Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнение на колегите с 2.0ТДИ за маслена помпа


Skoda_Octavia 1.8T

Recommended Posts

Така е ,пуснах запитване и имам регистрация в Briskoda,защото откакто я имам моята ме гложди дали съм от засегнатите и аз ,ама ще видим дали някой ще отговори.Тази е "слънце".Аз мислих ,че търсиш само Скаут.Ако отговорят ще дам информация по въпроса :doubleup:.Все се надявам ,че при CFHC няма такъв проблем и е изчистено всичко,защото и всеки с които говоря казва,че този уж бил добре и дано е така!

Редактирано от zar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

При CFHC се оказва,че помпата е зацепена не със вал(шестограм) а посредством назъбен ремък,така че проблема е отчасти решен.Въпроса е обаче кога се сменя този ремък!Това никъде не съм го намерил/видял/чул и ако някой има данни ,моля да сподели!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизелите, слагани на Г5 и О2 нямат никакви проблеми с маслена помпа, за разлика от Пасат Б6. 

 

I spent some time on ETKA a while ago trying to figure out why some 2.0PD oil pump drives fail and some don't. The BKD, AZV & BMN 2.0 engines (which is what found their way into the 2.0 PD Octavia, A3, Golf, various Seats) used a chain driven oil pump very similar, but not identical, to the old 1.9 130hp PD engine. This never seems to give any problemsI can tell from ETKA these engines don't have a balancer shaft which I think is the key to it - it's the balancer shafts that cause the problems on the 'posher' VAG 2.0 PD diesels eg Passat, A4,

I've heard conflicting info in the past on whether the BKD has a balancer shaft or not, but looking again at ETKA the 2.0PD AZV, BKD, BMN engines (in the mk2 Octavia for example) all use the same chain driven oil pump and drive, with no balancer shaft module fitted to any of them. None of these engines seem to have oil pump problems.

 

http://www.briskoda.net/forums/topic/204740-buying-20-tdi-oil-pump-advice/

 

Безспорен факт е, че никъде в нета няма регистриран проблем с маслена помпа на Г5 или О2 . 

 

Във VW форума, обаче не правят разлика между дизелите, слагани на Пасат и на Г5 :fiu:  :eusa_liar:

Редактирано от stefan l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук има също интересна дискусия за Комън рейлите и техните маслени помпи: http://www.briskoda.net/forums/topic/201929-owners-of-20-ltr-common-rail/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата от Бришкода е за Супърб 2.

Никоя Октавия няма проблем с маслената помпа. В нета даже и няма мнения от типа "една жена каза", да не говорим за проблеми, споделени от собственици, от първо лице.

Некъф малтийски майстор се изказва, че С2 имал проблеми, друг му отговаря, че Супърб 2 има проблеми само в Малта :)

Редактирано от stefan l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ремък.

Пак е шестограм,но е двойно по дълъг.Така е решен проблема 10.2010.

При г5 и А3 и Шкода окт.нама балансиращи валове просто.

При Суперб от 2010 нататък слагат комънрейл,който е с решения проблем.

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата от Бришкода е за Супърб 2.

Никоя Октавия няма проблем с маслената помпа. В нета даже и няма мнения от типа "една жена каза", да не говорим за проблеми, споделени от собственици, от първо лице.

Некъф малтийски майстор се изказва, че С2 имал проблеми, друг му отговаря, че Супърб 2 има проблеми само в Малта :)

Колега,много скоро мога да ти кажа със сигурност дали си прав! В момента нещата се изясняват със проблемна маслена помпа монтирана на CFHC ,вграден точно на О2 ФЛ!Гледам ,че си се регнал с местоположение София.Точно там се развива сагата!Човека даже има няколко теми тук във тоя форум!Няма да казвам кой е!Така ,че нека не бързаме със заключенията и оставим нещата на фактите!

П.П:Първи случай такъв във Бг. е това между другото.Може да питаш в ЕТ София ,дали някой скоро не е поръчвал маслена помпа за CFHC ,в случай ,че си мислиш че си правя вятър на пломбите в устата!Все пак във форума има хора,който тепърва правят проучване на модела с цел покупка на старо!Нека им помогнем!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ремък.

Пак е шестограм,но е двойно по дълъг.Така е решен проблема 10.2010.

При г5 и А3 и Шкода окт.нама балансиращи валове просто.

При Суперб от 2010 нататък слагат комънрейл,който е с решения проблем.

Сами това е за теб:http://workshop-manuals.com/volkswagen/golf-mk6/power_unit/4-cylinder_diesel_engine_(2.0_l_engine_common_rail_generation_ii)/engine_lubrication/sump_oil_pump/assembly_overview_oil_pump/sump/assembly_overview_oil_pump/sump_engine_codes_cfhb_cfhc_cfja_clca/

Аз оттук го видях ,че е с ремък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 В момента нещата се изясняват 

Като ти се изяснят - пиши, щото иначе по никакъв начин не помагаш на потенциалните купувачи.

Редактирано от stefan l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^А попита ли гугъл, дали CFHC има проблем с маслената помпа? От тая серия би трябвало да има хиляди екземпляри на над 300к.

 

 

 

 

 

Тоз юзър,може да си гледа работата.

Тоз модератор бре :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че бях достатъчно ясен в по-горните си постове,а по запитванията в гугъл гледам,че си по вещ от мен!Дори и в твърденията си,базирани на информацията от там!Де да знам може и от собствен опит да е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение с какво е задвижването,агренажни колела,ремък,верига.....не говоря за това.Маслената помпа се задвижва от ББАЛАНСИРАЩИТЕ ВАЛОВЕ ПОСРЕДСТВОМ ШЕСТОГРАМ. Писал съм го.Октавия Голф,а3 са нисък клас коли.Нямат балансиращи валове.Пасат,а4,Суперб,Тигуан и т.н.имат.

Туй на линка-снимката дето си ми го показал,не виждаш ли че няма баланс.валове.

Вярвайте на форумни майстори,не на модератори.

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че бях достатъчно ясен в по-горните си постове,а по запитванията в гугъл гледам,че си по вещ от мен!Дори и в твърденията си,базирани на информацията от там!Де да знам може и от собствен опит да е!

Да, собственият ми опит с БКД е много позитивен - много върви, малко харчи и никакви проблеми. 

За твоя мотор можеш да извлечеш много по-достоверна информация от нета, от колкото от нещо си дет ставало в ЕТ, ама дали става дали не става, кога ша стане... Пак казвам "От тая серия би трябвало да има хиляди екземпляри на над 300к."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се да има и да си вървят без проблем,защото аз не съм срещал оплаквания,относно такива!Силно се надявам да е така,защото и аз съм в кюпа:)

П.П:Найстина има проблем колегата със CFHC-то и е поръчал помпата от ЕТ,където са му казали,че е първия!За мен лично това е изолиран случай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шестостен се нарича колеги,грамовете са на пазара като ви теглят доматите !А иначе целия проблем идва от балансиращите валове,те заоблят въпросния шестостен Моторите без валове тресат една идея повече ,тва е общо взето !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ШЕСТОГРАН идва от руски език - шест граНици. Използвала се е доста в миналото по разбираеми причини.

 

ШЕСТОСТЕН е българската дума.

 

По-интересно е колко хора знаят, че вярното изписване е отверТка? :)

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Проблема с cfhc-то не е от самата помпа,която вече е сменена.Единственото,което са открили е доста захабен ремък на същата.Колата е на около 250к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...
На 14.07.2016 г. at 9:40, Цецо75 написа:

ШЕСТОГРАН идва от руски език - шест граНици. Използвала се е доста в миналото по разбираеми причини.

 

ШЕСТОСТЕН е българската дума.

 

По-интересно е колко хора знаят, че вярното изписване е отверТка? :)

Пентаграм, може и хекстеМ!

Редактирано от A5F_pilot
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
На 28.07.2016 г. at 8:03, zar написа:

Проблема с cfhc-то не е от самата помпа,която вече е сменена.Единственото,което са открили е доста захабен ремък на същата.Колата е на около 250к км.

Съгласен съм! 
моя маслен ремък се е къпал в масълце цели 190000 - беше здрав, но в основата на зъбите беше започнал да мачка - което като го огънеш наобратно се вижда как силите на срязване върху самия ремък ( всеки зъб) са си действали.

заключение: трябва да се смени убезателно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.