърза ама не става да поддържа висока скорост т.е. много е става шумно и все пак си е твоя двигателят минава над 3000 оборота над 105 ако не греша все пак си е твоя...Дава доста нисък разход аз съм минал 100-хиляди досега и ремонтите са за около 1500 лева ,съединител ангренаж два пъти термостат 8-пъти имам некъв проблем с него постоянно заминава блокира на затворено положение,два пъти амортесьори ,три пъти накладки предни първите изкараха 50-ет хиляди ,после не уцелих на добри това е ...а да кабели и свещи.Карам с 13-ки дебика всесезонни много съм доволен все пак съм минал достатъчно километри да мога да преценя.Парно има невероятно и да се счупи нещо почти винаги можеш да го оправиш сам или ремонта не надвиша 150 лв.

И аз съм с 1,6 - шумна е през цялото време (с Шкодовата скоростна кутия на 100км/ч си на над 3000 оборота), много добра е за градско - динамична е, скоростите са перфектни, относително здрав мотор - като изключим,че е 40% пластмасов.

Ремонти за 3 месеца:

1. Масло, филтри, лагери на главините, карета, гарнитура на капак на клапаните, свещи, пистов ремък, обтяжна ролка и др..

2. Термостат - след спешна смяна и последстваща промивка на водната инсталация - три пълни презареждания с антифриз, малко електро проблеми (още има).

3. Биелни лагери, масло и филтър, гарнитура на капак, промивка на двигател - по масло - картер, помпа, глава, маслени канали, цедка на помпата, промивка на дроселна клапа.

4. Малко ресетване на грешки - VAG (Fack) COM - грешки на дроселна клапа и датчик за въздух - на 3200 оборота на по-ниска предавка направо гаснеше (сега пак е така).

5. Демонтаж/монтаж на парното (радиатор + всички пластмаси, чак до таблото), пълно почистване (шепа листа извадих от радиатора), направа на филтър купе.

Грубо това е за 3 месеца - след седмица ме чака пак смяна на масло и филтър (сегашното е за промивка след почистването), а малко след това нови задни пружини - 64лв. комплекта.

Като цяло до тук съм вкарал над 1000лв. без личните ми глезотии - подгреваеми огледала, кора под мотора, елементи по салона.

Като бонус ме чака да разбера, защо непрекъснато ми излизат грешки за дроселна клапа и датчик на въздуха.

Проблема на 1,6 е - купуваш Шкода, подържаш VW.

Колкото до разхода - писах го и в друга тема - градското си го дава като по книжка - 10-11/100. Последно я засичах при ходенето до Соколски - смесен разход 1/1 градско/извънградско ми даде около 7,4л/100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.